Σίμος Κακάλας: «Οι άνθρωποι του θεάτρου είναι σαν τις κατσαρίδες, θα επιβιώσουν μετά από πυρηνικό πόλεμο»

Ο σκηνοθέτης μιλά στον Γιώργο Βουδικλάρη για το «Greek Freak» που αναστάτωσε το Φεστιβάλ Αθηνών, τα «Ανεμοδαρμένα Ύψη» που θα είναι η επόμενη σκηνοθετική του δουλειά και για το πόσο ανίσχυροι είμαστε μπροστά στα συναισθήματα.

«O Εμφύλιος είναι η λανθάνουσα μνήμη της γενιάς μας»

H Φωτεινή Μπάνου μιλά για την παράσταση Πόλεμος Τοπίων και πώς προσεγγίζει επί σκηνής με τους μουσικούς Βασίλη Τζαβάρα και Μιχάλη Καταχανά τη μνήμη του ελληνικού εμφυλίου.

Μια «Καινούρια Σελίδα» που δεν ανατρέπει αλλά δικαιώνει τις προθέσεις της

Ο Γιώργος Βουδικλάρης είδε την παράσταση σε κείμενο του Νιλ Σάιμον και σκηνοθεσία Γιάννη Μόσχου και χάρηκε μια ευφρόσυνη βραδιά καλού, κλασικού θεάτρου.

Στη Βαρσοβία με το Nowy Teatr

Δύο έργα προφητικά από το ensemble του Krzysztof Warlikowski

Άννα Κοκκίνου: «Ανάμεσα στο μεταφυσικό και στο πραγματικό συναντά κανείς τον καλλιτέχνη»

Ένα από τα μεγαλύτερα κεφάλαια του ελληνικού θεάτρου μιλάει για τη Σοφία Τρικούπη, την έννοια της μοναξιάς και του μεταφυσικού, τις προδοσίες προς τον εαυτό της και τον Λευτέρη Βογιατζή. Συνέντευξη στη Λίνα Ρόκου.

Η Τζωρτζίνα Λιώση απαντά (σχεδόν) με μια λέξη για την ερμηνεία της στο Lolita Reversed

Ένας ρόλος συμβολικός και ιδιαίτερα επίκαιρος με όσα συμβαίνουν στο χώρο του θεάματος.

Ένα Φιντανάκι του 1921 έρχεται το 2017 να μας μιλήσει για αιώνιες αλήθειες

Ο Γιώργος Βουδικλάρης εξυμνεί την ομάδα ηθοποιών της παράστασης του Εθνικού θεάτρου αλλά και τον σκηνοθέτη της και αναγνωρίζει την επικαιρότητα της δουλειάς τους.

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου βουτά στα βαθιά νερά της όπερας και το απολαμβάνει

Ο ιδρυτής της ομάδας Helter Skelter σκηνοθετεί για πρώτη φορά μπαρόκ όπερα και εξηγεί στον Γιώργο Βουδικλάρη γιατί του αρέσει συνολικά το φαινόμενο του θεάτρου.

Βασίλης Παπαβασιλείου: «To μεγαλύτερο ελληνικό κατόρθωμα είναι ότι μπορούμε να παριστάνουμε τον κανένα»

Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός επαναλαμβάνει για τρίτη φορά την «Ελένη» του Γιάννη Ρίτσου και δίνει μια απολαυστική συνέντευξη στον Σταύρο Διοσκουρίδη.

Μαρία Μαγκανάρη: «Το πιο επαναστατικό πράγμα είναι να κάνεις καλά τη δουλειά σου»

H σκηνοθέτρια που φέτος ανεβάζει στην Εφηβική Σκηνή της Στέγης τους «Παραθεριστές» του Γκόρκι θυμάται την εποχή που σέρβιρε τον Ντεριντά και εξηγεί γιατί το ζητούμενο του ελληνικού θεάτρου πρέπει να είναι το άνοιγμα στο εξωτερικό.

Ο Γιώργος Οικονόμου συναντάει τον Sam Shepard κάποια βράδια στο Θέατρο Άλμα

Ο σκηνοθέτης της παράστασης Fool For Love μιλάει στην Popaganda για το θέατρο, τους μύθους, και την αγωνία των ωρών που οδηγούν στο ανέβασμα ενός θεατρικού έγου.

Η Ανθή Ευστρατιάδου ζει για την ανανέωση και την έκπληξη

Η ταλαντούχα ηθοποιός που συμπρωταγωνιστεί με τη Ρένη Πιττακή στην παράσταση «Υο-κι-χι» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού, δεν αρνείται την ικανοποίηση από τα βραβεία Κάρολος Κουν και Μελίνα Μερκούρη αλλά εξηγεί ότι είναι λίγο πιο σύνθετα τα πράγματα.

Κάτι τρέχει με τη Λένα Κιτσοπούλου

Αφού είδε το «Το Πράσινό Μου Το Φουστανάκι» και το «Τυραννόσαυροι Rex», o Γιώργος Βουδικλάρης γράφει για τα ευχάριστα και δυσάρεστα συναισθήματα που του προκάλεσαν οι δύο παραστάσεις.

Το Ηair κλείνει 50 χρόνια αλλά είναι πιο νεανικό από ποτέ

Το διάσημο μιούζικαλ παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και η Popaganda μιλάει με τους πρωταγωνιστές του που μας καλούν να κάνουμε πράξη το Let the sunshine in.

Οι Βάκχες στην Οξφόρδη, στα αρχαία ελληνικά!

Οι φοιτητές του ξακουστού Πανεπιστημίου έπαιξαν Ευριπίδη από το αρχαίο κείμενο. Μπορεί αυτό από μόνο του να σώσει μια παράσταση;

Η ελληνικότητα δεν είναι θέμα καταγωγής αλλά νοοτροπίας

Δύο αφρικανικής καταγωγής Έλληνες πρωταγωνιστούν στο «Τάβλι» του Κεχαΐδη και για να τονίσουν ότι «είναι εδώ και μέσω της τέχνης τους».

Ένας Παρείσακτος Στο Bios

Μια χορευτική παράσταση που διαπραγματεύεται την έννοια του «ξένου» από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

1.181 λέξεις για την παράσταση «887» και τον ίδιο τον Ρομπέρ Λεπάζ

Μια συνάντηση με τον Ρομπέρ Λεπάζ και μια προσπάθεια του Γιώργου Βουδικλάρη να μιλήσει για την αυτοβιογραφική του παράσταση, χωρίς spoiler.

Γιάννης Στάνκογλου: «Ο Nick Cave είναι ο σύγχρονος Αισχύλος»

Φέτος υποδύεται τον Καλιγούλα και τον Δον Κιχώτη, γράφει ποιήματα που θα προτιμούσε να εκδοθούν μετά θάνατον και εξομολογείται τον αστικό μύθο που κατασκεύασε κάποτε για να φλερτάρει ακόμη πιο άνετα.

To «Έξυπνο Πουλί» πιάνεται στα δίχτυα μιας γαλλικής φάρσας

Οι σκηνοθέτες της παράστασης που παρουσιάζεται με μεγάλη επιτυχία για δεύτερη χρονιά στο θέατρο απαντούν τις ερωτήσεις της Popaganda.

H δεύτερη ζωή που κέρδισαν οι Κόρες του Γιάννη Σκουρλέτη

Η λιτότητα ανέδειξε και απελευθέρωσε όλα τους τα χαρίσματα.

Ο Αλέξανδρος Μυλωνάς ξεπέρασε τη σπατάλη των νιάτων

Θυμάται την Αμερική των late 60ς και των off broadway παραστάσεων στα 80ς, τη «Λοκαντιέρα» που εκτόξευσε την καριέρα του και δηλώνει ότι βάζει τα τελευταία 43 χρόνια στο θέατρο και στη ζωή τα δυνατά του για να γίνεται συνεχώς καλύτερος.

Σοφία Μαραθάκη: «Η φυσική μας κατάσταση είναι να μην είμαστε ήσυχοι»

Λίγο πριν ανεβάσει με την ομάδα ΑΤΟΝΑλ Ουγκώ στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, η σκηνοθέτης δίνει μια πολύ «ανήσυχη» συνέντευξη στον Γιώργο Βουδικλάρη.

Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης γράφει για την παράσταση που σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί

Μιλάει για τη νέα του δουλειά, τον «Φάρο», εξηγεί γιατί είναι άθεος, ελπίζων αλλά όχι πιστεύων, και εξομολογείται ποιο είναι το δικό του φως που τον καθοδηγεί.

ΘΕΑΤΡΟ 10.10.2017 POPAGANDA

Βρεθήκαμε στα παρασκήνια της πρώτης παρουσίασης όπερας της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ στο ΚΠΙΣΝ

Φωτογραφίες από τις πρόβες της όπερας «Το Λυκόφως των Χρεών», μια ριζική διασκευή του «Λυκόφωτος των θεών» του Βάγκνερ.

Γεωργία Μαυραγάνη: «Το σύστημα σε καταπίνει σε δευτερόλεπτα»

Η σκηνοθέτρια ανεβάζει στο Εθνικό το «Γκιακ» του Δημοσθένη Παπαμάρκου, προσπαθεί μέσω του θεάτρου να φωτίσει αυτή τη ζωή που δεν είναι μόνο καθημερινότητα και έχει απογοητευθεί από την επανάσταση που δεν έρχεται.

Η Φωτεινή της Ρω

Η ηθοποιός Φωτεινή Μπαξεβάνη υποδύεται την Κυρά της Ρω και μιλά στην Popaganda για την αξία που αποκτά κανείς όταν συναντά υποκριτικά τόσο εμβληματικά πρόσωπα.

Κατερίνα Ευαγγελάτου: «Δεν ξέρω αν έχω μάθει κάτι για τον εαυτό μου, μέσα από τη δουλειά. Πολύ αμφιβάλλω».

Μετράει 10 χρόνια σκηνοθετικής πορείας, φέτος ανέβασε για πρώτη φορά στην Επίδαυρο, στο θέατρο που όταν το αντικρίζει νιώθει ότι κοιτάζει τους γονείς της κατάματα και παραδέχεται ότι έχει πει ήδη «αυτή η παράσταση και τέλος».

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.