designisthis-FB

Τι ψάχνει αυτός που μπαίνει στο designisthis.com; Αυτός που μπαίνει στο designisthis.com είναι ο απαιτητικός πελάτης με έντονη αντίληψη της ποιότητας, της προχωρημένης αισθητικής αλλά και της λειτουργικής αρτιότητας. Θέλει αντικείμενα που να είναι διαχρονικά όμορφα, πρωτότυπα και μελετημένα σε κάθε τους λεπτομέρεια, δηλαδή μικρά έργα τέχνης με χρηστική διάσταση. Είτε πρόκειται για ένα έπιπλο, είτε για ένα φωτιστικό, είτε για μια τσάντα, ο επισκέπτης του designisthis θέλει απλά το καλύτερο (στην κατηγορία τιμής του πάντα).

Πόσα χρόνια λειτουργεί το ηλεκτρονικό σας κατάστημα; 2 χρόνια.

Εμπιστεύονται οι Έλληνες τα ηλεκτρονικά καταστήματα; Ακόμη δεν τα εμπιστεύονται στον βαθμό που τα εμπιστεύονται οι καταναλωτές σε άλλες δυτικές χώρες, όμως τα δεδομένα ολοένα και αλλάζουν με μια σαφέστατα επιταχυνόμενη αύξηση της εμπιστοσύνης στην ηλεκτρονική πώληση.

Γιατί να μπω στο e-shop σας και να μην πάω σε κάποιο κατάστημα; Για πάρα πολλούς λόγους.

Έχουμε σπάνια είδη: Το 90% των προϊόντων που εμπορευόμαστε τα έχουμε μόνο εμείς στην Ελλάδα καθώς τα εισάγουμε οι ίδιοι. Επίσης παρά πολλά από τα προϊόντα μας διατίθενται μόνο από 2-3 e-shop σε όλο τον κόσμο. Η ακόμη μπορεί να έχουμε και το μοναδικό τεμάχιο διαθέσιμο παγκοσμίως, καθώς είναι αντικείμενα περιορισμένης παραγωγής και διαθεσιμότητας. Άρα δεν μπορούν να βρεθούν με άλλο τρόπο.

Ευκολία: Για να δει κάποιος όλα μας τα προϊόντα από κοντά θα έπρεπε να αφιερώσει ημέρες ολόκληρες. Όμως μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα μπορεί να δει 1000ς προϊόντα γρήγορα και να απομονώσει με ένα κλικ αυτά που ταιριάζουν στις ανάγκες του (πχ. τα χρήματα που θέλει να διαθέσει, τους χρωματισμούς που προτιμάει, η κάποιο άλλο ποιοτικό χαρακτηριστικό). Παράλληλα τα προϊόντα έρχονται στο σπίτι του χωρίς να χάνει χρόνο και χρήματα ψάχνοντας από κατάστημα σε κατάστημα.

Οικονομία: Καθώς πουλάμε σε παγκόσμια κλίμακα (με 60% του τζίρου μας να προέρχεται από χώρες του εξωτερικού) οι τιμές μας είναι υπερβολικά μελετημένες ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί με τα καταστήματα των άλλων χωρών. Ξέρουμε ότι ο ανταγωνιστής είναι ΕΝΑ κλικ (άρα ένα δευτερόλεπτο μακριά) και αναπροσαρμόζουμε τις τιμές μας συνεχώς. Έτσι ο πελάτης μπορεί να είναι βέβαιος ότι πήρε την καλύτερη τιμή στον κόσμο. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι παρά το κόστος εισαγωγής και το υψηλό 23% ΦΠΑ διατηρούμε πάντα ίδια η χαμηλότερη τιμή από τα καταστήματα του εξωτερικού. Ουσιαστικά ο επισκέπτης μας ψωνίζει Γαλλικά αξεσουάρ μόδας με τιμές Γαλλίας, και Ιταλικά έπιπλα με τιμές Ιταλίας, έχει όλο τον κόσμο του design στην οθόνη του.

Ασφάλεια: Έχει συμβεί σε όλους μας να θέλουμε να επιστρέψουμε ένα προϊόν και να μην δέχονται να μας δώσουν επιστροφή χρημάτων, να προκύψει κάποια παρεξήγηση/παρανόηση με τα ρέστα, ή απλά να χάσουμε πχ. την απόδειξη και να μην μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εγγύηση καλής λειτουργίας ή να επιστρέψουμε κάτι. Στο δικό μας e-shop όλα αυτά είναι λυμένα. Τα πάντα καταγράφονται ηλεκτρονικά: Αξία συναλλαγής, ώρα παράδοσης, ημερομηνία αγοράς, όλα με τα σχετικά παραστατικά. Ο πελάτης δεν έχει να ανησυχήσει για τίποτα, από την τήρηση της εγγύησης, έως την δυνατότητα επιστροφής όλα είναι καταγεγραμμένα και διαφανή.

Υπάρχουν κάποιες ειδικές προσφορές για τους πελάτες σας; Ο καλύτερος τρόπος να έχει κάποιος πελάτης πρόσβαση στις προσφορές μας είναι να κάνει εγγραφή στο newsletter μας. Σε τακτά χρονικά διαστήματα αποστέλλουμε ειδικές προσφορές ή εκπτωτικά κουπόνια στους εγγεγραμμένους μας χρήστες. Επίσης έχουμε και μια ενότητα προσφορών που λειτουργεί όλο τον χρόνο. Εκεί βρίσκονται κυρίως προϊόντα που δεν θα ξαναφέρουμε μόλις εξαντληθούν τα αποθέματα μας, όμως περιοδικά η ενότητα προσφορών ανακυκλώνεται και με διάφορα είδη από την γκάμα μας.

Ή εναλλακτικά, θα μπορούσε να κάνει κλικ εδώ

Κάποιες προσφορές που τρέχουν τώρα; Αυτή την στιγμή δεν τρέχει κάποια προσφορά, όμως πολλές φορές στέλνουμε προσωποποιημένες προσφορές σε πελάτες που έχουν γενέθλια λόγου χάρη, ή σε ημερομηνίες που έχουν κάποιο ειδικό ενδιαφέρον (πχ. η παγκόσμια ημέρα της αρχιτεκτονικής). Για να είναι κάποιος ενημερωμένος πρέπει να εγγραφεί ως πελάτης.

Πάντα υπάρχουν δύο απορίες που αν θέλετε αποθαρρύνουν τους πελάτες να κάνουν ηλεκτρονικά τα ψώνια τους:

1. Τι γίνεται αν αυτό που αγοράσω δεν μου κάνει;

Αν κάτι που αγόρασε κάποιος δεν του αρέσει, απλά το στέλνει πίσω και παίρνει επιστροφή των χρημάτων του. Ο πελάτης έχει 14 ημέρες να αποφασίσει αν θέλει να κρατήσει το προϊόν ή όχι. Αυτό ισχύει για το 90% της γκάμας μας, όμως υπάρχουν και εξαιρέσεις.

Αν κάποιος αγοράσει κάτι που είναι προϊόν ειδικής παραγγελίας (πχ. ένα έπιπλο με επιλογές υλικών και μεγεθών) τότε δεν μπορεί να το επιστρέψει, άρα καλό θα ήταν να μας συμβουλευτεί πρώτα, και να εκφράσει τις όποιος απορίες του πριν κάνει την επιλογή του. Το ειδικευμένο μας προσωπικό είναι πάντα διαθέσιμο για να λύσει ακόμη και τις πιο τεχνικές και πολύπλοκες απορίες που μπορεί να έχει κάποιος.

2. Τι μου διασφαλίζει ότι είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μας;

Την ασφάλεια των συναλλαγών στην δική μας σελίδα διασφαλίζουν μια σειρά από εξελιγμένα τεχνικά συστήματα, όπως firewall, πιστοποίηση 256-bit encryption πιστοποίηση True Site™, όλα τα εχέγγυα ασφαλείας που προσφέρει ο συνεργάτης μας η «Τράπεζα Πειραιώς», προστασία μέσω της υπηρεσίας Verified by VISA, προστασία μέσω του PayPal, και πολλά ακόμη.

Συνοπτικά μπορώ να σας πω ότι τα δεδομένα που παίρνουμε από τους χρήστες παραδίδονται μέσο ισχυρής κρυπτογράφησης (Secure Sockets Layer). Αυτή η μέθοδος προστασίας εφαρμόζεται και στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου.

Βρείτε το designisthis εδώ

pop-e-shop_630x140