ΑΓΟΡΑ

Δύο νέοι Έλληνες σχεδίσαν την επόμενη παγκόσμια καμπάνια της Heineken

Ο Αντώνης Μαργαρώνης και ο Χρήστος Παναγιώτου επιλέχθηκαν από το Heineken Talent Lab και μαζί με άλλους 8 συνδημιουργούς διεκδικούν μια διάκριση στα σημαντικά διαφημιστικά βραβεία Cannes Lions 2016.
HeinekenTalentLab4

Μια σύγχρονη τάση της κουλτούρας της αγοράς στις δυτικές κοινωνίες είναι η παροχή ευκαιριών και θέσεων σε όλο και μικρότερες ηλικίες που αναδεικνύονται σε ικανούς επαγγελματίες συχνά λίγα μόνο χρόνια μετά την ενηλικίωσή τους. Το φαινόμενο δεν είναι καθολικό, αλλά συμβαίνει σε καινοτόμους επαγγελματικούς χώρους που αναζητούν διαρκώς την εξέλιξη και την βελτίωση. Τον περασμένο Μάιο, η αγαπημένη μπίρα Heineken, αποφάσισε να δώσει ένα boost στη νεανική δημιουργικότητα, παρουσιάζοντας το Heineken Talent Lab και επιλέγοντας τους συνεργάτες για την επόμενη διαφημιστική της καμπάνια για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ μεταξύ των ηλικιών 18 και 25. Οκτώ νέα ταλέντα ξεχώρισαν από την πρώτη φάση επιλογής μέσω portfolio και παρουσιάσεων στο Orange Grove της ολλανδικής πρεσβείας και πέρασαν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού. Εκεί θα ξεχώριζε η διπλή ελληνική συμμετοχή στο σχεδιασμό της διεθνούς καμπάνιας της Heineken στο Άμστερνταμ. Ο Αντώνης Μαργαρώνης και ο Χρήστος Παναγιώτου ήταν εκείνοι που τελικά ξεχώρισαν και έφυγαν τον περασμένο Σεπτέμβρη για το βροχερό Άμστερνταμ με άλλους 8 εκπροσώπους από 4 διαφορετικές χώρες. Εκεί, μέσα σε τέσσερις μέρες έπρεπε να ενώσουν το ταλέντο, το πάθος και τη δημιουργικότητά τους και να επενδύσουν με αυτό την νέα καμπάνια της Heineken με θέμα την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. 

HeinekenTalentLab6
©Chris Pan 2015

«Νομίζω ότι η σημαντικότερη εμπειρία ήταν η συνεργασία με παιδιά από άλλες χώρες. Όλο αυτό το διεθνές περιβάλλον μέσα στο οποίο άνθρωποι από διαφορετικά σημεία του κόσμου με διαφορετικές κουλτούρες αλλά και τρόπο σκέψης έπρεπε να συνεργαστούμε και να σχεδιάσουμε κάτι με παγκόσμιο αντίκτυπο. Είναι πολύ σημαντικό σήμερα, σε έναν κόσμο που μεταβάλλεται ταχέως, να ξεπερνούμε εθνικούς και άλλους περιορισμούς», σχολιάζει στην Popaganda ο Αντώνης, ενώ ο Χρήστος προσθέτει: «Η μεγαλύτερη πρόκληση που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε ήταν οι διαφορές που είχαμε σε επίπεδο παραστάσεων και κουλτούρας. Επιπλέον, το ότι μια ομάδα ανθρώπων που δεν γνωρίζονται μεταξύ τους έπρεπε μέσα σε λίγες ημέρες να βρει τους κατάλληλους αυτοματισμούς και τον τρόπο να σχεδιάσει μια παγκόσμια καμπάνια για τη Heineken. Το κορυφαίο brand μπίρας παγκοσμίως. Το σημαντικό ήταν ότι, όπως αποδείχθηκε, είχαμε πολύ καλή χημεία μεταξύ μας και καταφέραμε να μετατρέψουμε τις πολιτισμικές μας διαφορές σε μια πηγή δημιουργικότητας».

Christos_Panagiotou

Χρήστος Παναγιώτου

Antonis_Margaronis

Αντώνης Μαργαρώνης

Όμως, το ταξίδι δεν τελειώνει εκεί. Η νέα καμπάνια θα συμμετάσχει στα κορυφαία βραβεία στον τομέα της διαφήμισης, τα Cannes Lions 2016, εκεί που η Heineken είχε αναδειχθεί Creative Marketeer of the Year την περασμένη χρονιά. Μια διάκριση σε αυτά τα βραβεία θα ήταν «σαν να κερδίζεις Όσκαρ διαφήμισης», τονίζει ο Χρήστος, γεγονός το οποίο αποδεικνύει την επιδίωξη της Heineken να εστιάσει και να δώσει το προβάδισμα σε νέο αίμα και φρέσκες ιδέες, εντάσσοντας ένα μέρος του δυναμικού κοινού της από την κατανάλωση στην παραγωγή. «Η Heineken είναι το κορυφαίο brand μπίρας παγκοσμίως. Για να διατηρηθείς σε αυτήν την θέση οφείλεις να αναλαμβάνεις πρωτοπόρες αλλά και καινοτόμες πρωτοβουλίες. To να επενδύεις για παράδειγμα σε δημιουργικούς νέους από όλον τον κόσμο, με σκοπό μάλιστα να μετριάσεις την κατανάλωση μπίρας, μπορεί εκ πρώτης όψεως να μοιάζει παράλογο, στην πραγματικότητα όμως αντανακλά όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν την Heineken κορυφαία», σχολιάζει ο Αντώνης αποτιμώντας αυτήν την ιδιαίτερη πρωτοβουλία.

©Chris Pan 2015

Κι αν η ευκαιρία που δίνει η Heineken στους νέους είναι πολύ σημαντική, ειδικά στην παρούσα συνθήκη, πρέπει να λάβουμε υπόψη μας και την κεντρική ιδέα της εν λόγω καμπάνιας, που δεν είναι άλλη από την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την απόλαυση μέσα σε ασφαλή πλαίσια. Το γεγονός μάλιστα ότι οι δύο ιδέες συνδυάζονται αποτελεί μια ιδανική σύμπτωση επιτυχίας. «Το Λιοντάρι των Καννών είναι αναμφίβολα η μεγαλύτερη διάκριση στον χώρο της διαφήμισης και οπωσδήποτε, αν και εφόσον έρθει, θα μας δώσει μεγάλη ώθηση τώρα ειδικά που είμαστε στην αρχή της καριέρας μας. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε ότι αυτό το παράσημο είναι δυσανάλογα μεγαλύτερο της μέχρι τώρα διαδρομής μας. Ως εκ τούτου, ζητούμενο είναι να συνεχίσουμε να δουλεύουμε με την ίδια όρεξη και το ίδιο μεράκι πάνω σ’ αυτά που αγαπάμε και να εξελισσόμαστε διαρκώς», κλείνει ο Αντώνης.

Εμείς δεν μπορούμε παρά να τους ευχηθούμε «Καλή επιτυχία».

POP TODAY
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2019 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.