ReCore Joule and Mack Interacting

Με τον όρο Metroidvania” περιγράφει κανείς παιχνίδια που θυμίζουν, ως προς το gameplay τους, είτε τα Metroid (κατά βάση το πρώτο), είτε τα Castlevania (από το Symphony of the Night κι έπειτα). Ένα τέτοιο είναι και το ReCore, η αποκλειστικότητα της Microsoft (κυκλοφορεί άλλωστε σε Xbox One και PC) ή αν προτιμάτε το αποτέλεσμα της συνεργασίας δύο στούντιο: της Comcept και της Armature Studio. Της πρώτης ηγείται ο Κέιτζι Ιναφούνε, δημιουργός της σειράς Mega Man ενώ στις τάξεις της δεύτερης συναντά κανείς αρκετούς βετεράνους της αγοράς με προϋπηρεσία στη σειρά Metroid –και παιχνίδια όπως το The Unfinished Swan και το Borderlands: The Handsome Collection στο ιστορικό της.

ReCore Joule Solving Puzzle

Εν πάση περιπτώσει από αυτή τη συνεργασία μας προέκυψε το ReCore, ένα τρισδιάστατο platformer που η Microsoft έχει προωθήσει αρκετά τους τελευταίους μήνες. Η πρωταγωνίστρια του παιχνιδιού, Joule Adams, αποτελεί μέλος μιας αποστολής ερευνητικού/αποικιακού χαρακτήρα στον πλανήτη Far Eden. Καθώς ξυπνά από την κρυο-στάση στην οποία είχε πέσει για 200 χρόνια, μέχρι δηλαδή τα ρομπότ που συνόδευαν το πλήρωμα να κάνουν τις απαραίτητες εργασίες για την αποίκηση του πλανήτη, ανακαλύπτει πως είναι μόνη της, με τα mechs να έχουν επαναστατήσει και τους συναδέλφους της να έχουν εξαφανιστεί! Το σενάριο δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, όμως αρκεί για έναν τίτλο που το χρειάζεται απλά για να… υπάρχει.

3080697-d3yb-jpg

Βέβαια αυτό το τελευταίο θα ίσχυε, αν το gameplay αρκούσε για να κρατήσει τον παίκτη μονίμως σε εγρήγορση, από την αρχή μέχρι και τον τερματισμό του παιχνιδιού και στην περίπτωση του ReCore, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Όχι πως ο τίτλος δεν είναι καλός, κάθε άλλο, απλά από ένα σημείο και μετά, καταντά βαρετός και επαναλαμβανόμενος. Το παιχνίδι μοιάζει να δίνει τα πάντα στο πιάτο από την πρώτη του στιγμή, με αποτέλεσμα να απουσιάζει πλήρως το στοιχείο της έκπληξης, αυτό το περίφημο το “wow factor”. Σαν στυλ πάντως είναι ό,τι πρέπει για brainless χαλάρωμα” με άφθονο πιστολίδι: πυροβολείτε τους αντιπάλους σας με τα αντίστοιχου χρώματος πυρομαχικά ενώ κινείστε στον χώρο όπως θα κάνατε σε οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι. Στην πορεία σας θα βρείτε ορισμένα ρομπότ που θα μπορείτε να πάρετε με το μέρος σας, μοιράζοντάς τους μάλιστα εντολές και εκμεταλλευόμενοι τις ειδικές τους ικανότητες.

Ο περίπου ανοιχτός χάρτης του είναι γεμάτος με κρυμμένα καλούδια ενώ τα διάφορα quests που θα αναλάβετε, αν και από ένα σημείο είναι όλα στο ίδιο στυλ («πήγαινε εκεί, σκότωσε αυτόν και φέρε εκείνο») αν μη τι άλλο θα σας κρατήσουν απασχολημένους. Ο κόσμος του ReCore είναι όμορφα σχεδιασμένος με περιβάλλοντα που θυμίζουν την αχανή έρημο του Journey και εσωτερικούς χώρους στο ύφος του Metroid. Στα παραπάνω προσθέστε τα φαντεζί εφέ και έχετε ένα platformer που αν μη τι άλλο σέβεται τα χρήματα που θα δώσετε γι’ αυτό. Όταν διορθωθούν κιόλας τα loading times τα οποία είναι εκνευριστικά μεγάλα, θα μιλάμε για ένα indie platformer που οι φαν του είδους αξίζει να ρίξουν μια ματιά κάποια στιγμή. Οι υπόλοιποι, έτσι κι αλλιώς, θα προσπεράσουν.

http://youtu.be/A-v19k88bNs

#instareview: κλασσικός Metroidvania τίτλος στις τρεις διαστάσεις που θα μπορούσε να πάει για μεγάλα πράγματα αν οι δημιουργοί του ένιωθαν καλύτερα με το μέγεθός του.

Βαθμός δυσκολίας

vathmos-dyskolias-easy

Το ReCore δεν θα σας δυσκολέψει σε καμία περίπτωση –ποτέ δεν είχε τέτοια πρόθεση άλλωστε. Ο χειρισμός του δεν είναι κάτι το τρομερό ενώ και οι μάχες δεν κρύβουν ιδιαίτερες εκπλήξεις.