«Δεν θεωρώ ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ του τι είναι ιερό και τι δεν είναι». Αυτά είναι τα λόγια μιας μοναχής που στα τέλη της δεκαετίας του ‘60 αποφάσισε να επιστρέψει στα εγκόσμια προκειμένου να αφοσιωθεί στην τέχνη της που καμία σχέση δεν είχε με αγιογραφίες και εδάφια της Αγίας Γραφής.
Η Αδελφή Mary Corita απέκτησε μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ιστορία της Τέχνης το 1951 ενώ το 1963 έλαβε το χρίσμα της μοναχής του τάγματος Immaculate Heart of Mary στο Λος Άντζελες. Υπήρξε λοιπόν μια δραστήρια, ριζοσπαστική καθηγήτρια ζωγραφικής στο κολέγιο που άνηκε στο τάγμα και διευθύντρια του τμήματος τεχνών η οποία, βάζοντας στη διαπασών ποπ μουσική δημιουργούσε με τους μαθητές της πρωτότυπα κολάζ με κείμενα του Αλμπέρ Καμύ, στίχους του Τζον Λένον, εντιτόριαλ μόδας από τη Vogue και φωτογραφίες από τον πόλεμο του Βιετνάμ.
Επηρεασμένη από την τεχνική του Saul Bass και τις αφίσες του Alfred Hitchcock η θιασώτρια της pop art καλλιτέχνης συνήθιζε να χρησιμοποιεί στις μεγάλου μεγέθους μεταξοτυπίες της δημοφιλή διαφημιστικά σλόγκαν της εποχής φιλοτεχνώντας έργα που στρέφονταν κατά του καπιταλισμού και προβάλλοντας μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου μέσα από τυπώματα με έντονα χρώματα και γραμμές. Έργα της γυναίκας που χαρακτηρίστηκε ως «χαρωπή επαναστάτρια» και «θηλυκός Warhol» εκτίθενται σήμερα σε μεγάλα μουσεία σε Ευρώπη και Αμερική, όπως το Museum of Modern Art της Νέας Υόρκης και το Victoria and Albert Museum του Λονδίνου.