Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaGADGETS

Γιατί το Apple Watch (προ)πουλάει σαν τρελό;

Τι κι αν πολλοί… αλληθώρισαν στο άκουσμα της τιμής του; Το Apple Watch έχει σχεδόν ξεπουλήσει πριν καν κυκλοφορήσει.
apple-event-0909-28

«Άντε μωρέ, ποιος θα δώσει τόσα λεφτά για ένα smartwatch, απλά και μόνο επειδή είναι της Apple; Τόσα και τόσα κυκλοφορούν σε πολύ χαμηλότερες τιμές». Η συγκεκριμένη άποψη «έπαιζε» πολύ μετά την ανακοίνωση των διαφορετικών εκδόσεων του Apple Watch, όμως… για μια στιγμή: το ίδιο δεν είχε γίνει και πριν την κυκλοφορία του iPhone, του iPad και του iPod; Κανένα τους δεν υπήρξε πρωτοπόρο στην κατηγορία του κι όμως, όλα κατόρθωσαν να εξελιχθούν σε σημεία αναφοράς σε βαθμό τέτοιο που να θεωρείται πλέον δόκιμη ερώτηση του τύπου «έχεις smartphone ή iPhone»; Το Apple Watch λοιπόν διατίθεται για προπαραγγελία εδώ και λίγες μέρες σε επιλεγμένες αγορές του πλανήτη κάνοντας θραύση: μέσα σε μία μέρα, οι προπαραγγελίες του άγγιξαν το 1 εκατομμύριο, την ώρα που οι πωλήσεις του Android Wear για όλο το 2014 δεν ξεπέρασαν τις 720.000! Και θέλετε το καλύτερο; Το προαναφερθέν νούμερο αφορά μόνο την αγορά των ΗΠΑ και όχι τις υπόλοιπες οκτώ στις οποίες θα διατεθεί αρχικά το Apple Watch!

Η Apple για άλλη μια φορά δεν πουλάει gadget και Τεχνολογία αλλά ένα status symbol. Το γεγονός μάλιστα ότι αυτό διατίθεται σε πολλές διαφορετικές εκδόσεις, μία για κάθε τσέπη και βαλάντιο, είναι που κάνει τον καταναλωτή να το προτιμήσει χωρίς δεύτερη σκέψη: η διαφορετικότητα δημιουργεί την αίσθηση του “tailor-made”, αυτού που λέμε «κομμένου και ραμμένου στα μέτρα». Ποιου; Μα φυσικά του καταναλωτή. Το smartwatch αποτελεί το πιο προσωπικό gadget που μπορεί να έχει στην κατοχή του ο μέσος καταναλωτής. Δεν είναι smartphone που το βγάζει απ’ την τσέπη ή tablet που το έχει στην τσάντα αλλά ρολόι: κάτι που το φορά διαρκώς, που το βλέπουν οι άλλοι, που το βλέπει και το αισθάνεται ανά πάσα ώρα και στιγμή. Το να μπορεί να επιλέξει αυτό που είναι πιο κοντά στα γούστα, τις απαιτήσεις και τις δυνατότητές του, αν μη τι άλλο «μετράει» πολύ.

Γιατί όμως το Apple Watch πουλάει σαν τρελό και μάλιστα χωρίς να έχει καν κυκλοφορήσει ακόμα; Πέραν του προφανούς, του ότι μιλάμε δηλαδή για ένα ακόμα προϊόν της Apple, το smartwatch της εταιρείας από το Κουπερτίνο διαθέτει ένα βολικότατο και καθ’ όλα εντυπωσιακό interface, κάμποσα apps και αρκετές ακόμα λειτουργίες, από ‘κείνες που κερδίζουν τόσο τον tech savvy καταναλωτή, όσο και τον early adopter. Ποιες είναι όμως αυτές;

Όντας το πιο «προσωπικό» gadget που είχαμε ποτέ στην κατοχή μας, το smartwatch ακροβατεί συχνά ανάμεσα στο πρακτικό και το ενοχλητικό. Οφείλει να φιλτράρει κάθε ειδοποίηση και να μας μεταφέρει μονάχα τις σημαντικότερες. Νομίζετε ότι είναι εύκολη δουλειά; Ε, νομίζετε...

Όντας το πιο «προσωπικό» gadget που είχαμε ποτέ στην κατοχή μας, το smartwatch ακροβατεί συχνά ανάμεσα στο πρακτικό και το ενοχλητικό. Οφείλει να φιλτράρει κάθε ειδοποίηση και να μας μεταφέρει μονάχα τις σημαντικότερες. Νομίζετε ότι είναι εύκολη δουλειά; Ε, νομίζετε…

Apple Watch: Εφαρμογές & λειτουργίες

Uber: Tο γνωστό σε όλους μας Uber θα σας επιτρέψει να βρείτε τρόπο να γυρίσετε σπίτι χωρίς να χρειαστεί καν να «παίξετε» με το smartphone σας. Σε τελική ανάλυση, άπαξ και ανοίξει κανείς το app, για ταξί (ή τέλος πάντων αυτό που στα αγγλικά λένε “ride”) δεν θα ψάχνει;

RunKeeper: Ένα από τα καλύτερα fitness apps για smartphone, βρίσκει το τέλειο wearable για να ελέγχει κάθε σας άσκηση καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Απλά τρέχει και καταγράφει καθετί που κάνετε.

Evernote: Τι καλύτερο από μία εφαρμογή που να γνωρίζει ανά πάσα ώρα και στιγμή το πρόγραμμά σας: ραντεβού, συναντήσεις, σημειώσεις και τα σχετικά και μάλιστα σε πλήρη συγχρονισμό με το iPhone ή το iPad σας. Κρατήστε τα σημαντικότερα εξ’ αυτών και έτοιμη η έκδοση του Apple Watch.

Twitter: Χάζεμα tweets: αποδεδειγμένα ο καλύτερος τρόπος για να «σκοτώσει» κανείς την ώρα του.

Instagram: Ισχύει ό,τι ακριβώς και για το Twitter με τη διαφορά ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με εικόνες.

Boiled Egg Timer: Φοράτε το ρολόι το πρωί με το που σηκωθείτε απ’ το κρεβάτι. Άρα και στην κουζίνα την ώρα του πρωινού. Αν λοιπόν στο τελευταίο περιλαμβάνονται και βραστά αβγά, βάλτε τέλος στο… Πάμε Στοίχημα όσον αφορά στον χρόνο που χρειάζεται για να βράσουν αυτά!

Γενικότερα, τα apps που παίζουν για το Apple Watch είναι πολλά, πάρα πολλά, και με το πέρασμα του χρόνου θα γίνουν ακόμα περισσότερα. Η Apple θέτει ως κανόνα στους δημιουργούς, τους προγραμματιστές και γενικότερα κάθε ενδιαφερόμενο σχετικά με την ανάπτυξη εφαρμογών για το smartwatch της, πως ο χρήστης θα πρέπει να είναι σε θέση ασχολείται με αυτές για μερικά δευτερόλεπτα. Εξ άλλου, για αυτό που αποκαλούμε «σκότωμα ώρας», υπάρχει και το smartphone. Η φιλοσοφία του Apple Watch αφορά το φιλτράρισμα των σημαντικότερων στιγμών από το περιβάλλον του χρήστη και την προβολή τους με έναν όσο το δυνατόν πιο διακριτικό τρόπο. Παμ’ παρακάτω.

Εννοείται πως η Sport έκδοση του ρολογιού είναι εκείνη που έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση, όμως και πάλι, δεν μιλάμε για ένα φθηνό προϊόν. Είτε πρόκειται για tablet, είτε για smartphone, είτε -αισίως- για smartwatch, η Apple ξέρει να πουλάει και εν τέλει αυτό μετράει.

Εννοείται πως η Sport έκδοση του ρολογιού είναι εκείνη που έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση, όμως και πάλι, δεν μιλάμε για ένα φθηνό προϊόν. Είτε πρόκειται για tablet, είτε για smartphone, είτε -αισίως- για smartwatch, η Apple ξέρει να πουλάει και εν τέλει αυτό μετράει.

Apple Watch: Τα μείον

Ποιος είπε όμως πως το Apple Watch είναι μόνο θετικά; Εννοείται πως υπάρχει και η δεύτερη όψη του νομίσματος, αυτή που επιλέγουν να δουν οι πολέμιοι της Apple. Πόσο βολικό, αλήθεια, είναι ένα ρολόι που για να κάνει αυτό για το οποίο προορίζεται, να δείξει την ώρα δηλαδή, θα πρέπει να «ξυπνήσει»; Όπως και με τα smartphones, μην περιμένετε πως η οθόνη του smartwatch σας θα παραμένει ενεργή ες αεί. Για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει είτε να κουνήσετε χαρακτηριστικά τον καρπό σας, είτε να αγγίξετε την οθόνη του. Θέμα συνήθειας είναι, δεν λέω, αλλά διάολε…

Επιπρόσθετα, το Apple Watch ουσιαστικά «δεν υπάρχει» μακριά από το iPhone: σύμφωνοι, εξακολουθεί να δουλεύει αλλά αν πρόκειται να το χρησιμοποιεί κανείς χωρίς iPhone, τότε χίλιες φορές να προτιμήσει ένα άλλο smartwatch ή εν πάση περιπτώσει, ένα συμβατικό ρολόι. Το Apple Watch «μιλάει» με το iPhone μέσω Bluetooth 4.0 και αυτό σημαίνει δύο πράγματα: περιορισμένη εμβέλεια –μερικών μέτρων- και άφθονη κατανάλωση μπαταρίας και στις δύο συσκευές. Αυτό το τελευταίο συνεπάγεται και καθημερινή φόρτιση του Apple Watch σας –για το iPhone, αυτή ήταν δεδομένη. Άρα κάθε βράδυ, πλάι στο smartphone, το tablet, το laptop και ποιος ξέρει τι άλλο, προσθέστε και το smartwatch σας και κλείσατε. Φροντίστε απλά το πολύπριζο να είναι ασφαλείας γιατί ποτέ δεν ξέρει κανείς…

Κάτι τελευταίο, έχει να κάνει αποκλειστικά με τη φύση του Apple Watch. Ένα ρολόι συνιστά κάτι το διαχρονικό: την αξία του δεν τη χάνει, όσα χρόνια κι αν περάσουν. Με το smartwatch της Apple όμως, τα πράγματα δεν είναι έτσι. Η συσκευή φέρει ενσωματωμένη μπαταρία η απόδοση της οποίας, όπως είναι φυσιολογικό, με τον καιρό θα φθίνει. Προσθέστε και το γεγονός πως η Apple στα επόμενα χρόνια θα λανσάρει νεότερες και πιο εξελιγμένες εκδόσεις και έχετε ένα αντικείμενο που στην όψη μπορεί να μοιάζει με αξεσουάρ, ωστόσο στο κόνσεπτ δεν διαφέρει από ένα κοινό gadget. Με όλα τα αρνητικά του.

Apple Watch: Το ξεπούλημα

Κι όμως, παρά τα παραπάνω, ο κόσμος έδειξε να αγκαλιάζει από νωρίς το Apple Watch. Η διάθεση του αξεσουάρ για τις νέες παραγγελίες έχει μετατεθεί στις περισσότερες αγορές για τον Ιούνιο, μιας που η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη που ξεπέρασε την προσφορά. Ο κόσμος εδώ δείχνει να εμπιστεύεται την Apple: έχοντας δει το έργο με το iPod, το iPhone και το iPad, πιστεύει πως η Apple θα βρει τον τρόπο να προσφέρει όλα όσα δεν κατάφεραν οι ανταγωνιστές της. Οι προπαραγγελίες του Apple Watch αποτελούν ψήφο εμπιστοσύνης όχι μόνο στην υλοποίηση της Apple αλλά σε ολόκληρη την προϊοντική κατηγορία των smartwatches: ο κόσμος θεωρεί πως αυτή έχει προοπτικές, “potential” που λέμε. Ένα smartwatch που ελέγχει καλύτερα την υγεία του κατόχου του, τον βοηθά με το καθημερινό του πρόγραμμα, τον γλιτώνει από το «βάλε-βγάλε» του smartphone και τον κρατά ενήμερο για mails, κλήσεις, μηνύματα και socials, ίσως και να είναι το next big thing στην Τεχνολογία. Αν όλα αυτά μπορούν να γίνουν και με στυλ, πάντα θα υπάρχει κοινό πρόθυμο όχι απλά να καταβάλλει το αντίτιμο αλλά να παρασύρει κι άλλους σε αυτό το “shopping spree” του.

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.