Στο 30 της Καλλιδρομίου  αντικρίζεις μια μεγάλη τζαμαρία ενός ψηλοτάβανου  εξαρχειώτικου νεοκλασικού.  Εκεί βρίσκεται η γκαλερί pro-art που φιλοξενεί τις υπερρεαλιστικές φιγούρες της Σύλβιας Αντωνιάδη, οι οποίες σε υποδέχονται καθώς ξεπροβάλλουν μέσα από τα 21 σκηνικά αποτυπωμένα σε ελαιογραφίες και ακουαρέλλες.  Βλέποντας τα έργα από κοντά ανακαλύπτεις την εμμονή στη λεπτομέρεια, το πάθος για κομψότητας, την υπέρβαση του χαλαρού και φίνου χιούμορ.  Μα τι συμβαίνει εδώ;  Ρωτήσαμε τη ζωγράφο για τις επιρροές, τη θεματολογία και την εν γένει φιλοσοφία της.  Σιγά-σιγά “μυηθήκαμε” στον υπερπραγματικό κόσμο των κοχυλόμορφων “Κυκλάδειων” και του “Don Giovanni”, όπου οι ήρωες της μοτσάρτειας όπερας εμφανίζονται με κεφάλια λάμπας πετρελαίου, φαναριού, αμπαζούρ, κεριού, πολυελαίου, λυχναριού!

Επιρροές: Οι βασικές μου επιρροές προέρχονται από τους μινωϊκούς και μυκηναϊκούς σφραγιδόλιθους, τα μινωϊκά φρέσκο και τον ελληνικό υπερρεαλισμό με ορόσημο την Οκτάνα του Ανδρέα Εμπειρίκου.

Υπερρεαλισμός: Δημιουργώ φανταστικά σκηνικά.  Υπάρχουν μέσα σ’αυτά στοιχεία και αντικείμενα-φετίχ που επαναλαμβάνονται και λειτουργούν συμβολικά, όπως κάβοι, καραβόσκοινα, σχιστόλιθοι, κοχύλια, ναυτίλοι.  Στη συλλογή “Κυκλάδειοι” τα μανεκέν κοσμούνται με περίτεχνα ενδύματα και κινούνται ατάραχα μέσα στην ηρεμία του ελληνικού καλοκαιρινού σκηνικού.

Twins, ακουαρέλλα 32x25

Twins, ακουαρέλλα 32×25

Όπερα: Εδώ μεταφέρονται τα σκηνικά σε μια άλλη διάσταση.  Ξεφεύγω από τη νιρβάνα και περνάω στα ανθρώπινα πάθη.  Δουλεύω με αρχετυπικούς χαρακτήρες, όπως ο αναρχικός Don Giovanni, η εξουσιαστική Amneris, η ερωτική Aida, και άλλους, δοσμένους μέσα από ένα αλληγορικό πρίσμα.

Don Giovanni:  Σ’αυτήν την έκθεση έχω οκτώ κομμάτια που αναπαριστούν σκηνές και χαρακτήρες από την ομώνυμη όπερα του Μότσαρτ.

Η αποπλάνηση της Zerlina αποδίδεται στο λάδι με τίτλο “Don Giovanni’s flirting” (60x80cm)

Η αποπλάνηση της Zerlina αποδίδεται στο λάδι με τίτλο “Don Giovanni’s flirting” (60x80cm)


O ιερόσυλος Don Giovanni ψαρεύει ανέμελα δίπλα στον ανδριάντα του θύματός του Commendatore, λίγο πριν το άγαλμα ζωντανέψει και του απευθυνθεί.  Το κέφαλι του σε μορφή κρυστάλλινης καντίλας καιροφυλακτεί (λάδι 180x150 cm)

O ιερόσυλος Don Giovanni ψαρεύει ανέμελα δίπλα στον ανδριάντα του θύματός του Commendatore, λίγο πριν το άγαλμα ζωντανέψει και του απευθυνθεί. Το κέφαλι του σε μορφή κρυστάλλινης καντίλας καιροφυλακτεί (λάδι 180×150 cm)


Η Donna Anna ολοφύρεται καθώς ο υποταγμένος Don Ottavio, με ένα κόκκινο τριαντάφυλλο στο χέρι, ορκίζεται εκδίκηση για τον θάνατο του πατέρα της Commendatore, στην ακουαρέλλα με τίτλο “Don Ottavio son morta!”(62x48cm)

Η Donna Anna ολοφύρεται καθώς ο υποταγμένος Don Ottavio, με ένα κόκκινο τριαντάφυλλο στο χέρι, ορκίζεται εκδίκηση για τον θάνατο του πατέρα της Commendatore, στην ακουαρέλλα με τίτλο “Don Ottavio son morta!”(62x48cm)

Σε ύφος κόμικ: Από τις αρχές του 2013 δουλεύω μια σειρά από αγαπημένες σκηνές της οπερατικής ανθολογίας, με γκροτέσκ στοιχεία, κινήσεις και μορφές σε ύφος κόμικ με έντονο χιούμορ.  Στην έκθεση υπάρχει μια επιλογή με τέσσερα κομμάτια από τις όπερες Turandot, Un Ballo in Maschera, Attila, Nabucco.

Ulrica’s divination (30x40cm): η σκηνή όπου η Amelia συμβουλεύεται την Σουηδή μάγισσα Ulrica για το πώς να ξεχάσει τον αγαπημένο της.  Από την όπερα του Verdi, Un Ballo in Maschera.

Ulrica’s divination (30x40cm): η σκηνή όπου η Amelia συμβουλεύεται την Σουηδή μάγισσα Ulrica για το πώς να ξεχάσει τον αγαπημένο της. Από την όπερα του Verdi, Un Ballo in Maschera.

Ζωγραφική: Η ζωγραφική για μένα είναι ένας τρόπος να εκφράζω και να αποτυπώνω την αισθητική και τις πεποιθήσεις μου.  Πιστεύω στην ελευθερία της ανθρώπινης οντότητας μέσα σ’έναν υλικό κόσμο, αλληλένδετο με την πνευματικότητά του.

Info:

Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 10 Ιανουαρίου 2014.

Ώρες λειτουργίας : Τρ.-Πεμ.-Παρ. 5-8μμ, Σαβ.11-2μμ. Εκτός ωραρίου με ραντεβού.

Γκαλερί Pro-art/Μ.Λεγάκη

Καλλιδρομίου 30, Αθήνα, τηλ 6976880408

www,proart.gr