Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaDIGITAL STORIES

Γιατί η Apple «ψάχνεται» (κι ας έχει πουλήσει 1 δισεκατομμύριο iPhone);!

Ή αλλιώς, ένα δισεκατομμύριο iPhone δεν φέρνουν την άνοιξη.
apple-iphone-6s-plus-review-camera

Την προηγούμενη εβδομάδα, η Apple ανακοίνωνε περιχαρής την πώληση του δισεκατομμυριοστού iPhone της. Η δημοφιλέστερη σειρά smartphones του πλανήτη ξεκίνησε την πορεία της το 2007 και φέτος, 9 χρονιά και 13 μοντέλα αργότερα, οι πωλήσεις της έφτασαν σε δεκαψήφιο νούμερο, χαρίζοντάς της ένα διόλου ευκαταφρόνητο ρεκόρ. Για να γίνει βέβαια αυτό, χρειάστηκε πάνω απ’ όλα να αλλάξει το ίδιο το iPhone, άλλοτε ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες και άλλοτε υιοθετώντας καινούριες λειτουργίες, παραμένοντας ωστόσο σταθερά προσιτό και φιλικό προς τον casual χρήστη. Η σύγκριση ανάμεσα στο αρχικό iPhone του 2007 και τα iPhone 6s/6s Plus, τα ισχυρότερα της σειράς μέχρι και σήμερα, είναι πραγματικά ανώφελη: οι διαφορές είναι τόσες που τα μόνα κοινά στοιχεία των δύο συσκευών, είναι το πλήκτρο “home” και η ονομασία τους!

maxresdefault

Μαζί με το iPhone βέβαια άλλαξαν και οι προσδοκίες που είχε η Apple από αυτό: οι 6,1 εκατ. συνολικές πωλήσεις του πρώτου μοντέλου, δεν είναι τίποτα μπροστά στα 13 εκατ. κομμάτια που πούλησαν τα iPhone 6s/6s Plus μέσα στο πρώτο τους Σαββατοκύριακο στην αγορά, και να φανταστείτε ότι τα τελευταία κρίνονται και ανεπαρκή! Δεν έχει περάσει άλλωστε πολύς καιρός από τότε που η Apple ανακοίνωνε για δεύτερη συνεχόμενη φορά μειωμένες πωλήσεις iPhone σε σχέση με τον αμέσως προηγούμενο χρόνο (Απρίλιος – Ιούνιος: 40,4 εκατ. iPhone έναντι 48 εκατ. πέρυσι την ίδια εποχή) με τα προ τριμήνου «καμπανάκια» να έχουν μετατραπεί πλέον σε… κανονικές καμπάνες και επειδή σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση, στο Κουπερτίνο έχουν πέσει σε βαθιά περισυλλογή.

Ο κόσμος δεν αγοράζει iPhone με την ίδια συχνότητα όπως παλιά, αργεί να αναβαθμίσει τα παλιά του iPhone, οι δε αναπτυσσόμενες αγορές στις οποίες έχει ποντάρει πολλά η Apple, όπως αυτή της Κίνας, έχουν αρχίσει να δείχνουν ήδη τα πρώτα σημάδια κορεσμού –τα έχουμε ξαναπεί άλλωστε. Στα παραπάνω, αν προσθέσει κανείς και την κατακόρυφη άνοδο της Samsung (η οποία μοιάζει να έμαθε επιτέλους πώς να πουλάει lifestyle και όχι τεχνολογία) αλλά και την εμφάνιση νέων «παικτών», ανύπαρκτων στη δύση –ή και γενικότερα- πριν μερικά χρόνια όπως η Xiaomi, η OnePlus, η Huawei και η Lenovo, έχει μια καλή εικόνα της όλης κατάστασης και των δυσκολιών που αντιμετωπίζει η Apple. Τα παραπάνω, αν και όχι όλα προφανώς, παραδέχθηκε ακόμα και ο ίδιος ο Τιμ Κουκ. Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο ισχυρός άνδρας της Apple ανέφερε πως η εταιρεία του πιάστηκε «στον ύπνο» από τον αργό ρυθμό με τον οποίο οι καταναλωτές αντικαθιστούσαν τις συσκευές τους με το iPhone 6s: «Ήταν κάτι προβλέψιμο, αν και μας πήρε λίγο χρόνο για να το αντιληφθούμε», κατέληξε χαρακτηριστικά.

iPhones

Το ζητούμενο λοιπόν για την Apple δεν είναι πώς το iPhone θα φτάσει τα 2 δισεκατομμύρια πωλήσεις: αν για το πρώτο δισ. χρειάστηκαν εννιά χρόνια, για το επόμενο θα χρειαστούν πολλά περισσότερα. Το θέμα είναι η εταιρεία με το μηλαράκι να βρει το επόμενο iPhone, τη συσκευή δηλαδή πάνω στην οποία θα επενδύσει και εκείνη με τη σειρά της θα της φέρει ακόμα ένα δισεκατομμύριο πωλήσεις. Ποια θα είναι αυτή; Είμαστε γεμάτοι αφτιά…

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.