Πριν κάποιον καιρό, η ιδέα μιας ξένης εταιρείας που ξεκινά στην Ελλάδα μια εναλλακτική καμπάνια βασισμένη σε πρόσωπα που θα είναι πραγματικά μη αναμενόμενα θα ακουγόταν πολύ καλή για να είναι αληθινή – όμως η Reebok το τόλμησε. Το My City Stories των Reebok Classics είναι ενδιαφέρον, πρωτότυπο, και, θα το πω, φρέσκο (πολύπαθη λέξη, περιζήτητος προσδιορισμός για απανταχού εγχειρήματα, συνήθως χρησιμοποιείται καταχρηστικά): άνθρωποι που ζουν στην Αθήνα κάνοντας πράγματα που τους αρέσουν, σε καιρούς δύσκολους, μιλάνε για την πόλη και το πώς μέσα στο αμφιλεγόμενο σκηνικό της επιλέγουν να δημιουργούν, να φωτογραφίζουν, να παίζουν μουσική.
Οι ωραίες φωτογραφίες και τα ωραία βίντεο απαιτούσαν έναν εξίσου ωραίο χώρο για το, σχεδόν μεταξύ φίλων, πάρτυ και έτσι επιλέχτηκε το Blank Urban Space. Beatboxing με τους Word Of Mouth, αυτοσχέδια γκραφίτι του Ser και λίγα ποτά – όση πόλη χρειαζόταν δηλαδή για μια ιδέα τόσο συνδεδεμένη με το άστυ.