Το «Μυγοφαές» θα σώσει την ανθρωπότητα;

Ένα ισπανικό σύγχρονο έργο που ανεβαίνει από την ομάδα AbOvo στο Θέατρο του Νέου Κόσμου καταπιάνεται με τις start-up, το innovation, το entrepreneurship, για όλες αυτές τις άγνωστες λέξεις που υπόσχονται επιτυχία.

Αναζητώντας τις Τρεις Αδερφές

Δυστυχώς η παράσταση του κλασικού έργου στη Στέγη έγινε με τρόπο μπερδεμένο και θολό, με αποτέλεσμα να χαθεί και ο Τσέχωφ και ο τρόπος που ο σκηνοθέτης επιχείρησε να τον προσεγγίσει. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Άρης Λάσκος: «Η ζωή κυλάει και η αγάπη ορμάει μπροστά»

Ο σκηνοθέτης της παράστασης «Αγνός εραστής» που παρουσιάζεται στο Θέατρο του Νέου Κόσμου εξηγεί στην Popaganda γιατί αυτό θα δούμε στη σκηνή είναι οριακά αληθινό (με την έννοια του ντοκιμαντέρ).

Γιούγκερμαν, κομμάτια κι αποσπάσματα

Ο Δημήτρης Τάρλοου δοκιμάστηκε με ένα πολύ δύσκολο έργο: Να κάνει θέατρο το μυθιστόρημα-ποταμό του παπού του. Δεν τα κατάφερε και τόσο καλά. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Γιατί μόνο στην Καβάλα τέτοια παράσταση; Και οι Αθηναίοι έχουν ψυχή!

«Η βιογραφία του πατρογονικού»: Μία εκπληκτική σκηνοθεσία του Θοδωρή Γκόνη από το ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας που μακάρι να έχει την ευκαιρία να τη δει μεγαλύτερο κοινό, σε μια αθηναϊκή αίθουσα για περισσότερες παραστάσεις. Γράφει η Όλγα Σελλά.

H Καλλιόπη Κανελλοπούλου-Στάμου είναι 18 ετών και ετοιμάζεται ν’ ανέβει στη σκηνή της Στέγης για να παίξει Τσέχοφ

Υποδύεται την μικρότερη από τις «Τρεις Αδερφές» στην παράσταση που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Ξανθόπουλος. Δεν είναι η πρώτη φορά που ανεβαίνει στο σανίδι αλλά σίγουρα είναι η πιο σημαντική. Μέχρι την επόμενη.

Έντα Γκάμπλερ στο ΚΠΙΣΝ: Δείτε αποκλειστικά στην Popaganda φωτογραφίες από τις πρόβες

Το κορυφαίο έργο του Ίψεν θα παρουσιαστεί από την Εναλλακτική Σκηνή Εθνικής Λυρικής Σκηνής στις 25, 26, 27 Ιανουαρίου & 1, 2, 3 Φεβρουαρίου.

ΘΕΑΤΡΟ 15.01.2019 POPAGANDA

500 λέξεις για την παράσταση “Παράσιτα”, ή η περιπέτεια της εγκατάλειψης

Η Ρόλυ και η Πινκ ζουν μέσα σε σκουπίδια, τρώνε σκουπίδια, βλέπουν στην τηλεόραση σκουπίδια, ταυτίζονται με τα σκουπίδια, είναι και αυτές σκουπίδια, παράσιτα της σύγχρονης ζωής.

Παντελής Δεντάκης: «Είμαι από τους τυχερούς, ζω δουλεύοντας στο θέατρο»

Ο σκηνοθέτης της παράστασης εξηγεί στους αναγνώστες της Popaganda γιατί δεν ήθελε να χάσει την ευκαιρία να παρουσιάσει στο αθηναϊκό κοινό το έργο «Τα Μάτια».

Το “Bubble Jam” είναι ένα διαδικτυακό πείραμα με τον εαυτό μας και μία ιστορία για την ψηφιακή εποχή

Το πρωτότυπο θεατρικό έργο-installation του Daniel Wetzel που παρουσιάζεται στη Στέγη θέτει το ερώτημα: Ποιος βρίσκεται στην άλλη άκρη του Internet και τι διαδραματίζεται όταν επικοινωνούμε μαζί του online;

«Να ντύσουμε τους γυμνούς». Ναι, οπωσδήποτε!

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί στο Θέατρο Τέχνης το κλασικό έργο του Πιραντέλλο. Μία παράσταση που έχει πάθος, κόπο, συνεργασία, αναζήτηση. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Πώς να συναντήσετε ξανά τη Σωτηρία Μπέλλου

«Με λένε Σωτηρία»: Μια παράσταση-μονογραφία ενός λαϊκού ειδώλου, μια παράσταση που τέρπει και συγκινεί. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Άρης Ρέτσος: «Κυριαρχεί η κτηνωδία, δεν υπάρχει εκπαίδευση, δεν υπάρχει μπούσουλας»

Αποτελεί μοναδική περίπτωση στο ελληνικό θέατρο για τον τρόπο που χειρίστηκε το αρχαίο δράμα, για το πώς δούλεψε την έννοια του ρυθμού και γιατί τάχθηκε με συνέπεια και αφοσίωση στην Τέχνη.

Δεκατρείς παραστάσεις που δεν πρέπει να χάσετε την περίοδο των γιορτών

Δεν χρειάζεται να τις δείτε όλες. Και μία να δείτε, καλά θα περάσετε. Βιαστείτε μόνο, γιατι πολλές από αυτές ειναι talk of the town αυτές τις ημέρες και ίσως δυσκολευτείτε να βρείτε εισιτήριο. Είναι όλες εξαιρετικές. Προτείνει η Όλγα Σελλά.

Ο Γιάννος Περλέγκας και η Μαρία Πρωτόπαππα ετοιμάζονται να «Ντύσουν τους γυμνούς»

Ο σκηνοθέτης και η πρωταγωνίστρια του έργου του Πιραντέλλο που παρουσιάζεται από σήμερα στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν μιλούν για την ανθρώπινη εκκλησία που σχηματίζουν πάνω στην σκηνή.

Μια νέα πρόταση για ένα πασίγνωστο έργο

«Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ»: Η Μαρία Πανουργιά στήνει μια ενδιαφέρουσα παράσταση στη Μικρή Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Γιολάντα Μαρκοπούλου: «Η ενηλικίωση είναι και θα είναι συνδεδεμένη με την πρώτη φορά, με τον έρωτα αλλά και το θάνατο».

Η EROICA παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο θέατρο και μια ομάδα νέων ηθοποιών, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Γιολάντας Μαρκοπούλου, δίνει ροκ ένταση και ζωή στο πασίγνωστο μυθιστόρημα του Κοσμά Πολίτη.

Ο Λεόντιος και η Λένα συναντιούνται στην Κυψέλη

Το έργο του Γκέοργκ Μπύχνερ ανεβαίνει στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων. Μιλήσαμε με το σκηνοθέτη του, Παντελή Φλατσούση.

«Ο ήχος του όπλου»: ‘Ισως ακούγεται πολύ δυνατά

Το σπουδαίο έργο της Λούλας Αναγνωστάκη ανεβαίνει στο Θέατρο «Σταθμός». Παρά τις σκηνικές αστοχίες, η εκ νέου συνάντηση με ένα από τα σημαντικότερα κείμενα του σύγχρονου ελληνικού θεάτρου αποζημιώνει το θεατή. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Λένα Κιτσοπούλου: «Θα ήθελα να μη δουλεύω, να μην κοπιάζω και να παίρνω μόνο βραβεία»

Υποδύεται τη Μάρθα στο «Ποιος Φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ» που ανεβαίνει στη Στέγη και προσπαθεί να εξηγήσει στην Popaganda πως ενώ βρίσκεται συνεχώς σε «δουλειά», στο τέλος θα ήθελε να κάνει ό,τι λέει ο τίτλος.

Άννα Μιχελή: «Μου αρέσει να παρατηρώ τη ζωή μας και να μιλάω για αυτή με παραστάσεις»

Μια ερωτική ιστορία ξετυλίγεται στο Θέατρο του Νέου Κόσμου σε μια παράσταση που μιλάει για τις σχέσεις του σήμερα.

«Παλιοί Καιροί»: Να το βλέπεις και να το ξαναβλέπεις

«Το έργο του Πίντερ που ανεβάζει ο Γιάννης Χουβαρδάς είναι από τις παραστάσεις που θέλει να δει κανείς πάνω από μια φορά, γιατί κάθε φορά θα συναντήσει άλλα, κι άλλα». Γράφει η Όλγα Σελλά.

Τί είδαμε στα φετινά Queer Theatre Awards

Η έβδομη απονομή των κουήρ θεατρικών βραβείων ήταν αφιερωμένη στη μνήμη του Ζακ Κωστόπουλου και ένα ηχηρό κάλεσμα σε δράση.

«Η Κωμωδία των παρεξηγήσεων»: Αριστούργημα! (χωρίς παρεξήγηση)

Η μαγεία του θεάτρου και των σκηνικών λύσεων από την Κατερίνα Ευαγγελάτου και μία ομάδα που ξεχειλίζει από ταλέντο, σε μία απολαυστική παράσταση. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα; Σίγουρα όχι ο Γιάννης Νιάρρος

'Ενα δυνατό έργο, μία εκπληκτική ερμηνεία, μία παράσταση με προβληματάκια. Γράφει η Όλγα Σελλά.

«Σωτηρία με λένε»: Μια παράσταση για την πολυτάραχη ζωή της Μπέλλου

Η σκηνοθέτρια Χριστίνα Χατζηβασιλείου μιλάει για το πώς προσέγγισε το θεατρικό έργο της Σοφίας Αδαμίδου για την ζωή της πιο μεγάλης λαϊκής ερμηνεύτριας της Ελλάδας.

«Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων»: Ένας Σαίξπηρ ηλεκτροφόρος, αεικίνητος και σημερινός.

Για το σπουδαίο ανέβασμά της από την Κατερίνα Ευαγγελάτου κι έναν εκλεκτό θίασο ταλαντούχων, εμπνευσμένων ηθοποιών και συντελεστών, γράφει ως μη ειδικός, και χωρίς παρεξήγηση, ο Βασίλης Μουρδουκούτας.

Ζέτα Μακρυπούλια: «Είχες κάτι άλλο για μένα στο μυαλό σου, ε;»

Μια από τις αναγνωρίσιμες ηθοποιούς της γενιάς της παραδέχεται ότι είναι μοναχικό άτομο, ότι θα ήθελε να κάνει και πιο πειραματικά πράγματα στο θέατρο και πως έχει μάθει να είναι εργασιομανής.

Βυσσινόκηπος στο Θέατρο «Δημήτρης Χορν»: Μισή γεύση Τσέχωφ

Η επιλογή του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη να ανεβάσει το κλασικό έργο του Τσέχωφ προβληματίζει. Γράφει η Όλγα Σελλά.

Στο Εθνικό Θέατρο, η συγκινητική αποθέωση του αυτοσχεδιασμού.

Ο Δημήτρης Μαυρίκιος σκηνοθέτησε το «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε» του Πιραντέλο. Μία απαιτητική παράσταση από την οποία ο θεατής εισπράττει ιεικόνες υψηλής αισθητικής και θεατρικής μαγείας, εξαίσιες μουσικές και μεγάλη συγκίνηση. Γράφει η Όλγα Σελλά.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ INBOX ΣΟΥ
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.