Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaDIGITAL STORIES

Ετοιμαστείτε, η Google θα μας «πήξει» στις διαφημίσεις!

Τι αλλαγές και προσθήκες ετοιμάζει ο ιντερνετικός κολοσσός στην πλατφόρμα διαφημίσεών του και πώς αυτές θα επηρεάσουν την καθημερινή μας πλοήγηση;
google-adwords-bigA7-1920

H Google ποτέ δεν αρνήθηκε το γεγονός πως η διαφήμιση αποτελούσε ανέκαθεν τη σημαντικότερη πηγή εσόδων της. Μιλάμε άλλωστε για την εταιρεία που από το 2011 κι έπειτα κατέχει με διαφορά το μεγαλύτερο κομμάτι της διαδικτυακής διαφημιστικής «πίτας» με ποσοστό που στις ΗΠΑ προσεγγίζει το 75%! Τα έσοδά της από την προβολή διαφημίσεων μέσω της πλατφόρμας AdWords για το 2015 ανήλθαν σε περίπου $68 δισ., αριθμός που σίγουρα προκαλεί ίλιγγο. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως η Google προσέχει ως κόρην οφθαλμού το AdWords, φροντίζοντας παράλληλα για την περαιτέρω εξέλιξη και ανάπτυξή του. Γι’ αυτό το τελευταίο θα μιλήσουμε σήμερα, γιατί πριν λίγες μέρες, κατά τη διάρκεια του ετήσιου Google Performance Summit βγήκαν «λαβράκια».

Νέα κείμενα, αποδοτικότερες διαφημίσεις

Πέρυσι λοιπόν, η μόνη αλλαγή άξια αναφοράς που είχε εφαρμόσει στο AdWords η Google, αφορούσε την προσθήκη τρίτης διαφήμισης στα αποτελέσματα των αναζητήσεων στη μηχανή της. Φέτος όμως, η κατάσταση έχει αλλάξει. Αρχικά, αλλάζουν τα μεγέθη των διαφημίσεων και από τους 25 & 70 χαρακτήρες του τίτλου και της περιγραφής που ισχύουν σήμερα, πάμε στους 60 & 80 χαρακτήρες αντίστοιχα, με τον τίτλο να καταλαμβάνει πλέον δύο γραμμές. Τι σημαίνει αυτό; Πως ουσιαστικά η κάθε διαφήμιση, εκτός απροόπτου, θα καταλαμβάνει περισσότερο χώρο στην οθόνη, ούσα ευκολότερα διακριτή –λογικά «μακραίνοντας» τις σελίδες των αποτελεσμάτων και αναγκάζοντας τον χρήστη να “scrollάρει” περισσότερο.

150512_Ads_AP01-01

Η Google απεφάνθη πως το νέο στυλ διαφημίσεων εξασφαλίζει click-through rate” (η αναλογία εκείνων που κάνουν «κλικ» σε αυτήν προς τις συνολικές προβολές της) αυξημένο κατά 20% ενώ ο επικεφαλής του τμήματος διαφήμισης και εμπορίου της, Σρίνταρ Ραμασβαμί, χαρακτήρισε την εν λόγω αλλαγή ως τη μεγαλύτερη και σημαντικότερη από καταβολής του AdWords, δεκαπέντε χρόνια πριν! Παράλληλα, η Google προτίθεται να διευκολύνει περαιτέρω τους πελάτες της, επιτρέποντάς τους να στήσουν τις διαφημίσεις τους ακόμα πιο εύκολα: ουσιαστικά θα τους ζητά τα κείμενα, μια φωτογραφία και έναν σύνδεσμο προορισμού, αναλαμβάνοντας τα υπόλοιπα η ίδια.

Η διαφήμιση… γύρω σας

Μια δεύτερη αλλαγή που περιμένουμε στην πλατφόρμα AdWords, έχει να κάνει με τις διαφημίσεις βάσει τοποθεσίας. Τα περίφημα location-based ads” θα αρχίσουν σταδιακά να κάνουν την εμφάνισή τους στα sites της «ομπρέλας» της εταιρείας, σε μια προσπάθειά της να δείχνει στον χρήστη περιεχόμενο όσο το δυνατόν πιο σχετικό με εκείνον. Βάσει του συγκεκριμένου κόνσεπτ, αν ψάξετε π.χ. για εστιατόριο, ναι μεν θα πάρετε τα όποια αποτελέσματα πάρετε, οι διαφημίσεις όμως που θα δείτε να προβάλλονται στην οθόνη σας, θα είναι από εταιρείες/καταστήματα όσο το δυνατόν πιο κοντά στην τοποθεσία σας!

adwords2

Με δεδομένη τη διαρκή άνοδο του “mobile” γενικότερα, το παρόν μοιάζει να είναι η αναμενόμενη εξέλιξη για το AdWords, στη λογική ότι στον mobile χρήστη οφείλεις να προτείνεις και όχι να τον περιμένεις. Σε αυτό το πλαίσιο, η Google άφησε να εννοηθεί πως δεν θα αργήσει η ώρα που θα βλέπουμε διαφημίσεις και πάνω στους χάρτες του Google Maps –και μάλιστα όχι στην τύχη αλλά ανάλογα με την πορεία που οι ίδιοι έχουμε δηλώσει!

Ο λεγόμενος mobile χρήστης αποτελεί εξαιρετικό «στόχο» για κάθε διαφημιστή. Σκεφτείτε ότι μπορεί να εκτεθεί σε προωθητικά μηνύματα με σκοπό να ψάξει αργότερα κάποιο προϊόν ή υπηρεσία με την ησυχία του από το σπίτι ή το γραφείο, όμως την ίδια στιγμή, αφού βρίσκεται στον δρόμο, είναι σε θέση να επισκεφθεί άμεσα κάποιον φυσικό χώρο. Σκεφτείτε λοιπόν μια πλατφόρμα που δεν του προβάλλει απλά διαφημίσεις αλλά του δείχνει μηνύματα σχετικά με ό,τι τον απασχολεί (τις αναζητήσεις του δηλαδή) με λύσεις που βρίσκονται κοντά του! Όσο να ‘ναι, ακούγεται σέξι, δεν νομίζετε;

Εννοείται ότι οι προαναφερθείσες αλλαγές θα επηρεάσουν τόσο τα sites της Google (YouTube, Google, Maps κ.α.) όσο και όλα τα υπόλοιπα που φιλοξενούν διαφημίσεις μέσω AdWords. Η υλοποίησή τους αναμένεται να γίνει σταδιακά μέσα στο τρέχον έτος.

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.