Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Το πιο ωραίο street party γίνεται κάθε Αύγουστο στη Σίφνο!

Ταξιδέψαμε με τη SeaJets στο κυκλαδίτικο νησί για ένα Σαββατοκύριακο, δοκιμάσαμε την εκπληκτική σιφνέικη κουζίνα, γυρίσαμε τις παραλίες της και πήγαμε στο πιο ωραίο street party που έχουμε ζήσει ποτέ.
Φωτογραφίες: Πέτρος Βήττα
party2k15_selection_35

Αθήνα, 8 Αυγούστου 2015, 06:30

Την Αθήνα και επίσημα την χαρακτηρίζει κάποιος άδεια! Στο δρόμο το μόνο που ακούγεται είναι οι ρόδες από τη βαλίτσα μου. Η υπόλοιπη παρέα έχει φτάσει ήδη στο νησί και έχει κάνει την πρώτη διερεύνηση για φαγητό, ποτό, έξοδο ενώ ένα ενδιαφέρον νέο έφτασε στο κινητό το προηγούμενο βράδυ. Ένας τοπικός ραδιοφωνικός σταθμός, ο οποίος όπως έμαθα διαθέτει εντυπωσιακά μεγάλο fan club ανά την Ελλάδα, οργανώνει το βράδυ του Σαββάτου το ετήσιο street party του. Ως παραδοσιακή λάτρης των parties αυτόματα στο μυαλό μου τέθηκε ως προτεραιότητα η βραδιά που θα ερχόταν και η περιέργεια του πώς γίνεται να γίνεται ένα street party σε νησί!

party2k15_selection_37
party2k15_selection_26
party2k15_selection_20

Επιβιβάστηκα στο πρωινό  Seajets κάθισα αναπαυτικά στο δερμάτινο κάθισμα του και πάνω που πήγα να κοιμηθώ ακούω τη διπλανή παρέα να μιλάει για το πάρτυ και να αναπολεί μοναδικές στιγμές των προηγούμενων χρόνων ανυπομονώντας να έρθει το βράδυ να το ξαναζήσει.

Με απόλυτη διακριτικότητα μπήκα στην παρέα τους και έμαθα όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες. Ο σταθμός λέγεται Radio Active και δεσπόζει στη συχνότητα των 91,3, παίζει soul, funk, άφρο funk ενώ πίσω από αυτό βρίσκεται ένα cool τύπος που ονομάζεται Ριρής και είναι η ψυχή του περίφημου πάρτυ.

party2k15_selection_39

Η ψυχή του πάρτι, ο Ριρής

Το street party ξεκινησε το 2007 και έχει γίνει πλέον θεσμός καθώς γίνεται κάθε χρόνο, παραδοσιακά το πρώτο ή δεύτερο Σάββατο του Αυγούστου ενώ χαρακτηριστικό του είναι ο χορός και η φοβερή διάθεση του κόσμου.

party2k15_selection_11

Σίφνος, 8 Αυγούστου 2015, 09:15

Η μπουκαπόρτα του Seajets ανοίγει και η παρέα μου ξεπροβάλλει πρωινή πρωινή και χαρούμενη, στις Καμάρες, έτοιμη να με παραλάβει!

Πήραμε ένα πρώτο πρωινό καφέ στην Απολλωνία, στην περίφημη Βεγγέρα, όπου τη συνοδεύσαμε και με ένα από τα ωραία της γλυκά. Η μέρα προδιαγραφόταν άκρως απαιτιτική και γεμάτη, θα καθόμουν μόλις ένα βράδυ καθώς έπρεπε να επιστέψω το επόμενο και θέλαμε να τα συμπεριλάμβουμε όλα μέσα. Αμέσως κατευθυνθήκαμε προς την παραλία. Τα παιδιά είχαν ανακαλύψει μια πολύ ιδιαίτερη και διαφορετική παραλία, τα Βρουλίδια, μοιάζει με κόλπο, έχει πολύ πέτρα και υπέροχα νερά. Να σημειώσουμε ότι μια από τις ομορφίες του νησιού είναι οτι δε διαθέτει οργανωμένες παραλίες αλλά πολιτισμένες! Τις βουτιές ακολούθησε ένα φανταστικό γεύμα κατά το ηλιοβασίλεμα στο «Ηλιοβασίλεμα». Ένα μέρος που ασιθανόσουν ότι έκανες και πάλι οικογενειακές διακοπές. Μοναδική θέα και σπιτικό γευστικότατο φαγητό. Σύντομη επιστροφή για αλλαγή στο δωμάτιο που ήταν πάνω στην παραλία του Πλατύ Γυαλού και έτοιμοι να πάμε στο περίφημο παρτυ!

party2k15_selection_03
party2k15_selection_02

Ανεβήκαμε στον Αρτεμώνα, ένα φανταστικό γραφικό μέρος με πανέμορφα σπίτια. Κόσμος κατέφθανε και το περίφημο στενό άρχισε να γεμίζει κόσμο, μπύρες κυκλοφορούσαν και η διάθεση σου ανέβαινε μόνο και μόνο από τη θετική ενέργεια που υπήρχε παντού. Τα πράγματα ήταν ακριβώς όπως μου τα είχαν περιγράψει. Πρώτη φορά έβλεπες κόσμο όλων των ηλικιών να είναι στριμωγμένοι σ ένα στενό, να έχουν σκαρφαλώσει σε ταράστες και να χορεύουν, ασταμάτητα, σε funky, soul & disco ρυθμούς με μοναδική διάθεση. Στα dexx ο κύριο Ριρής και από κάτω ένα κοινό που θα ζήλευε ο κάθε dj. Μέχρι το τέλος του πάρτυ δεν είχε φύγει κανείς. Ήταν όλοι εκεί. Όταν έπαιξε το τελευταίο κομμάτι πλέον όλοι είχαν γίνει μια μεγάλη παρέα και ανενεώσανε το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά.

party2k15_selection_01
party2k15_selection_16

Εκστασιασμένοι από την ενέργεια και τη διάθεση συνεχίσαμε τη βόλτα μας στην Απολλωνία και το περίφημο στενό της, συνεχίσαμε να ακούμε ωραίες μουσικές στο Μπότζι και στο Δόλωμα, μέχρι που πλέον ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε.

Η επόμενη ημέρα μας βρήκε στην παραλία του Λαζάρου να κάνουμε βουτιές από τα βράχια. Έπειτα κατεθυθυνθήκαμε προς τις Καμάρες, όπου ένα ωραίο γεύμα στην ταβέρνα του Αργύρη έκλεισε τη σύντομη παραμονή μου στο νησί, δοκιμάζοντας τους περίφημους και γνωστούς ρεβυθοκεφτέδες.

Επιβιβάστηκα και πάλι στο Seajets και επέστρεψα με τις καλύτερες αναμνήσεις από το πιο σύντομο ταξίδι ενώ πλέον η Σίφνος κατατάχθηκε πολύ ψηλά στη λίστα των υποψήφιων προορισμών για μακρά διάρκειας διακοπές αλλά στάθηκε επάξια και στις απαιτήσεις μιας μικρής αποόδρασης!