Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaDIGITAL STORIES

Μπορεί το Apple Music να φτάσει το Spotify;

Μια μάχη… μετά μουσικής ξεκίνησε με τρόπαιο την κατάκτηση της βιομηχανίας του music streaming. Apple εναντίον Spotify και στο τέλος θα μείνει μόνο ένας. Ποια είναι τα πρώτα αποτελέσματα;
1288679652645268113

Το Apple Music έχει πλέον μπει για τα καλά στις ζωές μας με την Apple να ανακοινώνει τα πρώτα στοιχεία που αφορούν την υπηρεσία. Από τα τέλη Ιουνίου και μέχρι τώρα λοιπόν, 11 εκατ. χρήστες έχουν δοκιμάσει δωρεάν το Apple Music. Να θυμίσουμε πως προσφέρεται τρίμηνη δωρεάν δοκιμαστική περίοδος, μετά το πέρας της οποίας οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να πληρώσουν το ποσό των 9,99€/μήνα για να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα και τις υπηρεσίες του Apple Music. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε η Apple, 2 εκατ. χρήστες έχουν εγγραφεί στο οικογενειακό πρόγραμμα, αυτό που επιτρέπει τη χρήση ενός λογαριασμού από έως και έξι χρήστες στην τιμή των $14,99/£14,99/14,99€ μηνιαίως.

Στην υποθετική περίπτωση που και τα 11 εκατ. των χρηστών του Apple Music αποφασίσουν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία και μετά το πέρας του πρώτου, αναγνωριστικού τριμήνου, με συνδρομή, τότε η Apple θα αριθμεί τους μισούς συνδρομητές απ’ ό,τι το Spotify το οποίο, θυμίζουμε, έχει περί τα 75 εκατ. χρηστών, τα 20 εκ των οποίων πληρώνουν 6,99€ (ή αντίστοιχα ποσά σε δολάρια/λίρες) τον μήνα. Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί πως οι 11 εκατ. –έστω, δωρεάν- συνδρομητές του Apple Music δεν είναι τίποτα μπροστά στο 1 δισ. και βάλε iOS συσκευών που έχει πουλήσει η Apple από το 2007 μέχρι και σήμερα. Φυσικά, δεν χρησιμοποιούνται όλες, όμως αν μη τι άλλο, υπάρχει μια τεράστια δυναμική η οποία επί του παρόντος μένει ανεκμετάλλευτη.

Μπορεί το Apple Music να φτάσει όμως το Spotify; Η λογική λέει πως ναι. Η Apple έχει μια τεράστια πελατειακή βάση στην οποία μπορεί να βασιστεί, κάτι που για την ώρα δεν έχει κάνει. Θεωρητικά θα μπορούσε να κάνει τα κατάλληλα ανοίγματα από Σεπτέμβριο, να προσεγγίσει με συγκεκριμένους τρόπους τα target groups που θα θεωρήσει σημαντικά, ακόμα και να δημιουργήσει μία προσφορά ειδικά για το Apple Music, πέραν της δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου.

Ας μην ξεχνάμε πως βρίσκεται εν εξελίξει μια άνευ προηγουμένου μονομαχία όσον αφορά τα δικαιώματα χρήσης άλμπουμ και κομματιών με την Apple να πιέζει εταιρείες και φορείς στις ΗΠΑ να αφήσουν το Spotify το οποίο εξακολουθεί να προσφέρει δωρεάν streaming, για λογαριασμό της. Επί του παρόντος η μόνη αποκλειστικότητα που έχει η Apple αφορά την Τέιλορ Σουίφτ η οποία δηλώνοντας πως η τέχνη πρέπει να πωλείται, απέσυρε τη δισκογραφία της από το Spotify προτιμώντας το Apple Music. Το αν θα ακολουθήσουν κι άλλοι καλλιτέχνες, είναι κάτι για το οποίο θα πρέπει να κάνουμε υπομονή.

Το μόνο βέβαιο είναι πως οι προσεχείς μήνες θα είναι πάρα πολύ σημαντικοί, τόσο για την Apple και το Apple Music, όσο και για την αγορά του music streaming γενικότερα. Στα τέλη Σεπτεμβρίου θα γίνει ένα πρώτο ξεκαθάρισμα καθώς οι δωρεάν συνδρομητές του Apple Music θα κληθούν να αποφασίσουν αν θα πληρώσουν ή όχι και λογικά, ανάλογα με τα αποτελέσματα, η Apple θα πράξει αναλόγως. Μέχρι τότε εσείς φορέστε άνετα τα ακουστικά σας και συνεχίστε να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας κομμάτια στην παραλία της επιλογής σας ή, έστω, σε μια βεράντα με αρχοντική θέα!

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2022 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.