Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaSPONSORED

Vans και Opening Ceremony παρουσιάζουν την πρώτη κοινή συλλογή ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, παγκοσμίως.

Το brand Opening Ceremony παρουσιάζει δύο επανερμηνείες του διαχρονικού μοντέλου-υπογραφή της Vans, αυτό τον Φεβρουάριο.

Costa Mesa, California – Από το 2014, η Vans και το brand Opening Ceremony έχουν παρουσιάσει κάποια κοινά projects, με βάση τη δημιουργική έκφραση και τη συνεργασία. Αυτό τον Φεβρουάριο, η Vans και η Opening Ceremony συναντιούνται ξανά για την κυκλοφορία της πρώτης κοινής συλλογής ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ παγκοσμίως. Η συλλογή θα κυκλοφορήσει στις 19 Φεβρουαρίου και θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα Vans stores και επιλεγμένους συνεργάτες χονδρικής σε όλο τον κόσμο. 

H Opening Ceremony ξεκίνησε το 2002 ως ένα δημιουργικό, multi-brand σημείο λιανικής που αντλούσε έμπνευση από τις αξίες της εξερεύνησης και της φιλίας. Από τότε, έχει αναδείξει πολλές μοναδικές και διαφορετικές οπτικές ανθρώπων και χωρών σε όλο τον κόσμο. Οι ιδρυτές Humberto Leon και Carol Lim, δύο καταξιωμένοι πλέον σχεδιαστές στον χώρο τους, έχουν υποστηρίξει τις διαφορετικές “φωνές” και έχουν διευρύνει τα όρια, που συχνά φτάνουν πέρα ​​από τον κόσμο της μόδας. Στην πρώτη γραμμή στο χώρο της μόδας για δεκαετίες, οι Carol και Humberto συνεχίζουν να τιμούν τη μακροχρόνια συνεργασία τους με τη Vans, αυτή τη φορά σε παγκόσμια κλίμακα.

“H Vans υπήρξε ένας από τους μακροχρόνιους δημιουργικούς μας συνεργάτες και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε γι’ αυτή την εμβληματική τους συλλογή αυτή τη σεζόν,” δηλώνει ο Creative Director του brand Opening Ceremony, Huberto Leon. “Για αυτή τη νέα capsule συλλογή, η Carol και εγώ έχουμε εμπνευστεί από τη σκακιέρα, ακολουθώντας μια νέα γραφιστική προσέγγιση στο χαρακτηριστικό pattern της Vans.”

Αντλώντας έμπνευση από την εμβληματική σκακιέρα της Vans, οι ιδρυτές της Opening Ceremony επαναπροσδιορίζουν το pattern με αφηρημένα μοτίβα φιδιού και λεοπάρ, σε όλη τη συλλογή ένδυσης και υπόδησης. Χρησιμοποιώντας το  πρώτο μοντέλο (deck) της Vans, το Authentic, ως καμβά, η Opening Ceremony δημιούργησε ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο που επισημαίνει τον θετικό και αρνητικό χώρο -βρίσκοντας αρμονία μεταξύ των μοτίβων του φιδιού και του λεοπάρ στο επάνω μέρος και τη σόλα.

Το λεοπάρ επικρατεί στα ρούχα της συλλογής, η οποία περιλαμβάνει ένα track suit jacket με μπροστινό φερμουάρ, ελαστικά μανίκια και μία κρυφή κουκούλα. Το Vans x OC παντελόνι έχει χαλαρή εφαρμογή και φερμουάρ στις τσέπες και στο κάτω μέρος του. Τέλος, τη λεοπάρ συλλογή συμπληρώνει ένα tote bag στο ίδιο pattern, με επένδυση στο ύφασμα που δίνει μαλακή αίσθηση και είναι διακοσμημένη με ένα πρωτοποριακό Vans x OC patch από καουτσούκ.

Το δεύτερο μέρος της συλλογής υπόδησης, παρουσιάζει μια διαφορετική προσέγγιση χρησιμοποιώντας μονοχρωμία στο επάνω μέρος των Vans shoes, στα χρώματα Baja Blue και Orchid. Το Authentic QLT φέρνει δυο νέες αποχρώσεις στο πρώτο μοντέλο της Vans, σε ενιαίο χρώμα, καπιτονέ ύφασμα στο επάνω μέρος και κέντημα στο πλάι. Τα δύο μοντέλα κυκλοφορούν με την υφασμάτινη ετικέτα Opening Ceremony στη φτέρνα. 

Η συλλογή Vans x Opening Ceremony θα είναι διαθέσιμη από τις 19 Φεβρουαρίου σε επιλεγμένα σημεία λιανικής. 

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το Vans.eu/openingceremony

Σχετικά με τη Vans

Η Vans®, brand της εταιρείας VF, είναι ένα αυθεντικό action sport brand υπόδησης, ένδυσης και αξεσουάρ. Οι αυθεντικές συλλογές της Vans® πωλούνται σε 97 χώρες μέσω ενός δικτύου θυγατρικών εταιρειών και διανομέων. Η Vans® διαθέτει περισσότερα από 2.000 καταστήματα λιανικής παγκοσμίως. To brand προωθεί τη δημιουργική έκφραση της νεανικής street κουλτούρας μέσω των action sports, της τέχνης και της μουσικής, προσφέροντας προοδευτικές πλατφόρμες, όπως τις: Vans Park Series, Vans Triple Crown of Surfing®, Vans Pool Party, Vans Custom Culture, αλλά και τον πολυχώρο δημιουργικής έκφρασης, το “House of Vans”.

Η Opening Ceremony

To brand Opening Ceremony αποτελεί μία πλατφόρμα για ανακάλυψη και έμπνευση. Γιορτάζει τη μοναδικότητα, την ποικιλομορφία και τη ενσωμάτωση στη μόδα. Από το 2002 έως το 2020, η Opening Ceremony έχει υπάρξει μια πολύπλευρη παγκόσμια κοινότητα με χώρους λιανικής στη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και το Τόκιο.

Στις 13 Ιανουαρίου 2020, η εταιρεία εξαγοράστηκε από το New Guards Group. Σήμερα, το brand διαθέτει τη δική του σειρά ρούχων και ένα e-shop. Κάθε χρόνο, η Opening Ceremony συνεχίζει να μεγαλώνει και συνεργάζεται με ένα ευρύ δίκτυο φίλων και συνεργατών, για τη διαμόρφωση ενός δημιουργικού περιβάλλοντος που εκτείνεται στον κόσμο και φτάνει πέρα ​​από τα όρια της μόδας.

Οι Humberto Leon και Carol Lim

Οι Carol Lim και Humberto Leon ξεκίνησαν την Opening Ceremony το 2002, έχοντας εργαστεί σε εταιρίες μόδας. Η Lim είναι πτυχιούχος του University of California, Berkeley, με πτυχίο B.A. στα Οικονομικά και έχει εργαστεί ως Merchandise Planner στο Bally’s. Ο Leon σπούδαζε για το πτυχίο του σε Art Practice και American Studies επίσης στο Berkeley, όπου και γνώρισε τη Lim. Αφού εργάστηκε στην επίβλεψη και επιμέλεια του visual merchandising για τα brands Gap και το Burberry, ο Leon συνεργάστηκε με τη Lim και ξεκίνησαν το brand Opening Ceremony. 

Μαζί, η Lim και ο Leon ανέπτυξαν την Opening Ceremony, από το πρώτο flagship κατάστημα στο Μανχάταν, σε ένα κυρίαρχο πλέον brand σε μαγαζιά στη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Τόκιο. Το brand Opening Ceremony επιλέχθηκε απ΄τη Fast Company ως ένα από τα “The World’s 50 Most Innovative Companies” το 2011. Από το 2011 έως και το 2019, οι Lim και ο Leon εργάστηκαν ως co-creative directors για τον εμβληματικό οίκο του Παρισιού, KENZO. Έχοντας πάρει τα εύσημα για την ανανέωση του οίκου κατά τη διάρκεια της θητείας τους, οι Lim και ο Leon συνεργάστηκαν με σημαντικούς καινοτόμους του χώρου, όπως οι Jean-Paul Goude, TOILETPAPER, Carrie Brownstein, Natasha Lyonne, Karen O, Gregg Araki και Kahlil Joseph. Το 2017, οι δυο τους τιμήθηκαν από τον μη κερδοσκοπικό καλλιτεχνικό οργανισμό, Creative Time, στο ετήσια gala του. Έχουν επίσης τιμηθεί με το βραβείο President’s Award for Excellence in Retail Innovation από την Ακαδημία Τέχνης στο Σαν Φρανσίσκο, το βραβείο Apex for Youth’s Inspiration, το βραβείο Daily Front Row «Fashion Innovators» και το βραβείο Fashion Star International για το 2018.

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.