Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο δίκτυο, το Twitter έχει φέρει κοντά τα brands με τους πελάτες τους ανά τον κόσμο. Η αμεσότητα που το χαρακτηρίζει, βλέπετε, είναι ό,τι πρέπει για να απευθυνθεί κάποιος σε μία εταιρεία για να εκφράσει τις ερωτήσεις, τα παράπονα και τις ευχαριστίες του –ή απλά να αστειευτεί, δείγμα της οικειότητας που νιώθει με εκείνη. Από εκεί και πέρα, η σκυτάλη περνά στο brand το οποίο καλείται να απαντήσει όσο το δυνατόν συντομότερα στον χρήστη, θέτοντας έτσι σε αρκετές περιπτώσεις τις βάσεις για μία σχέση εμπιστοσύνης.
Το ζητούμενο εδώ δεν είναι απλά η ταχύτητα αλλά η εξυπηρέτηση του χρήστη με τρόπο προσωποποιημένο, που να τον κάνει να αισθανθεί πως η εταιρεία στην οποία απευθύνθηκε, έμμεσα ή άμεσα, ασχολήθηκε επί τούτου μαζί του –δίνοντάς του έτσι αξία και «μετρώντας» τον σαν πελάτη. Ανάμεσα λοιπόν σε όλα αυτά τα brands που τα έχουν καταφέρει περίφημα κατά καιρούς, υπάρχουν και εκείνα που χάρη σε κάποιον έξυπνο και δημιουργικό social media manager, χάρισαν στους χρήστες μοναδικές εμπειρίες και σ εμάς στιγμές αλήστου μνήμης-πραγματικά case studies!
Εμείς επιλέξαμε για να σας παρουσιάσουμε μια δεκάδα από δαύτες. Ετοιμαστείτε να θαυμάσετε!
Greggs – Google
Χρήστης του Twitter ενημερώνει την αλυσίδα μαζικής εστίασης Greggs για ένα λανθασμένο λογότυπό της που εμφανίζεται στο Google. Η αλυσίδα τάζει στη Google ντόνατς. Η Google πέφτει με τα μούτρα στη δουλειά.
Sorry @GreggstheBakers, we’re on it. Throw in a sausage roll and we’ll get it done ASAP. #fixgreggs pic.twitter.com/THXuMubrQq
— Google UK (@GoogleUK) August 19, 2014
Virgin
Τι γίνεται όταν κάποιος αφήνει «μία με βύσσινο» στην τουαλέτα ενός τρένου για να συνειδητοποιήσει μετά τα «γεννητούρια» ότι δεν έχει χαρτί; Tweetάρει στην εταιρεία ζητώντας βοήθεια –και εκείνη του απαντά φυσικά! Σημ: μην το δοκιμάσετε με τον ΟΣΕ.
@AdamPlaysYT Which coach, Adam? ^MW
— Virgin Trains (@VirginTrains) December 2, 2014
Waterstones
Ελέγχουμε καλά πριν κλειδώσουμε το μαγαζί. Όχι, τίποτε άλλο αλλά μπορεί να ‘χει ξεμείνει κανένας ήσυχος πελάτης σε καμιά γωνία. Τουλάχιστον αν έχει Twitter, θα τη βγάλει καθαρή στο δίωρο, όπως ο Ντέιβιντ Γουίλις στα βιβλιοπωλεία Waterstones.
Hi @Waterstones I’ve been locked inside of your Trafalgar Square bookstore for 2 hours now. Please let me out.
— David Willis (@DWill_) October 16, 2014
We’re pleased to announce that @DWill_ is a free man once more. Thanks for your concern and tweets!
— Waterstones (@Waterstones) October 16, 2014
Dominos
ΟΚ, δεν παίρνουμε και όρκο ότι το μήνυμα του «φωστήρα» είναι πράγματι αληθινό μιας που το ‘χουμε δει να αναπαράγεται πολλάκις. Έχει την πλάκα του πάντως, διαχρονική αξία.
Yoooo I ordered a Pizza & Came with no Toppings on it or anything, Its Just Bread😐 @dominos
— ㅤㅤ (@SadderDre) 1 Σεπτεμβρίου 2014
Never mind, I opened the pizza upside down :/ @dominos @Dominos_UK
— ㅤㅤ (@SadderDre) September 1, 2014
Samsung
Δεν υπάρχει απολαυστικότερο θέαμα από μία εταιρεία που απαντά σε έναν πελάτη που αποφάσισε να το παίξει έξυπνος, στον ίδιο τόνο. Στην περίπτωση της Samsung με αφορμή το Galaxy S8, δεν μπορούμε παρά να υποκλιθούμε.
Got your hands on the Galaxy S8? Show us the first photo you took. pic.twitter.com/HDTHWibR0A
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) April 21, 2017
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) April 21, 2017
Oreo – AMC
H Oreo αποφάσισε να ρωτήσει το κοινό αν του αρέσει να παίρνει στο σινεμά τα δικά του μπισκότα, μόνο που πρώτη έσπευσε να απαντήσει η αλυσίδα σινεμά AMC! Ο διάλογος συνεχίστηκε και ήταν απολαυστικός. Σαν μπισκότο.
Ever bring your own Oreo cookies to the movie theater? #slicksnacker
— Oreo Cookie (@Oreo) September 25, 2012
NOT COOL, COOKIE. RT @Oreo: Ever bring your own Oreo cookies to the movie theater? #slicksnacker
— AMC Theatres (@AMCTheatres) September 25, 2012
Taco Bell
Όταν ο λογαριασμός Stop the Illuminati «την έπεσε» στα Taco Bell, αυτά βρήκαν τον τρόπο να απαντήσουν με τόσο έξυπνο τρολάρισμα που εν τέλει κέρδισαν τις εντυπώσεις –και μαζί κάποιους από τους 197.000 followers του.
@Illuminati_Stop We made this for you. pic.twitter.com/xzi1w59D
— Taco Bell (@tacobell) February 18, 2013
Kit Kat – Oreo
To Kit Kat προ(σ)κάλεσε το Oreo σε μια παρτίδα τρίλιζας μόνο που η απάντηση του δεύτερου τελείωσε το παιχνίδι πριν καν αυτό αρχίσει. Nestle εναντίον Mondelez, σημειώσατε «δύο».
Sorry, @kitkat we couldn’t resist … #GiveOreoABreak pic.twitter.com/iMXjChetOa
— Oreo Cookie (@Oreo) March 13, 2013
JetBlue
Επιβάτης διαμαρτύρεται διότι κατά τη διάρκεια της 4ωρης πτήσης του, το σύστημα προσωπικής ψυχαγωγίας στη θέση του δεν λειτουργεί. Πριν προσγειωθεί, έχει ήδη αποζημιωθεί και είναι καταχαρούμενος. Τι θα έκανε η United στην περίπτωση αυτή…;
@EvpLares14 Oh no! That’s not what we like to hear! Are all the TVs out on the plane or is it just yours?
— JetBlue Airways (@JetBlue) November 26, 2015
@EvpLares14 We always hate it when that happens. Send us a DM with your confirmation code to get you a credit for the non-working TV.
— JetBlue Airways (@JetBlue) November 26, 2015
One of the fastest and better Customer Service: @JetBlue ! Thanks and Happy Thanksgiving
— Esaí Vélez (@EvpLares14) November 26, 2015
Tesco
Haters gonna hate and potatoes gonna potate. Τόσο απλά, τόσο όμορφα. Μία απάντηση-ωδή στο εταιρικό τρολάρισμα και ένας χρήστης που έμεινε να αναρωτιέται τι τον βρήκε.
@aisheebee That’s just how we roll, haters gonna hate, potatoes gonna potate.
— Tesco Mobile (@tescomobile) 6 Οκτωβρίου 2013