Τελικά, ούτε η τέχνη δεν γλιτώνει από την σεμνοτυφία και τον πουριτανισμό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που φαίνεται να μην μπορούν με τίποτα να διαχειριστούν το θέαμα ενός γυμνού κορμιού. Αυτός είναι και ένα από τους λόγους που τα μουσεία της Βιέννης αναγκάστηκαν να βρουν άλλες διεξόδους προκειμένου να αναδείξουν πολλά από τα έργα τους. Πίνακες και γλυπτά που απεικόνιζαν γυμνά κορμιά ή μέρος γυμνών σωμάτων «κατέβαιναν» από Facebook και instagram με δικαιολογία ότι το περιεχόμενό τους δεν κρίνεται κατάλληλο.
Τον Ιούλιο, ο νέος λογαριασμός TikTok του Μουσείου Albertina ανεστάλη και στη συνέχεια αποκλείστηκε για την προβολή έργων του Ιάπωνα φωτογράφου Nobuyoshi Araki, που έδειχναν ένα σκοτεινό γυναικείο στήθος, αναγκάζοντας το μουσείο να ξεκινήσει έναν νέο λογαριασμό. To 2018 το Facebook έκρινε ότι το άγαλμα της Αφροδίτης του Βίλλεντορφ, ηλικίας 25.000 ετών, αποτελεί πορνογραφικό υλικό και το κατέβασε από την σελίδα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας, ενώ όταν το 2018 το Μουσείο Leopold προσπάθησε να προωθήσει τη συλλογή γυμνών του Egon Schiele σε μια τουριστική εκστρατεία της πόλης, οι ρυθμιστικές αρχές των διαφημίσεων στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ αρνήθηκαν να την παρουσιάσουν.
Το καλό το παλικάρι όμως, ξέρει κι άλλο μονοπάτι, λέει η λαϊκή παροιμία και έτσι οι υπεύθυνοι του οργανισμού τουρισμού της αυστριακής πρωτεύουσας κατέφυγαν σε άλλα μέσα που όχι μόνο δέχονται το γυμνό, το γιορτάζουν κιόλας. Έτσι τα μουσεία της Βιέννης έχουν πλέον δικό τους λογαριασμό Only Fans. «Είναι σχεδόν αδύνατη η χρήση των γυμνών έργων τέχνης σε οποιοδήποτε διαφημιστικό υλικό», δήλωσε η Helena Hartlauer, εκπρόσωπος του τουριστικού συμβουλίου της Βιέννης. «Φυσικά μπορεί κάποιος να εργαστεί χωρίς αυτά, αλλά αυτά τα έργα τέχνης είναι ζωτικής σημασίας και σημαντικά για τη Βιέννη. Εάν δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα εργαλείο επικοινωνίας τόσο ισχυρό όσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι άδικο και απογοητευτικό. Γι’ αυτό σκεφτήκαμε το OnlyFans: επιτέλους, έναν τρόπο να δείξουμε αυτές τις δημιουργίες».
Όσοι γίνουν συνδρομητές στον OnlyFans λογαριασμό των μουσείων της Βιέννης θα λάβουν μια κάρτα μέλους της πόλης ή ένα εισιτήριο εισόδου για να δουν κάποιο από τα έργα αυτά δια ζώσης. Αυτή είναι μια προσπάθεια να προωθηθεί η Βιέννη ως ταξιδιωτικός προορισμός, αφού οι αφίξεις στην πόλη μειώθηκαν κατά 78,4% το 2020 σε σύγκριση με το 2019.