popaganda_101_idees_1

1. Λαχανόκηποι παντού: Κοινόχρηστοι, αυτοδιαχειριζόμενοι κήποι σε πλατείες, πάρκα και μικρούς ελεύθερους χώρους (ακόμα και σε ακάλυπτους πολυκατοικιών), όπου οι κάτοικοι των γύρω κτισμάτων θα φροντίζουν να φυτεύουν οπωροκηπευτικά, των οποίων τους καρπούς θα μοιράζονται μεταξύ τους. Στα πρότυπα του guerrilla gardening της Νέας Υόρκης.

2. Σκουπιδογκαλερί: Μετατροπή των εσωτερικών αυλών των κτιρίων και των ακάλυπτων μεταξύ πολυκατοικιών σε ruin pubs, στα πρότυπα των αντίστοιχων της Βουδαπέστης, τα οποία έχουν διεθνή φήμη και προσελκύουν τουρίστες. Τα ruin pubs διακοσμούνται σχεδόν αποκλειστικά με αντικείμενα που μαζεύονται από τα σκουπίδια ή από παζάρια με μεταχειρισμένα είδη.

3. Δημιουργία surf park στο Φάληρο: Για την προώθηση της surf κουλτούρας που ήδη έχει αρχίσει να αποκτά πολλούς fan και στην Ελλάδα αλλά και για να προσελκύσει ξένους. Η Αθήνα έχει ιδανικό καιρό για surf τους περισσότερους μήνες του χρόνου. Η έλλειψη κατάλληλων κυμάτων θα λυθεί με τεχνικούς τρόπους όπως γίνεται στα water parks, σε ένα ελεγχόμενο σημείο. Αυτό θα ζωντανέψει όλο το παραλιακό μέτωπο στο Φάληρο, το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε ένα Ελληνικό Venice Beach. Δώστε (κι άλλο) άμμο στο λαό.

4. Ανέγερση πύργου τηλεπικοινωνιών όπως σε όλες τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες που αποτελεί και εμβληματικό κτίριο για το κέντρο της πόλης. 

pop_tv_tower_1
pop_tv_tower_3
pop_tv_tower_2

5. Λαϊκές αγορές με βιολογικά προϊόντα τα Σάββατα στις πλατείες κάθε γειτονιάς, με ταυτόχρονη πώληση τοπικών προϊόντων από όλη την Ελλάδα και πάγκων με μαγειρευτά (και κρύα) φαγητά, προσανατολισμένα στην υγιεινή διατροφή. Αντίστοιχες διοργανώσεις από μετανάστες με προϊόντα και κουζίνα από την εκάστοτε χώρα (Κίνα, Πακιστάν, Ινδία, Αίγυπτος κλπ).

Πάτροκλος Παπαλαμπρόπουλος με μαγαζί για κουμπιά στο κέντρο.

Πάτροκλος Παπαλαμπρόπουλος με μαγαζί για κουμπιά στο κέντρο.

6. Διάσωση των παλιών επαγγελμάτων και ενημέρωση των επαγγελματιών, ώστε να επενδύουν στην παράδοση και να μην εκμοντερνίζουν ή αλλάζουν χρήση στους χώρους τους. Να στηθεί διαφημιστική καμπάνια για τη διάσωση των παλιών επιγραφών, των παλιών εμπορικών καταστημάτων κλπ. Ακόμη, να κριθεί διατηρητέα η εμπορική χρήση συγκεκριμένων δρόμων (π.χ. η Καλαμιώτου για υφάσματα, η Ρόμβης για κουμπιά κλπ).

7. Τελεφερίκ που να ενώνει τον Λυκαβηττό με την Ακρόπολη. Για τη φάση και τον τουρισμό.

popaganda_Athens_Teleferik_panorama

Στην επόμενη σελίδα: Όπερα και η άποψη του αρχιτέκτονα Γιώργη Λαμπαθάκη.