Φορώντας ένα εντυπωσιακό πράσινο φόρεμα, ένα κορίτσι ξεφεύγει από το γκαλά που πραγματοποιείται στο Lincoln Center της Νέας Υόρκης προκειμένου να χορέψει ξέφρενα, αντισυμβατικά, σχεδόν παράλογα στους χώρους του υπερπολυτελούς κτιρίου ενώ ακινητοποιεί έναν άντρα στο διάβα της, προτού κάνει βουτιά από μια θεατρική σκηνή, λίγο πριν περάσει  μέσα από ένα γιγαντιαίο μάτι φτιαγμένο από λουλούδια. Και κάπως έτσι το διαδίκτυο γέμισε με διθυραμβικές κριτικές για μια νέα διαφήμιση, το καλογυρίσμενο βίντεο του οίκου Kenzo για το γυναικείο άρωμα “World”. Λίγοι ασχολούνται προς το παρόν με τη μυρωδιά του αρώματος, κανείς σχεδόν δεν αναφέρεται στο ιδιαίτερο μπουκάλι που εμπεριέχει το προϊόν, το βίντεο που απασχολεί από ποικίλης ύλης μέχρι αθλητικού περιεχομένου σελίδες έχει ξεπεράσει τα όρια της μόδας και τα πρότυπα της διαφήμισης που την προωθεί.

810

«Όταν σκεφτόμαστε σχετικά με τις καμπάνιες αρωμάτων, σκεφτόμαστε ένα όμορφο κορίτσι με ένα μπουκάλι. Αυτό το κλιπ είναι το ακριβώς αντίθετο. Είναι πολύπλευρο και διαφορετικό· εκπλήσσει τον θεατή». Οι creative directors του γαλλικού οίκου Carol Lim και Humberto Leon αποφάσισαν να αποφύγουν τα τετριμμένα και να συγκεντρώσουν ηχηρά ονόματα για την καμπάνια τους.

Τα credits που ανήκουν στον βραβευμένο σκηνοθέτη  Spike Jonze -ο οποίος αντιγράφει επιτυχημένα και απολαυστικά τον εαυτό του αναδιαμορφώνοντας μια έμπνευσή που είχε το 2000 για το τραγούδι του Fatboy Slim “Weapon of Choice” καθώς και στον χορογράφο Ryan Heffington  που κρύβεται πίσω από τις κινήσεις της 13χρονης Maddie Ziegler στο βίντεο του πολυσυζητημένου “Chandelier” της Sia, είναι μάλλον υπεραρκετά για να υποσχεθούν ένα άρτιο αποτέλεσμα με χαλί το κομμάτι “Mutant Brain” που φέρει την υπογραφή των Djs Sam Spiegel και Ape Drums και τη φωνή του Assassin a.k.a. Agent Sasco. Ωστόσο, η συγκεκριμένη διαφήμιση δε μας μαγνητίζει μόνο με τις συνεργασίες της αλλά και με το κεντρικό της πρόσωπο που δεν είναι μια ακόμη ατσαλάκωτη και αιθέρια γυναικεία παρουσία.

kenzo-top

Μοντέλο, ηθοποιός και χορεύτρια, το βλέμμα της φτάνει για να γεμίσει τον φακό, τα χέρια της εξυπηρετούν από μόνα τους τις ανάγκες της χορογραφίας, το σώμα της ολόκληρο παραδίνεται σε έναν χορό που καθηλώνει τον θεατή. Η Margaret Qualley έχει ήδη αποτινάξει από πάνω της τον χαρακτηρισμό ως «η κόρη της Andie MacDowell» αφού αν και είναι μόλις 21 ετών οι σπουδές της και η μέχρι τώρα αξιοποίησή τους είναι κάτι παραπάνω από αξιοσημείωτες. Ως έφηβη κέρδισε τη θέση της μαθητευόμενης στο American Ballet Theatre ενώ παράλληλα παρακολουθούσε τα μαθήματα της Γαλλικής Ακαδημίας της Νέας Υόρκης. Παρότι στην ηλικία των 17 της προσφέρθηκε μια θέση στην ομάδα χορού της Βόρειας Καρολίνας εκείνη φαίνεται πως έστρεψε το ενδιαφέρον της στην υποκριτική ακολουθώντας με τη σειρά της τα βήματα της μητέρας και της αδερφής της και επιλέγοντας να εκπαιδευτεί στη Βασιλική Ακαδημία Δραματικής Τέχνης του Λονδίνου.

kenzoworld_kenzo_h2016

Το 2011 τα βήματα της την οδήγησαν μέχρι το ντεφιλέ του οίκου της Alberta Ferretti και την εβδομάδας μόδα της Νέας Υόρκης ενώ δύο χρόνια μετά βρέθηκε για πρώτη φορά στο κινηματογραφικό πανί κρατώντας ένα μικρό ρόλο στο Palo Alto της Gia Coppola, λίγο πριν δηλαδή τη γνωρίσουμε μέσα από τη δύσκαμπτη σχέση με τον τηλεοπτικό πατέρα της και τον χαρακτήρα της Jill Garvey στη δραματική σειρά του HBO “The Lefteovers”. Μέσα στο 2016, αφού την απολαύσαμε στο πλευρό των Russell Crowe και Ryan Gosling στο περιπετειώδες και  κωμικό νεο-νουάρ “The Nice Guys” έφτασε η ώρα να στρέψουμε πάλι την προσοχή μας πάνω της με τη διαφήμιση του οίκου Kenzo.

Είτε λοιπόν είναι η Margaret Qualley το νέο περιζήτητο κορίτσι, είτε απλώς ο Spike Jonze προσθέτει άλλη μια επιτυχία στην ευχάριστα αλλόκοτη φιλμογραφία του, ακόμα και αν η διαφήμιση αυτή αλλάξει όσα γνωρίζαμε έως τώρα για την προώθηση τέτοιου είδους προϊόντων, το μόνο σίγουρο είναι πως τα αμέσως παρακάτω τέσσερα λεπτά αξίζουν την προσοχή μας.

https://www.youtube.com/watch?v=ABz2m0olmPg