50 νέοι φοιτητές από διάφορες σχολές της Ελλάδας είχαν την ευκαιρία να βρεθούν στο Σχηματάρι Mega-Plant της Coca-Cola Τρία Έψιλον, στο πλαίσιο του πρώτου Business Day που πραγματοποίησε η εταιρεία. Το μεγαλύτερο ελληνικό εργοστάσιο αναψυκτικών και χυμών άνοιξε τις πόρτες του και καλωσόρισε φοιτητές από μεγάλα πανεπιστήμια της χώρας για να τους παρουσιάσει την εταιρεία αλλά και να τους ξεναγήσει στη γραμμή παραγωγής. Στελέχη της εταιρείας υποδέχτηκαν τους φοιτητές στο Σχηματάρι Mega-Plant, τους παρουσίασαν τη δραστηριότητα της εταιρείας και βρέθηκαν στο πλάι τους, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, για να απαντήσουν τις απορίες που έχει κάθε νέος για τη ζωή μετά το Πανεπιστήμιο. Πρώτη στάση του Business Day, η γνωριμία των φοιτητών με την Σοφία Κάντα, HR Director της εταιρείας, για Ελλάδα και Κύπρο. Η Σ. Κάντα παρουσίασε το «DNA της Coca-Cola Τρία Έψιλον»και διηγήθηκε την ιστορία της εταιρείας σε Ελλάδα και Κύπρο.

Φυσικά, μιλώντας σε νέους φοιτητές, γεμάτους ανησυχίες για την εργασιακή τους πορεία, η Σ. Κάντα δε θα μπορούσε να παραλείψει να αναφερθεί στα πρόγραμμά της Coca-Cola Τρία Έψιλον, τα οποία εστιάζουν στην απασχολησιμότητα της νέας γενιάς, Rise Management Trainee και Youth Empowered.

Το Rise είναι ένα πρόγραμμα το οποίο πραγματοποιεί η εταιρεία εδώ και 28 χρόνια και δίνει την ευκαιρία σε νέους, με ταλέντο και διάθεση, να εργαστούν για δύο χρόνια στην καρδιά της εταιρείας. Όλα αυτά τα χρόνια περισσότεροι από 150 νέοι έχουν σταδιοδρομήσει στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέσω του Προγράμματος, αναλαμβάνοντας υψηλόβαθμες θέσεις. Μετά την παρουσίαση της Σ. Κάντα, μία Management Trainee της εταιρείας αποτέλεσε το ζωντανό παράδειγμα και εξιστόρησε την εμπειρία της, μέσα από τα δικά της μάτια.

Το δεύτερο πρόγραμμα, το Youth Empowered, στοχεύει στην ενίσχυση της απασχολησιμότητας νέων 18-30, εκτός αγοράς εργασίας, προσφέροντας δωρεάν δεξιότητες, επαγγελματική καθοδήγηση και δυνατότητες δικτύωσης. Το πρόγραμμα προσφέρει διαδικτυακά σεμινάρια μέσω της online πλατφόρμας, youth empowered.gr, ενώ πραγματοποιούνται και σεμινάρια σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Μέχρι στιγμής, έχουν πραγματοποιηθεί τέσσερα σεμινάρια, σε Θεσσαλονίκη, Βόλο, Ηράκλειο Κρήτης, και Περιστέρι.

Οι φοιτητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό και για τα δύο προγράμματα της εταιρείας. Και ποιος άλλωστε δεν θα ήθελε να ξεκινήσει τα πρώτα του βήματα σε ένα δυναμικό περιβάλλον που έχει διακριθεί ως ένα από τα κορυφαία στη χώρα που επιθυμούν να εργαστούν οι νέοι της Γενιάς Υ.

Αφού παρουσιάστηκε η εμπορική δραστηριότητα της εταιρείας και η κινητήριος δύναμή της, η ομάδα πωλήσεων, ήρθε η ώρα για την τρίτη στάση, την ξενάγηση στο εργοστάσιο και τη γραμμή παραγωγής. Οι φοιτητές φόρεσαν τον απαραίτητο ρουχισμό ασφαλείας και μαζί με τον Διευθυντή του εργοστασίου ξεναγήθηκαν, στη γραμμή παραγωγής, στην αποθήκη και απέκτησαν εικόνα για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το μεγαλύτερο ελληνικό εργοστάσιο αναψυκτικών και φέροντας κάθε μέρα στο σπίτι την ελληνικής οικογένειας προϊόντα που ξεχωρίζουν για την ποιότητά τους και είναι ιδανικά για όλες της ώρες της ημέρας. Η ξενάγηση αποτέλεσε μία εντυπωσιακή βιωματική εμπειρία που σίγουρα θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη όλων των φοιτητών που είχαν την ευκαιρία να τη βιώσουν!

Αλλά η ημέρα δεν τελείωσε εκεί, καθώς μετά το φαγητό μια έκπληξη περίμενε όλους τους φοιτητές! Οι φοιτητές ενώθηκαν σε ομάδες και συνεργάστηκαν μεταξύ τους για να δημιουργήσουν ένα νέο προϊόν, από το μηδέν. Χαρτόνια, χρυσόσκονη, ψαλίδια, ήταν όλα στη διάθεσή τους για να δημιουργήσουν ένα νέο προϊόν, πρωτοπόρο για την αγορά της χώρας, σε αυτή την πολύ δημιουργική άσκηση. Οι ομάδες ψήφισαν το αγαπημένο τους προϊόν και ανακηρύχθηκε η νικητήρια ομάδα με το πιο ευφάνταστο προϊόν.

Οι παρουσιάσεις συνεχίστηκαν από στελέχη από διάφορους τομείς της εταιρείας (Commercial, Supply Chain, Finance), οι οποίοι εστίασαν στο πώς εντάχθηκαν στην Coca-Cola Τρία Έψιλον, πώς αντιμετώπισαν δυσκολίες στην επαγγελματική τους πορεία αλλά μίλησαν και για τα βασικά χαρίσματα που κάνουν έναν νέο, ιδανικό υποψήφιο για μία θέση εργασίας.

Λίγο πριν τελειώσει η ημέρα, δύο τυχεροί φοιτητές κληρώθηκαν και κέρδισαν 2 θέσεις mentoring με την HR Director της εταιρείας, μία μοναδική ευκαιρία που ενθουσίασε όλους τους φοιτητές.

Σχετικά με το 1οBusiness Day, o Γιώργος Κ., φοιτητής του Ε.Μ.Π. δήλωσε: «Η σημερινή μου εμπειρία ήταν άκρως εποικοδομητική. Λόγω των σπουδών μου ήταν μία τεράστια ευκαιρία για μένα να γνωρίσω το εργοστάσιο εκ των έσω, καθώς επισκεφθήκαμε τη γραμμή παραγωγής και μίλησα με ανθρώπους, οι οποίοι είναι σε θέσεις που θα ήθελα μελλοντικά να διεκδικήσω. Ήταν πάρα πολύ σημαντικό, και θα έλεγα ότι δεν το περίμενα, ότι,το σημερινό BusinessDay, με βοήθησε και σαν άνθρωπο. Τα στελέχη της εταιρείας μας έδωσαν συμβουλές που δε θα ξεχάσω. Από τα προγράμματα που μας παρουσιάστηκαν, ξεχώρισα το πρόγραμμα Rise Management Trainee, το οποίο αφορά κυρίως αποφοίτους και τους δίνεται η ευκαιρία μέσω του διετούς αυτού προγράμματος να ενταχθούν στην εταιρεία και να εξελιχθούν μέσα σε αυτή».

Η Κωνσταντίνα Τ., φοιτήτρια του Ο.Π.Α. δήλωσε: «Χαίρομαι που έζησα τη σημερινή εμπειρία. Η Coca-Cola Τρία Έψιλον είναι μεγάλο ‘σχολείο’ και θα ήθελα πάρα πολύ να έχω την ευκαιρία να μάθω ακόμη περισσότερα για την εταιρεία. Η εμπειρία που ξεχώρισα ήταν η συμμετοχή μου στο Innovation Team. Το παιχνίδι ήταν διαδραστικό και μου έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστώ με άτομα που έβλεπα πρώτη φορά σήμερα».

Όποιος κι αν ήταν ο εκπαιδευτικός προσανατολισμός των 50 φοιτητών που βρέθηκαν στο 1ο Business Day της Coca-Cola Τρία Έψιλον, το σίγουρο είναι ότι έζησαν μία ξεχωριστή ολοήμερη εμπειρία, από την οποία έφυγαν κερδισμένοι.