Συχνά πυκνά η Νεφατάρι Ντέιβις, ρεσεψιονίστ σε ένα από τα πιο χιπ ξενοδοχεία της Νέας Υόρκης, έβρισκε πάνω στον πάγκο της «φρέσκα» χαρτονομίσματα των 100 δολαρίων. Κανονικά αυτό δεν θα την εξέπλητε τόσο, αν τα χρήματα δεν προέρχονταν από μια κοπέλα που δεν έμοιαζε να είναι πάνω από 25 χρονών και η οποία μόλις είχε εγκατασταθεί σε μια από τις ακριβές σουίτες του ξενοδοχείου. Στην Νέα Υόρκη δεν ήταν συνηθισμένο να κυκλοφορεί κάποιος με μετρητά, όλοι χρησιμοποιούσαν κάρτες. Η Άννα Ντέλβι όμως, κόρη πλούσιων Ευρωπαίων, έμοιαζε διαφορετική. Είχε καλοσυνάτο πρόσωπο και πλούσια κόκκινα μαλλιά, ενώ γοήτευε πολύ εύκολα όποιον βρισκόταν γύρω της.
Η Νεφατάρι και η Άννα ανέπτυξαν γρήγορα μια ιδιόμορφη φιλιά με την νεαρή κληρονόμο να κατεβαίνει αρκετά συχνά στην ρεσεψιόν, κουβαλώντας πότε ένα ποτήρι κρασί και πότε φαγητό για να τα πάει στην νέα της φίλη και να περάσουν λίγο χρόνο χαζολογώντας. Βέβαια, δεν είχαν όλοι οι υπάλληλοι του ξενοδοχείου την ίδια γνώμη, καθώς σύμφωνα με την Ντέιβις, οι περισσότεροι δεν την έβρισκαν γοητευτική, αλλά ενοχλητική. Παρόλα αυτά όμως, φημιζόταν για την γενναιοδωρία της, γεγονός που τους έκανε κάθε φορά να μαλώνουν για το ποιος θα μεταφέρει τα πράγματα της. Δεν αφήνουν άλλωστε όλοι 100δόλαρα για φιλοδώρημα. «Δεν θύμιζε τους κλασικούς πλούσιους που συναναστρεφόμασταν στο ξενοδοχείο. Το “ευχαριστώ” και το “παρακαλώ” δεν ήταν στο λεξιλόγιό της. Δεν ήταν όμως αγενής. Βέβαια, δεν δίσταζε να μας υπενθυμίζει ότι ανήκουμε σε πολύ διαφορετικές κοινωνικές τάξεις», σημειώνει η Ντέιβις.
Η Άννα Ντέλβι έμοιαζε πια σχεδόν να διευθύνει το 11 Howard, οι σουίτες του οποίου είχαν γίνει σπίτι της, όσο εκείνη ήταν σε αναζήτησή διαμερίσματος στην Νέα Υόρκη. Μπαινόβγαινε στο ξενοδοχείο, χωρίς κανείς να αμφισβητεί το που πάει και τι κάνει. Άλλωστε ήταν πλούσια και οι πλούσιοι κάνουν ό, τι θέλουν. Ίσως γι΄αυτό ο Μάικλ Ξούφου Χουάνγκ, ο νεαρός ζάμπλουτος ιδρυτής του μουσείου M Woods στο Πεκίνο, δεν παραξενεύτηκε όταν η Άννα του ζήτησε να κλείσει εκείνος τα εισιτήρια και το ξενοδοχείο για την Μπιενάλε της Βενετίας, στην οποία θα πήγαιναν μετά από δική της πρόσκληση. «Δεν ήταν πολλά λεφτά. Μερικές χιλιάδες δολάρια μόνο. Μετά από λίγο καιρό το ξέχασα», λέει ο νεαρός συλλέκτης έργων τέχνης. Βέβαια, όλα άρχισαν να γκρεμίζονται όταν ο Χουάνγκ έλαβε ένα τηλεφώνημα από το εστιατόριο Sadelle, ένα από τα πιο ακριβά του Σόχο, όπου η κοσμποπολίτισα κοκκινομάλα είχε κάνει το πάρτι γενεθλίων της. Οι υπεύθυνοι του εστιατορίου είδαν φωτογραφίες των δύο τους να κυκλοφορούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον πλησίασαν, καθώς μπορεί το πάρτι της Άννας να ήταν γεμάτο πλούσιους και διάσημους, εκείνη όμως δεν είχε πληρώσει ούτε για τα ξηροκάρπια.
Η Άννα Ντέλβι ταξίδευε ανά την υφήλιο, ζώντας πλουσιοπάροχα και γοητεύοντας κόσμο, αλλά κανένας δεν ήξερε από που προέρχονται τα χρήματά της. Άλλος ορκιζόταν πως ο πατέρας της ήταν Ρώσος διπλωμάτης, ενώ κάποιος άλλος έβαζε το χέρι του στη φωτιά πως ήταν μεγιστάνας του πετρελαίου. Κανείς όμως δεν ήταν σίγουρος. Η Ντέλβι, το πραγματικό όνομα της οποίας ήταν Άννα Σορόκιν, έμοιαζε τόσο βέβαιη για τον πλούτο της, που κανείς δεν ενδιαφερόταν πραγματικά να μάθει από που προέρχονταν τα λεφτά που με τόσο άνεση σκόρπιζε. Μάλιστα, είχε διασφαλίσει μέχρι και δάνειο 22 εκατομυρίων δολαρίων για να ανοίξει ίδρυμα τέχνης που θα έφερε το όνομά της στην «πόλη που δεν κοιμάται ποτέ». Μέσα σε ένα διάστημα 10 μηνών, είχε αρπάξει 275 χιλιάδες δολάρια από φίλους και επιχειρήσεις της Νέας Υόρκης.
Το αφήγημα της μυστηριώδους κληρονόμου μόλις είχε γκρεμιστεί. Δεν ήταν ούτε κόρη διπλωμάτη, ούτε κόρη πετρελαιοπαραγωγού. Οι γονείς της ήταν Ρώσοι μετανάστες στην Γερμανία και φυσικά δεν είχαν εκατομμύρια στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς. Πριν ακόμα κλείσει τα 25, η νεαρή Ρωσίδα με το γερμανικό διαβατήριο, είχε καταφέρει να εξαπατήσει τράπεζες, ξενοδοχεία, εστιατόρια, μια εταιρεία ναύλωσης ιδιωτικών αεροσκαφών αλλά και πλήθος ανθρώπων. Ώσπου τελικά συνελήφθη το 2017.
«Η Άννα δεν περίμενε τις ευκαιρίες να προκύψουν αλλά τις δημιουργούσε. Τώρα όλοι μπορούμε να το αντιληφθούμε αυτό. Υπάρχει μια μικρή Αννα μέσα σε όλους μας», είχε πει στην αγόρευσή του ο δικηγόρος της, ο οποίος μάλιστα δεν είχε διστάσει να εξάρει το θάρρος και το τσαγανό της, υποστηρίζοντας πως «μέσω της εξαιρετικής επινοητικότητας της, δημιούργησε τη ζωή που επιθυμούσε για τον εαυτό της». Φαίνεται πως και η ίδια είχε πιστέψει πως αντί για κόρη μεταναστών, ήταν κόρη μεγιστάνων, αφού τις πρώτες μέρες της δίκης εμφανιζόταν ντυμένη στην τρίχα, με σύνολα επιλεγμένα από την προσωπική της στυλίστρια. Μάλιστα, μια μέρα αρνήθηκε να εμφανιστεί στην δίκη, καθώς δεν της άρεσαν τα ρούχα της.
Μόλις αποφυλακίστηκε στις αρχές του 2021, ενεργοποίησε και πάλι τα social media της και ενημέρωσε το κοινό της πως ετοιμάζει κάτι ξεχωριστό γι΄αυτούς. Ο τρόπος που χειριζόταν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετά την αποφυλάκιση της, έκανε τις αρχές να πιστέψουν πως δεν έχει πραγματικά μετανιώσει για τις πράξεις της. Έτσι, συνελήφθη και πάλι με αφορμή το γεγονός ότι έχει λήξει η βίζα της και τώρα περιμένει να της γίνει απέλαση. Σε συνέντευξή της στο ABC News τον Σεμπτέμβριο του 2021, δήλωσε πως θέλει να ξαναγράψει την ιστορία της. «Θα ήθελα να δείξω στον κόσμο πως δεν είμαι χαζή και άπληστη, όπως με παρουσιάζουν».
Η ιστορία αυτή όπως ήταν φυσικό, προκάλεσε ένα mini media frenzy και πολλοί ήταν εκείνοι που ήθελαν να την μεταφέρουν είτε στην μεγάλη οθόνη, είτε στην τηλεόραση. Εκείνη που τα κατάφερε όμως, ήταν η Σόντα Ράιμς, που μας έχει χαρίσει ήδη το “Grey’s Anatomy” και το “Scandal”. Το “Inventing Anna” θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο του 2022 στο Netflix και θα αποτελείται από 10 επεισόδια. Την Σορόκιν ή Ντέλβι, όπως συστηνόταν, θα υποδυθεί η βραβευμένη με δύο EMMY, Τζούλια Γκάρνερ, ενώ το καστ θα πλαισιώνουν η Λαβέρν Κοξ που γνωρίσαμε στο “Orange is the New Black” και η Άννα Κλάμσκι του “Veep”. Η δημοφιλής πλατφόρμα streaming έδωσε 320 χιλιάδες δολάρια στην Σορόκιν, τα οποία φαίνεται πως έχει ήδη χρησιμοποιήσει για να εξοφλήσει κάποια από τα χρέη της. «Θέλω να τους ξεπληρώσω. Δεν έκλεψα τίποτα, αλλά χρωστάω κάποια λεφτά και θα τα επιστρέψω».
Το “Inventing Anna” θα βασίζεται σε άρθρο του New York magazine, γραμμένο από την Τζέσικα Πρέσλερ, η οποία είχε γράψει και το κείμενο πάνω στο οποίο βασίστηκε η ταινία “Hustlers”. Το πρώτο τρέιλερ της πολυαναμενόμενης σειράς μόλις κυκλοφόρησε.