pop_larry_gagosian

Ο Popeye, ο Κoons, o Gagosian και ο Κροίσος Perelman

Στα δικαστήρια βρέθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα ο μεγαλύτερος ίσως dealer τέχνης της εποχής μας, ο Larry Gagosian (γκαλερί σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες τέχνης του κόσμου συμπεριλαμβανομένης και της Αθήνας), και ο Κροίσος Ronald Perelman. Ο Gagosian μπορεί να αθωώθηκε για όλες τις κατηγορίες που του είχε απαγγείλει ο επί δυο δεκαετίες πελάτης του Perelman εκτός από μία, αυτή η μία όμως κατηγορία για απάτη είναι πολύ πιθανόν να σημάνει και την κάθετη πτώση του μεγάλου εμπόρου έργων τέχνης. Στην υπόθεση εμπλέκεται ο Popeye με τη μορφή βεβαίως γλυπτού του διάσημου καλλιτέχνη Jeff Koons, το οποίο ο Gagosian έπεισε τον δισεκατομμυριούχο να αγοράσει έναντι $4.000.000. Ο Perelman υποστήριξε ότι ο Gagosian του απέκρυψε πληροφορίες και χειραγώγησε τις τιμές. Σύμφωνα με την αγωγή, ο Gagosian παρέλειψε να ενημερώσει τον Perelman ότι είχε συμφωνία με τον Koons ότι ο καλλιτέχνης εδικαιούτο το 70% όποιας τιμής ξεπερνούσε την αρχική τιμή πώλησης του έργου, σε περίπτωση επαναπώλησής του, αλλά και 80% σε περίπτωση που ο Gagosian το ξαναγόραζε προτού ολοκληρωθεί και παραδοθεί. Τελικά μήπως ο Gagosian δε σεβάστηκε τη παλιά θεωρία ότι «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο»;

pop_marc_jacobs

Ο Μαιτρ , η Μαργαρίτα και τα Social Media

Πρωτοπόρος ήταν πάντα ο Marc Jacobs άλλα αυτήν τη φορά κάνει κάτι που ενδέχεται να αλλάξει τον κόσμο του marketing. Μόλις άνοιξε τις πόρτες του ένα pop-up store στο Manhattan για το άρωμα του Marc Jacobs Daisy στο οποίο αντίθετα με όλα τα άλλα σημεία πώλησης δε γίνονται δεκτά χρήματα! Mπορείς όμως να αναχωρήσεις γεμάτος/η προϊόντα αρκεί να στείλεις tweets ή να ποστάρεις φωτογραφίες στο instagram ή στο facebook σου. To concept store oνομάζεται  Daisy Marc Jacobs Tweet Shop, βρίσκεται στο Soho και ουσιαστικά μετατρέπει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε νόμισμα. Δεν έχεις παρά να χρησιμοποιήσεις το hashtag #MJDaisyChain, να ποστάρεις και να περάσεις από την υποδοχή να πάρεις τα δώρα σου: αρώματα, κολιέ, πορτοφόλια, τσάντες κ.λπ. Το καλύτερο ποστ της ημέρας μάλιστα κερδίζει μία τσάντα. To concept προέκυψε από συζήτηση που έκαναν οι υπεύθυνοι για τη διαφήμιση της μπράντας με το Facebook. Έμαθαν ότι ενώ δεν ήταν αυτοί με τους περισσότερους followers ήταν αυτοί με τους πιο πολλούς πιστούς, οι οποίοι μάλιστα είχαν και πολύ δημιουργική δράση με φωτογραφίες και σκίτσα κ.λπ. Σίγουρα θα το αντιγράψουν πολλοί!

pop_kissing selfies

Κissing selfies για έναν!

Νεαρός Ταϊλανδός άνευ γκόμενας βαρέθηκε να βλέπει ζευγαράκια να φιλιούνται δημοσίως και ξεκίνησε ένα blog με συμβουλές βήμα προς βήμα για φωτογραφίες με «φανταστικές γκόμενες». Ονομάζει τη δραστηριότητα αυτή hitori date ή one man date. Ο 28χρονος χρησιμοποιεί μεϊκάπ στο χέρι του και βαμμένα νύχια για να δείχνει το χέρι του θηλυκό καθώς και μία περούκα η οποία δίνει την εντύπωση του πίσω μέρους του κεφαλιού μιας γυναίκας. Οι αμέτρητοι followers του στο Instagram πιστεύουν ότι ζει ένα μεγάλο έρωτα με μια κοπέλα που τρελαίνεται να τον φιλάει, να τον ταΐζει, να τον χαϊδεύει κ.λπ. «Δε χρειάζεται να έχεις κοπέλα στο σημερινό virtual κόσμο  για να νομίζουν όλοι ότι είσαι σε μια ευτυχισμένη σχέση», λέει ο Jinushi. To μυστικό βρίσκεται στο ντροπαλό χαμόγελο του αγοριού. Υποστηρίζει μάλιστα στο blog του ότι όλο αυτό το κάνει γιατί θέλει ο κόσμος να νιώθει ευτυχισμένος όταν χαζεύει τις φωτογραφίες ευτυχίας που ποστάρει.

pop_lady_edith

H μεταμόρφωση της lady Edith του Downton Abbey

Πολλά και καλά γράφονται τώρα τελευταία για την Edith του 4ου κύκλου του Downton Abbey, τη μεσαία κόρη των Crawley, στις χώρες όπου ήδη προβλήθηκε η τελευταία παρτίδα επεισοδίων. Η καημένη η κακοντυμένη Edith με τη μεγαλούτσικη μύτη που όλο και την παραβλέπανε έμοιαζε να έχει ελάχιστες πιθανότητες να κάνει ένα γάμο της προκοπής. «Να είσαι καλή μαζί της, έχει τόσα λίγα προσόντα», είπε στον πρώτο κύκλο η μαμά της η Lady Cora στην όμορφη μεγάλη αδερφή της την Mary. «Κανένα θέλεις να πεις», απάντησε η Mary.

(Προσοχή ακολουθεί spoiler.)

Αυτό ήτανε τότε γιατί τώρα που η Εdith πηγαινοέρχεται στο Λονδίνο σε μια καινούρια ζωή και άλλαξε και στιλ, έκανε και σεξ για πρώτη φορά, άνθισε κυριολεκτικά. Κάποιοι λένε ότι είναι και ο μόνος χαρακτήρας της σειράς που πραγματικά εξελίσσεται. Έχουμε φτάσει στην έξαλλη δεκαετία του ‘20 και οι σεναριογράφοι έχουν διαλέξει την Edith να εκφράσει τη μεγάλη αλλαγή που συντελέστηκε τότε, τόσο στον ενδυματολογικό κώδικα όσο και στον τρόπο ζωής. H Edith το έχει πάρει χαμπάρι, άμα δεν έχεις προσόντα, αυτό σου δίνει την ελευθερία να εφεύρεις μερικά δικά σου.

H νέα θεσπέσια γκαρνταρόμπα της σε συνδυασμό με τα κυματιστά στιλιζαρισμένα μαλλιά και τα εξωτικά κοσμήματα την έχουν κάνει ξαφνικά τρελά δημοφιλή στον κόσμο της μόδας. «Τρελαινόμαστε να βλέπουμε μια αντισυμβατική γυναίκα να χτυπά και να επιβάλλει τον τύπο της και την άποψή της στη μόδα», λέει ο Simon Doonan των καταστημάτων Barneys. «Είναι πολύ πιο ενδιαφέρον από μία ακόμα ίδιου τύπου όμορφη.» «Πρόκειται για ιστορία τύπου Σταχτοπούτας και όλοι το αγαπάμε αυτό», λέει η στιλίστρια Penny Lovell που ντύνει την Laura Carmichael εκτός σκηνής. Eίναι τόσο ενδιαφέρον να παρακολουθείς την Edith να δυναμώνει και να κάνει όλο και πιο τολμηρές επιλογές, είναι ένας χαρακτήρας που μπορεί απλά με τη δύναμη της θέλησης να γίνει όμορφη και ο κόσμος πάντα αυτό θα το βρίσκει ενδιαφέρον.

Η τόλμη της συγκρίνεται με τις λατρεμένες της μόδας Isabella Blow, Αnna Piaggi και Diana Vreeland, γυναίκες με εξίσου αντισυμβατικά χαρακτηριστικά που κατάφεραν να καλλιεργήσουν αξέχαστα στιλιζαρισμένα λουκ.