Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popaganda ΠΡΟΣΩΠΑ
Φωτογραφίες: Ανδρέας Σιμόπουλος/ FOSHPOTOS
Μακιγιάζ: Μόρφη Μενεμένογλου
10.11.2019

Με την Κόρα Καρβούνη στο Au Revoir Bar

Περάσαμε ένα απόγευμα φωτογραφίζοντας και μιλώντας με την ηθοποιό στην πολύβουη Πατησίων.

Δεν νομίζω ότι είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε τη διαφορετικότητα. Και δεν νομίζω ότι θα είμαστε και ποτέ έτοιμοι. Πια λέμε τη λέξη «διαφορετικός» σαν να είναι αυτονόητο τι εννοούμε. Διαφορετικοί είμαστε όλοι. Δεν καταλαβαίνω τη χρήση της λέξης πια.

Εγώ καταλαβαίνω ότι είμαι πάρα πολύ διαφορετική από πάρα πολύ κόσμο. Όχι ότι είμαι κάτι ξεχωριστό, αλλά ότι είμαι διαφορετική. Αυτό δεν με κάνει ούτε ανώτερη, ούτε κατώτερη. Απλώς διαφορετική. Καταλαβαίνεις πως το λέω; Οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη να μπαίνουν κάτω από την ταμπέλα μιας ομάδας. Εγώ δεν θέλω να έχω καμία ταμπέλα από πάνω μου. Είμαι η Κόρα, πάει και τελείωσε.

Βλέπω θέατρο όσο μπορώ. Περίπου 20 παραστάσεις το χρόνο. Από επαγγελματικό ενδιαφέρον. Από τι άλλο, δηλαδή; Θέλω να ξέρω τι γίνεται στο στερέωμά μου. Η πειθαρχία, αυτή είναι και η μεγαλύτερη ταλαιπωρία του επαγγέλματος. Δεν πρέπει να αρρωστήσω, πρέπει να είμαι ξεκούραστη, γυμνασμένη, να φροντίζω τον εαυτό μου, δεν κάνω διακοπές πολλές, δεν έχω γιορτές. Ευτυχώς όμως είμαι από τις τυχερές και δουλεύω πάντα σε πολύ καλές συνθήκες.

Πρώτη φορά παίζω σε παράσταση (Ποιος Σκότωσε το Σκύλο τα Μεσάνυχτα) που έχει ήδη ανέβει. Δεν πέρασα πολύ καλά στην αρχή γιατί έπρεπε να μάθω πολλά λόγια. Είναι περίεργη συνθήκη γιατί πρέπει να βάλεις τη δική σου προσωπικότητα σε κάτι που είναι ήδη δομημένο που πρέπει να σεβαστείς αλλά και να εμποτίσεις με δικά σου στοιχεία. Αλλά επειδή ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος είναι ανοιχτός και με ξέρει, δουλέψαμε πάρα πολύ ωραία.

Υποδύομαι τη δασκάλα που είναι και η αφηγήτρια της ιστορίας. Είναι δύσκολος ρόλος να και μοιάζει απλός. Δεν είναι μια απλή αφηγήτρια της ιστορίας του πρωταγωνιστή αλλά έχει μια προσωπική εμπλοκή, αρκετά συναισθηματική με τον πρωταγωνιστή.

H παράσταση είναι μια γκυκόπικρη αστυνομική ιστορία. Ο πρωταγωνιστής ψάχνει να βρει ποιος σκότωσε το σκύλο της γειτόνισάς του. Και ψάχνοντας να βρει και αυτό το μυστήριο ανακαλύπτει και οικογενειακά μυστικά που προσπαθεί να λύσει.

Ο πρωταγωνιστής (Γιάννης Νιάρρος) είναι ένα παιδί με σύνδρομο αυτισμού το οποίο αντιμετώπισε τις ίδιες δυσκολίες με μας απέναντι στην οικογένεια του, στη ζωή του. Το γεγονός ότι έχει αυτό το σύνδρομο τον κάνει βαθιά ανθρώπινο και συγκινητικό. Βλέποντας την παράσταση όλοι θα δούμε κομμάτια αυτισμού που έχουμε μέσα μας μέσα από τη συμπεριφορά αυτού του παιδιού.

Είμαι μια θεατρικοκικινηματογραφική ηθοποιός. Υποκριτικά είμαστε πολύ δυνατοί και μου το έχουν πει ξένοι σκηνοθέτες που έχουμε δουλέψει μαζί. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έχουμε καλά ελληνικά σύγχρονα έργα. Χρειαζόμαστε μια σχολή σεναρίου. Οπωσδήποτε. Λείπει.

Βλέπω τα πάντα στην τηλεόραση. GNTM, Masterchef. Έχω κλείσει όμως το Facebook, έχω κρατήσει την Oficial Page μου. Αν είμαι ποιοτική; Όρισε μου τι είναι η ποιότητα. Ο άνθρωπος που θέλει να κάνει τέχνη, πρέπει να βλέπει τι γίνεται γύρω του. Δεν μπορούμε να κάνουμε μόνο τα δικά μας ναρκισσιστικά σχέδια.. Πρέπει να βλέπουμε τι γίνεται γύρω μας και από εκεί και πέρα ν΄αποφασίζουμε τι θα κάνουμε και εμείς.

Γιατί να μη βγαίνω; Στο Au Revoir Bar έχω ξανάρθει πάρα πολλές φορές. Κάποτε δούλευα δίπλα στο Κεφαλληνίας το θέατρο. Τώρα μου αρέσει πολύ το Matchpoint στην Αινιάδος, δίπλα στη ΓΣΕΕ, σ’ ένα στενάκι.

Έχω πολύ καιρό να πάω σ’ ένα ωραίο πάρτι. Δεν υπάρχουν πια ωραία πάρτι. Το πιο επικίνδυνο που έχω πάθει μια φορά είναι σ’ ένα πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν που πήγα να πνιγώ από τα κομφετί.

To παλτό που φόρεσε η Κόρα Καρβούνη είναι Ted Baker// Kεντρική διάθεση Sport and Fashion Freedom 212 00 03 700

To φόρεμα που φόρεσε η Κόρα Καρβούνη είναι Ted Baker// Kεντρική διάθεση Sport and Fashion Freedom 212 00 03 700

Η Κόρα Καρβούνη παίζει στο «Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα» στο θέατρο Καρέζη. Η σκηνοθεσία είναι του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε εδώ.


To Au Revoir ανοίγει λίγο μετά τις 19.00. Με την Κόρα βρισκόμαστε στις 17.45. Για να σκοτώσουμε το χρόνο μας κάνουμε τη συνέντευξη στα σκαλάκια μιας πολυκατοικίας πάνω στην Πατησίων. Στην απομαγνητοφώνηση ακούγεται κάθε λογής μηχανή και ανθρώπινη φωνή. Μπαίνοντας όμως μέσα στο bar κάπως μοιάζει σαν να σβήνει ο θόρυβος, νιώθουμε μια ασφάλεια. Γι’ αυτό άλλωστε κάποια μπαρ είναι πιο ξακουστά από τ’ άλλα- το να προσφέρεις ασφάλεια είναι ένα πολύ σημαντικό προσόν.

Πίνουμε τζιν με τόνικ, σφηνάκια ουίσκι, μπίρες και νερό.

Όταν νυχτώνει η βιτρίνα με τη λεωφόρο από πίσω μοιάζει σαν οθόνη σινεμά. Μια κυρία μπαίνει και αρχίζει να μιλά έντονα με τον barman για τη γιόγκα που είχε πιο πριν. Βγαίνουν έξω για ένα τσιγάρο. Πριν λίγες ώρες η Βουλή (ξανα)ψήφισε την απαγόρευση του τσιγάρου σε όλους τους εσωτερικούς χώρους. 

Ευχαριστούμε πολύ το Au Revoir (Πατησίων 136, 210 823 0474) για τη φιλοξενία. 
POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.