Υγεία, λεφτά, αγάπη, ταξίδια, gadget, ένα καλό ζευγάρι παπούτσια, το πρωτάθλημα στο μπάσκετ, ένα γρήγορο αμάξι, ένα ταψί παστίτσιο, μια βόλτα με τον αγαπημένο σου ηθοποιό, τη μυστική συνταγή που έχει η γιαγιά για τα κουλουράκια, ένα εξοχικό στη Χαβάη, ένα όμορφο σκύλο, αιώνιες διακοπές. Μερικές από τις ευχές που πιθανότατα περνούν κάθε μέρα από το μυαλό σας. Αλλά υπάρχει κάποιος να τις πραγματοποιήσει;
Πάνω σε αυτό βασίστηκε η νέα καμπάνια της Heineken, που φιλοδοξεί να κάνει και αυτό το καλοκαίρι μας ξεχωριστό και να μας εμπνεύσει να κάνουμε …το αδύνατο, δυνατό! Με διάθεση δημιουργική και ανατρεπτική λοιπόν, μας προσκαλεί να σκεφτούμε αντισυμβατικά και να κάνουμε πράξη μια κρυφή μας επιθυμία, ένα τρελό όνειρο ή μια εντελώς απίθανη ιδέα! Και, ποιος ξέρει, μπορεί να τη δούμε να …Γίνεται! Προσέξτε λοιπόν τι θα ευχηθείτε.
Από τις 11 Ιουνίου έως και τις 8 Ιουλίου κοιτάμε τις πίσω ετικέτες Heineken, γράφουμε τις απίθανες σκέψεις μας στη λευκή περιοχή και μετά οι επιστρεφόμενες φιάλες θα γυρίσουν στο εργοστάσιο της αγαπημένης μας πράσινης. Κάθε φιάλη Heineken ξεκινάει από τις εγκαταστάσεις για να συναντήσει έναν από εμάς και να συντροφεύσει τις πιο ωραίες μας στιγμές. Μόλις λάβουν εκεί στα κεντρικά όλες μας τις τρελές επιθυμίες, θα τις διαβάσουν προσεκτικά και θα επιλέξουν αυτή που θα γίνει πραγματικότητα!
Πώς γίνεται αυτό; Η ενέργεια ξεκινάει στην Αθήνα, στο σπίτι του «Γίνεται», ένα διαδραστικό installation που έχει στηθεί στην πλατεία Κοραή από τις 12 Ιουνίου και υπόσχεται μια μοναδική πράσινη εμπειρία σε όλους τους επισκέπτες του με εκπλήξεις, δώρα και πρωτότυπες ιδέες. Η Popaganda πήγε στην πλατεία Κοραή (που είναι και δυο βήματα από το γραφείο μας) και συνάντησε εκεί την ομάδα της Heineken που μας βοήθησαν να καταγράψουμε τις ευχές μας στο μπουκάλι. Μερικές από αυτές εμφανίστηκαν και στην μεγάλη οθόνη πάνω από το σπίτι του «Γίνεται» και έγιναν ορατές στους περαστικούς από την Σταδίου και την Πανεπιστημίου.
Χαζέψαμε και εμείς κάποιες. Πολλοί ευχήθηκαν να πάρουν πτυχίο. Άλλοι να τρώνε όσο θέλουν χωρίς να παχαίνουν για να βγουν ανενόχλητοι στις παραλίες και μερικοί να βρίσκουν θέση parking με τη μία στο κέντρο της Αθήνας. Ανέφικτο; Μπορεί και όχι! Γιατί τώρα με την Heineken το μόνο που έχεις να κάνεις είναι… #skepsouginetai!