Τι έγινε, λοιπόν, αυτές τις πέντε μέρες στην πρωτοποριακή αυτή πρωτοβουλία που στήριξε το Ίδρυμα της Coca-Cola; 100 νέοι ηλικίας 18-35 ετών με φρέσκες ιδέες, χωρίστηκαν σε 10 ομάδες. Κάθε μία από αυτές ανέπτυξε δικό της επιχειρηματικό πλάνο με την πολύτιμη βοήθεια των μεντόρων-επιχειρηματιών. Έτσι, έπειτα από πολλή δουλειά, στενή συνεργασία, ανταλλαγή απόψεων, αλλά και τις … απαραίτητες δημιουργικές διαφωνίες έκλεισε ένας πολύ ενδιαφέρων κύκλος ανελέητου brainstorming.
Μεγάλοι νικητές, τα μέλη της ομάδας “Storm” και η ιδέα τους “DRYmeUP“, μια έξυπνη μονάδα παρασκευής snacks λαχανικών. Και όχι μόνο αυτό! Στο κλείσιμο του προγράμματος η Coca-Cola επεφύλαξε σε όλους μια αναπάντεχη, ξεχωριστή έκπληξη: 4 τυχεροί κληρώθηκαν να ταξιδέψουν στη Μαδρίτη για να παρακολουθήσουν σεμινάριο γύρω από την επιχειρηματικότητα, στο IE Business School στη Μαδρίτη, μία από τις κορυφαίες επιχειρηματικές σχολές του κόσμου – με καθηγητές αυτή τη φορά.*Η Σχολή Επιχειρηματικότητας πραγματοποιήθηκε μεταξύ 30 Νοεμβρίου – 4 Δεκεμβρίου στη Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων “Θ.Ε.Α.” του ΕΒΕΑ.