Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
24.04.2024

Νέα καμπάνια για την Αθήνα: I’m an Aθenian Too

Η ανάκαμψη της Αθήνας ως προορισμού επιβεβαιώνεται και από τους αριθμούς.
Νέα καμπάνια για την Αθήνα: I’m an Aθenian Too

Η νέα καμπάνια προώθησης της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού παρουσιάστηκε σήμερα σε κοινή συνέντευξη τύπου της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑ-Α) , της Marketing Greece και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. Το σλόγκαν της καμπάνιας «I’m an Aθenian too» έρχεται να συνεχίσει την προηγούμενη επιτυχία που σημείωσε η καμπάνια του ΔΑΑ σε 18 διεθνή αεροδρόμια με το «Perhaψ you’re an Aθenian too» παίζοντας με τα ελληνικά γράμματα που αντικαθιστούν διφθόγγους της αγγλικής, προκαλώντας έτσι μια δεύτερη μάτια.

Η ανάκαμψη της Αθήνας στη διεθνή τουριστική αγορά αποτυπώνεται στους αριθμούς των αφίξεων στο ΔΑΑ Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΞΕΑ-Α για τις πληρότητες των ξενοδοχείων, μέχρι στιγμής καταγράφεται αύξηση 22,3% σε σχέση με πέρυσι, νούμερο που ο πρόεδρος της ΕΞΑΑ-Α Αλέξανδρος Βασιλικός δήλωσε πως μεταφράζεται σε 142,8 εκατ. ευρώ για την πραγματική οικονομία της Αθήνας. Επίσης, σύμφωνα με το γενικό διευθυντή του ΔΑΑ Γ. Παράσχη οι ξένοι επισκέπτες με μοναδικό προορισμό την Αθήνα αυξήθηκαν 29% κατά το α΄ εξάμηνο του 2014.

http://youtu.be/BNvz5PYnvCw

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.