Τα εξώφυλλα της κρίσης είναι λίγο πολύ γνωστά, μιας και αναμεταδίδονται από τα εγχώρια μέσα, δίνοντάς μας μια ειρωνική, σοβαρή ή και επιθετική πολλές φορές ματιά που έχουν τα ξένα μέσα για την κατάσταση στη χώρα μας. Και βέβαια, μετά το πέρας των ελληνικών εκλογών και την αλλαγή κυβέρνησης που (υποτίθεται ότι) προκάλεσε τη φοβία των Ευρωπαίων μην καταστραφεί η Ελλάδα, αρα και η Ευρωπαϊκή Ένωση, τα εξώφυλλα συνεχίζουν να δίνουν και να παίρνουν. Και εφόσον το πρόσφατο εξώφυλλο του The Economist κατάφερε να μπλέξει την Ελλάδα, τη Μέρκελ, την κρίση και το Βρώμικο Χάρυ, τότε δε θα μπορούσαμε παρά να ρίξουμε μια ματιά και να μαζέψουμε και παλιότερα, παρόμοια «διαμαντάκια»
«Είναι αυτό το τέλος του Ευρώ»; (και της Ενωμένης Ευρώπης;) αναρωτιέται το τεύχος του Νοέμβρη-Δεκέμβρη 2011. Στα πρώιμα στάδια όχι της κρίσης, αλλά του σχολιασμού αυτής.
Αν και είχε προειδοποιήσει από το καλοκαίρι του ίδιου έτους, έχοντας στην «μπούκα» την Ιταλία.
Αλλά το χειμώνα, τα οικονομικά περιοδικά «εντόπισαν» ως νούμερο ένα απειλή της οικονομικής σταθερότητας της Ευρωζώνης τη χώρα μας, όπως φαίνεται και από το γραφικά χαρακτηριστικό εξώφυλλο.
Και η λαμπαδηδρομία- φωτιά ξεκινάει από το 2012.
Acropolis Now: Ο φόβος και ο τρόμος της Ευρώπης, θυμίζει το Βιετνάμ και το αντιπολεμικό έπος του Φράνσις Φόρντ Κόπολα, με την Άγκελα Μέρκελ ως νέο Συνταγματάρχη Κούρτζ.
Η αχίλλειος πτέρνα της Ευρώπης. Με το «αγγειακό» εξώφυλλο και το μυθολογικό λογοπαίγνιο δε χρειάζεται να καταλάβετε για ποιους το λέει.
Σώζωντας το Ευρώ: Ο πίνακας του Ζαν Λουί Τεοντόρ Ζερικώ, Η Σχεδία της Μέδουσας, το ναυάγιο, η Ε.Ε, ο κίνδυνος και η σωτηρία. Σημειολογία επετεύχθη.
«Και πάνω που νομίζαμε ότι η σταθερότητα επέστρεφε». Το Economist δε θα μπορούσε να αφήσει ασχολίαστο το ναυάγιο της Κύπρου, που ακολούθησε το ελληνικό.
«Σύντομα κοντά σας»: Η έκρηξη οργής των διαδηλώσεων, που ξεκίνησαν από τη δολοφονία Γρηγορόπουλου και φούντωσαν με τη μνημονιακή πολιτική τράνταξαν συθέμελα την ελληνική και ευρωπαϊκή πολιτική σκηνή.
Και το χθεσινό εξώφυλλο, με την ατακάρα του Dirty Harry, που δε χρήζει σχολιασμού και περαιτέρω ανάλυσης.