Αναμφίβολα, τα τελευταία χρόνια υπάρχουν δεκαετίες που όχι μόνο επέστρεψαν, αλλά παρέμειναν σταθερά στη μόδα. Παράλληλα, ένα vintage κομμάτι μπορεί να μπλεχτεί και να αναδείξει ακόμα και το πιο σύγχρονα ρούχα της γκαρνταρόμπας. Κι ένα φρέσκο online brand μας βγάζει από τη -μερικές φορές- δύσκολη θέση του να ψάχνουμε μέσα στα άπειρα κομμάτια των βιντατζάδικων και μας παρουσιάζει διαδικτυακά επιλεγμένα διαμάντια του παρελθόντος.
Το VISTA vntg είναι μια ιδέα της Χριστίνας Ροδοπούλου και προέκυψε «μέσα σε μια παρατεταμένα δύσκολη προσωπική περίοδο στα τέλη του 2016. Σκοπός ήταν να ασχοληθώ με κάτι που έχει ενδιαφέρον αισθητικά για εμένα. Η ιδέα περιέργως υπήρχε πολύ πιο πριν, στα τέλη των 90s, όταν ως πιτσιρίκα σκεφτόμουν πως θα ήθελα να έχω ένα τέτοιου τύπου κατάστημα στα νότια προάστια, όπου και μεγάλωσα, δεν είχα τολμήσει όμως ποτέ να ασχοληθώ με το χώρο μέχρι πρόσφατα».
Τα ρούχα που φωτογραφίζει και μας παρουσιάζει στους λογαριασμούς του VISTA vntg στο Instagram και το Facebook επιλέγονται με κριτήριο την αισθητική και το σχέδιό τους, την εφαρμογή τους, τη χρονολογία που έχουν φτιαχτεί, την κατάσταση που βρίσκονται, τη μοναδικότητα τους ή μη.
Μπορούμε να της ζητήσουμε να βρει για εμάς ένα συγκεκριμένο κομμάτι που έχουμε φανταστεί στη ντουλάπα μας, που νιώθουμε πως θα μας ταιριάξει αλλά δεν το βρίσκουμε; «Ναι, έχει συμβεί κάποιες φορές, είναι τελείως τυχαίο όμως το αν θα έχω ήδη ή αν θα βρω κάτι κοντά σε αυτό που μου έχει ζητηθεί. Δεν μπορώ να πω πως δεν παίζει ρόλο το διευρυμένο πλέον προσωπικό μου γούστο στην αναζήτηση ρούχων, σε γενικές γραμμές με ενδιαφέρουν τα ρούχα που έχουν χαρακτήρα, σωστές εφαρμογές και που με κάνουν να πιστεύω πως η γυναίκα στην οποία θα καταλήξει το κάθε κομμάτι θα την αφήσει 100% ευχαριστημένη με την αγορά της».
Aγαπημένες της περίοδοι που έχουν περάσει χρονικά αλλά έχουν αφήσει «μνήμες στυλ» είναι τα τέλη των 80s και οι αρχές των 90s, «οι καθαρές και σχετικά άνετες γραμμές εκείνης της περιόδου και το σχεδόν ανδρόγυνο στυλ».
Όσο για τη φιλοσοφία που διαμορφώνει το VISTA vntg, η Χριστίνα Ροδοπούλου πιστεύει πως τα ρούχα προηγουμένων δεκαετιών, στην πλειοψηφία τους, είχαν κατασκευαστεί με πιο ποιοτικά υφάσματα αλλά και με περισσότερο χρόνο αφιερωμένο στο σχεδιασμό τους. «Αυτό τους δίνει έναν όχι τόσο μαζικό χαρακτήρα, σε σχέση με την πλειοψηφία των ρούχων που κατασκευάζονται σήμερα. Κοινώς, θεωρώ πως είναι πιο ιδιαίτερα, καλοσχεδιασμένα και καλύτερης ποιότητας γι’ αυτό τα προτιμώ και τα προτείνω».
Ποιος φαντάζεται ότι φοράει τα VISTA vntg, τα ρούχα που εκείνη αφιερώνει χρόνο για να ανακαλύψει, να ξεδιαλέξει και να μας προτείνει; «Κοπέλες και γυναίκες, ανεξαρτήτως ηλικίας, οι οποίες νιώθουν λίγο πιο χαρούμενες φορώντας τα».