Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaDESIGN

Το House of Myrtle ήρθε για να κάνει τη μόδα στα αξεσουάρ πιο βιώσιμη

House, όπως σπίτι, ζεστασιά, φροντίδα. Myrtle, όπως αγάπη, αγνότητα, ευημερία, ομορφιά. Ένα νέο brand κάνει την εμφανισή του στο ελληνικό design.

Το House of Myrtle δημιουργήθηκε πριν από περίπου 4 χρόνια. Όλα ξεκίνησαν από μια τσάντα παραλίας που έραψε η μαμά της Σέβης Χατζηπαυλή. Φτιαγμένη από βαμβακερό καμβά, δεν άργησε να γίνει το αγαπημένο καλοκαιρινό αξεσουάρ της νεαρής σχεδιάστριας. «Τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο είχα μόλις ανακαλύψει αρκετές νέες ανάγκες, μιας και ήμουν νέα μαμά. Όταν είδα ότι δυσκολευόμουν να βρω προϊόντα που να καλύπτουν τις ανάγκες μου και συγχρόνως να ταιριάζουν στην αισθητική μου, γεννήθηκε η ιδέα ενός brand που θα συνδύαζε αυτά τα χαρακτηριστικά. Ξεκινώντας από εκεί, η ιδέα εμπλουτίστηκε, εξελίχθηκε και, με τη βοήθεια της αδερφής μου, το House of Myrtle έγινε πραγματικότητα». 

H αρχή του House of Myrtle ήταν το ξεκίνημα σε ένα τελείως καινούργιο μονοπάτι, που δεν είχε να κάνει με τον μέχρι τότε τομέα σπουδών και εργασίας της Σέβης.

Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των House of Myrtle είναι τα εκλεκτά φυσικά υλικά που χρησιμοποιούν για τις δημιουργίες τους. Βαμβακερά υφάσματα και βαφές με βάση το νερό. Έτσι κάθε κομμάτι φέρει μία συγκεκριμένη αισθητική που αντικατοπτρίζει την αγάπη για μια ζωή πιο κοντά στη φύση. «Η πιο σημαντική πηγή έμπνευσης είναι πάντα η φύση. Τοπία, ζώα, εικόνες, λεπτομέρειες… από τα πιο απλά μέχρι τα πιο περίτεχνα, όπου και να κοιτάξεις υπάρχει κάτι που θα σε συνεπάρει. Επιπλέον, ο σχεδιασμός κάθε προϊόντος έχει μελετηθεί σε βάθος ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες του χρήστη, είτε είναι η μαμά, ο μπαμπάς ή το παιδί. Από τον σχεδιασμό και τα μοναδικά prints μέχρι το ράψιμο, κάθε αντικείμενο είναι χειροποίητο και προσεκτικά φτιαγμένο, με σκοπό ένα αποτέλεσμα υψηλής ποιότητας και αισθητικής», επισημαίνει η Σέβη Χατζηπαυλή.

Τα σχέδια και τα prints που επιλέγει το brand, σε συνδυασμό με την χρήση φυσικών υλικών αποτελούν μία νέα stylish προσέγγιση σε σχέση με αυτό που έχουμε συνηθίσει γενικότερα στο χώρο του αξεσουάρ. «Το House of Myrtle ήταν εξαρχής συνδεδεμένο με τη βιώσιμη ανάπτυξη γιατί πιστεύουμε ότι αυτός είναι ο δρόμος προς την εξέλιξη, στη μόδα και όχι μόνο.  Επιλέγουμε συνειδητά τη χρήση φυσικών υλικών, που είναι ανακυκλώσιμα και βιοδιασπώμενα αλλά και τη συνεργασία σχεδόν αποκλειστικά με μικρές βιοτεχνίες που λειτουργούν στην Ελλάδα. Η στροφή προς το sustainable living γίνεται ακόμα πιο εύκολη όταν υπάρχει διαθεσιμότητα σε προϊόντα που το υποστηρίζουν. Έτσι, με τα σχέδια μας προσφέρουμε sustainable επιλογές για αξεσουάρ και είδη που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα μας, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στο design», εξηγεί η Σέβη Χατζηπαυλή.

Όσο για το πως φαντάζεται συνδιασμένα τα κομμάτια του brand, η απάντηση της Σέβης Χατζηπαυλή έρχεται σχεδόν αβίαστα. «Less is more! Οι συλλογές μας έχουν πάντα μία cool και χαλαρή διάθεση και συνδυάζονται με γραμμές και χρώματα που σίγουρα υπάρχουν σε κάθε ντουλάπα. Μια ενδιαφέρουσα τσάντα μπορεί εύκολα να δώσει ένα ανεπιτήδευτο stylish twist σε ένα λιτό ντύσιμο».

House, όπως σπίτι, ζεστασιά, φροντίδα, οικογένεια, μπαμπάς, μαμά, παιδί.

Myrtle, όπως αγάπη, αγνότητα, ευημερία, ομορφιά, ηρεμία και σοφία.

Όλα αυτά μαζί, μας δίνουν το House of Myrtle, ένα σύγχρονο brand με αξεσουάρ για γονείς και παιδιά που έχουν δημιουργηθεί με έμφαση στο design, τη χρηστικότητα και την ποιότητα των υλικών.

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.