Ήρθε η ώρα για μερικές ανοικοδομήσεις στο Facebook. Μην αγχώνεστε, το παρόν δεν κατεδαφίζεται. Απλώς, για πρώτη φορά μετά το 2010, η εταιρία αποφάσισε να αλλάξει το χαρακτηριστικό “like” button, με το οποίο ο καθένας ενέκρινε καθετί που του άρεσε σε μια σελίδα στο διαδίκτυο. Το χρώμα είναι το κυρίαρχο μπλέ του Facebook, άλλωστε ο CEO Mark Zuckerberg πάσχει από μερική αχρωματοψία και δεν μπορεί να δει το κόκκινο-πράσινο. Η σημαντική διαφοροποίηση είναι ότι δε θα υπάρχει το λογότυπο με το thumbs up πλέον, αλλά εκείνο του Facebook με ένα απλό, λιτό F. Οι υπεύθυνοι έκριναν ωστόσο ότι χρειάζεται μια αλλαγή στην αισθητική του κουμπιού, που εμφανίζεται από 22 δισεκατομμύρια φορές ημερησίως. Επίσης αποφασίστηκε να ομαδοποιηθούν τα κουμπιά “Like” και “Share”, που επιτελούν παρόμοιες, αλλά όχι ίδιες λειτουργίες. Κι αν αναρωτιέστε γιατί πήρε τόσο καιρό για να γίνει αυτή η αλλαγή, ο λόγος είναι απλός: Η εμφάνιση των συγκεκριμένων κουμπιών σε πάνω από 7.5 εκατομμύρια σελίδες, δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για απρόσεκτες ή βιαστικές κινήσεις. Η κάθε λεπτομέρεια παίζει σημαντικό ρόλο γιατί πολύ απλά αυτό το κουμπί χρησιμοποιείται σχεδόν απ’όλο το Ίντερνετ. Ιδού το παλιό και νέο λογότυπο για να βγάλετε ιδίοις όμμασι τα συμπεράσματά σας: