Πριν περίπου 87 χρόνια, ο Ιταλός φουτουριστής Fortunato Depero συνεργάστηκε με την επίσης ιταλική εταιρεία Campari, προσφέροντάς τους κάποια από τα πιο γνωστά του σχέδια. Φτάνοντας στο 2014, το Campari θυμάται τον Depero δίνοντας νέα πνοή στα έργα του με τρεις συλλεκτικές ετικέτες της limited σειράς, άμεσα συνδεδεμένες με την σειρά κατανάλωσης του ποτού, η ετοιμασία, η «ιεροτελεστία» και εν τέλει η απόλαυσή του.
Για να ξαναδημιουργηθούν οι ετικέτες, συμμάχησαν δύο από τα πιο δυναμικά καλλιτεχνικά κινήματα του αιώνα: ο αρχικός Φουτουρισμός επιστράτευσε την Pop Art προκειμένου να δώσει έντονο χρώμα στα ασπρόμαυρα σχέδια που είχαν δύο από τα τρία.
Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο σχέδιο περιγράφει την ώρα του απεριτίφ –ιερή για τους γνώστες, ενδιαφέρουσα για τους αρχάριους ενώ το δεύτερο μπροστά από το κίτρινο φόντο απεικονίζει την απόλαυση της κατανάλωσης του Campari, με την καρδιά του χαρακτήρα να μοιράζεται το ίδιο χρώμα με το ποτό. Τέλος, το τρίτο σχέδιο –και το μοναδικό που ήταν εξαρχής έγχρωμο- αποτυπώνει την αντίδραση του κλασικού χαρακτήρα του Depero όταν πρωτοδοκιμάζει το ποτό. Τρεις ετικέτες που αφηγούνται μία ιστορία και σχέδια που έχουν διάρκεια στο χρόνο ακόμη και αν στην ουσία «ταξιδεύουν» μεταξύ δύο διαφορετικών αιώνων.
Εξάλλου αυτό που μένει αναλλοίωτο είναι το περιεχόμενο του μπουκαλιού, επισφραγίζοντας και τη διαχρονικότητα των συλλεκτικών του ετικετών.