Πού συναντά ο Ερρίκος Σλήμαν τον παλαιοπώλη Αλέκο; Και που ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης το Drunk Sinatra και το Clumsies; Ένας επίμονος Αθηναίος, γίνεται συνοδοιπόρος σας μέσω της εφαρμογής Meet you at the Square. Έχοντας ήδη κάνει τα πρώτα του βήματα στην ποιοτική φιλοξενία με τη δημιουργία του ApArt Suite, ο δημιουργός του Αλέξης Μπολώτας, πάει ένα βήμα παραπέρα με το Θα σε Βρω στην Πλατεία, το app που θα σας ξεναγεί στους δρόμους του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, με σημείο αναφοράς πάντα τις πλατείες της. Γιατί η πλατεία έχει πάντα ξεχωριστή θέση στην ελληνική κουλτούρα.
«Για λόγους ψυχοθεραπείας, έγινα ξενοδόχος. Πάντα είχα την ικανότητα να κάνω τους φίλους μου να νιώθουν άνετα» λέει ο Αλέξης Μπολώτας, ενώ μας περιηγούσε στους δρόμους και τα αξιοσημείωτα μέρη για να φας, να πιεις και να απολαύσεις τέχνη στην Αθήνα. Η ψηφιακή προσωπική, «εκ των έσω» ξενάγηση στην καρδιά της πόλης είναι διαθέσιμη μέσω του ελληνικού application Clio Muse.
Η περιήγηση εκτείνεται σε μια διαδρομή πέντε χιλιομέτρων όπου 58 μικρές ιστορίες, 3 ανά σημείο, σηματοδοτούν το αστικό τοπίο, τα τοπόσημα, την τέχνη, το φαγητό και τον καφέ σε αγαπημένα στέκια της πόλης. Εκεί που παραμονεύουν οι μικρές άγνωστες ιστορίες και οι ανθρώπους που τις εμψυχώνουν.
Η προσωποποιημένη αυτή ψηφιακή περιήγηση, που παρέχεται στον μελλοντικό επισκέπτη ταυτόχρονα με την κράτησή του, αποτελεί ένα προσωπικό καλωσόρισμα από τον ξενοδόχο – οικοδεσπότη του και μια προνομιακή εισαγωγή στα μικρά μυστικά της Αθήνας. Eίναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι έχοντας ανοιχτή την εφαρμογή, σου δείχνει ποιο σημείο είναι πιο κοντά σε εσένα κι έτσι, δεν χρειάζεται να υπολογίζεις αποστάσεις χειροκίνητα ο ίδιος.
Στόχος δεν είναι απλά να γίνει μια πρόταση για τις γειτονιές ως τοπόσημα, αλλά ως εμπειρίες. Γι’ αυτόν τον λόγο, υπάρχουν ιστορίες που αναφέρονται στην κουλτούρα των Ελλήνων για τα θερινά σινεμά ή δίνονται, για παράδειγμα, συμβουλές παζαρέματος.
Ακολουθώντας το ρεύμα των καιρών, ο Αλέξης Μπολώτας υιοθέτησε άφοβα το νέο στυλ ξεναγήσεων που έχει να κάνει με την μετάδοση της εμπειρίας και της σοφίας των ντόπιων σε όσους έρχονται για πρώτη φορά στην πόλη.
Live like a local! Αυτή η επιθυμία έγινε πραγματικότητα, χάρη στη συνεργασία με την Clio Muse, ελληνική τεχνολογική εταιρεία που έχει αναπτύξει την ομώνυμη πλατφόρμα για τη δημιουργία και χρήση ψηφιακών περιηγήσεων. Οι περιηγήσεις μπορεί να είναι κάθε είδους, από ιστορικές, μυθολογικές μέχρι γαστρονομικές και lifestyle ξεναγήσεις, ανάλογα με τα γούστα και τις προτιμήσεις του καθενός. Μέχρι στιγμής, υπάρχουν δημοσιευμένες 40 διαδρομές, με τις 15 (τουλάχιστον) να αφορούν την περιοχή της Αθήνας. Συνολικά, υπάρχουν 108 διαδρομές στην Clio Muse, σε Ιταλία, Βραζιλία, Κίνα και Ελλάδα, στις οποίες μπορεί κανείς να έχει πρόσβαση με ένα κλικ στο κινητό του.
Όπως αναφέρει η Δάφνη Τσεβρένη, συνιδρύτρια κι εμπορική διευθύντρια της πλατφόρμας, αυτό που την κάνει μοναδική είναι η live διαχείριση των ξεναγήσεων και η δυνατότητα ανά πάσα στιγμή να επέμβεις, αν χρειαστεί μια αλλαγή. Ακόμη, ο δημιουργός της εκάστοτε διαδρομής μπορεί να την μεταπωλεί στους ταξιδιώτες και να κερδίζει έσοδα από εκεί. Στόχος της συνεργασίας είναι η τοποθέτηση της εφαρμογής και σε άλλες ποιοτικές ξενοδοχειακές μονάδες, προσαρμοσμένη κάθε φορά στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του αποδέκτη – αναθέτη.
Η αλήθεια είναι πως ο κόσμος δεν εντυπωσιάζεται με τα λούσα του παρελθόντος. «Δεν του λένε κάτι πλέον τα χρυσά πόμολα, ούτε το “champagne breakfast”. Η πολυτέλεια δεν ορίζεται όπως κάποτε. Ο κόσμος πλέον αποζητά την εμπειρία και την αυθεντικότητα, αυτό είναι που του δίνουμε, για αυτό και είμαστε το μόνο κατάλυμα στην Ελλάδα με άριστα 10 στο booking.com» σχολιάζει ο Αλέξης Μπολώτας, κλείνοντας την παρουσίαση της εξατομικευμένης ξενάγησης στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας.