Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
26.04.2024

Πως το Facebook ξέρει αν είσαι «αριστερός» ή «δεξιός»

Δες εδώ για να το μάθεις.
Πως το Facebook ξέρει αν είσαι «αριστερός» ή «δεξιός»

Γενικά ήταν ένας περίεργος χρόνος για τις σχέσεις, και μάλλον θα έχασες αρκετούς «φίλους» στο “Facebook” με το που παρατήρησες ότι οι απόψεις τους ήταν κάπως ρατσιστικές (ή σεξιστικές).

Συμβαίνει.

Το “Facebook” είναι μια πλατφόρμα όπου συντηρητικοί, φιλελεύθεροι, αναρχικοί και άλλοι ανεβάζουν τις απόψεις τους και «μπλέκονται» σε ένα “debate”. 

Ανάμεσα στις εκλογές των ΗΠΑ, τις τρομοκρατικές επιθέσεις, και το “Brexit”, υπάρχουν πολλά για συζήτηση.

Και ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά προσπαθείς να μείνεις εκτός των “social media”, πιθανότατα έχεις πέσει στον πειρασμό να οργιστείς και να δώσεις παραπάνω αξία από ότι χρειάζεται.

Ενώ εσύ λοιπόν ποστάρεις για τον Trump, ανεβάζοντας ανέκδοτα για τις εκλογές των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου, ξέρεις τι κάνει το Facebook;

Συλλέγει δεδομένα. Πολλά δεδομένα.

Τόσα πολλά δεδομένα που στην πραγματικότητα μπορεί να μαντέψει με ακρίβεια τον πολιτικό σου προσανατολισμό – αν είσαι φιλελεύθερος, μετριοπαθής ή συντηρητικός – μέχρι τώρα. Να πως μπορείς να το τσεκάρεις. 

Κάνε “log in” στο “Facebook”, πήγαινε στις «Ρυθμίσεις», και μετά στις «Προτιμήσεις διαφημίσεων». Ο αλγόριθμος του “Facebook” δημιουργεί διαφημίσεις για σένα βασισμένες σε κατηγορίες, περιλαμβάνοντας σελίδες στις οποίες έχεις κάνει “like” ή σελίδες που το “Facebook” θεωρεί ότι θα σου αρέσουν βάσει της δραστηριότητας σου.

Κάνε «κλικ» στα «Περισσότερα» και κάνε «σκρόλ» στο “Lifestyle & Πολιτισμός”. Με το που φτάσεις εκεί, θα δεις μια λίστα με ετικέτες σε κουτάκια που δείχνουν τι σού διαφημίζει το “Facebook”. 

Ο συνάδελφος Josh Withey αποδείχθηκε δημοκράτης παρά το γεγονός ότι δεν είχε καμία αλληλόδραση με την σελίδα των δημοκρατών στο “Facebook”.

Καθώς όμως ο Josh θεωρεί ότι έχει «αριστερές ιδέες», που ταυτίζονται αρκετά με αυτές του κόμματος των δημοκρατών των ΗΠΑ, το “Facebook” δεν έκανε λάθος.

Ενώ στην κατηγορία «Φαγητό» είδε το εξής:

Καλά το τυρί και το μπάρμπεκιου, αλλά το άνθος κερασιάς;

Όσο για μένα:

Για την ενημέρωση σας, δεν είμαι σίγουρα χορτοφάγος και δεν ξέρω καν γιατί το γιαούρτι είναι εκεί.

Και πάλι, είναι ενδιαφέρον να μάθει κανείς πως η δραστηριότητα του “Facebook” έχει επηρεάσει τις διαφημίσεις σου.

Για δοκιμάστε.

Πηγή: indy100.com

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.