Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
22.11.2024

Η Κίρα Νάιτλι σίγουρα θέλει να μας «αποπλανήσει»

Πόσο πιο ελκυστικό μπορεί να γίνει ένα άρωμα;
Η Κίρα Νάιτλι σίγουρα θέλει να μας «αποπλανήσει»

Ως το πρόσωπο του αρώματος «Coco Mademoiselle» της Chanel τα τελευταία 10 χρόνια, η Βρετανίδα ηθοποιός Κίρα Νάιτλι επιστρέφει σε μια νέα διαφημιστική μικρού μήκους ταινία για το «Coco Mademoiselle Eau de Parfum Intense».

Η 32χρονη ηθοποιός επαναλαμβάνει τον σκανδαλιάρικο ρόλο της από τις προηγούμενες διαφημιστικές καμπάνιες ένα «ξέγνοιαστο παιχνίδι αποπλάνησης».

Σε σκηνοθεσία Γιόχαν Ρενκ, το καινούριο ρομαντικό όραμα του έπους «Coco Mademoiselle» παρουσιάζει τη Νάιτλι στο παριζιάνικο διαμέρισμά της το πρωί μετά από ένα άγριο πάρτι, να εγκαταλείπει τον εραστή της. 

Οι νέες εικόνες δίνουν ζωή στα διαρκή ιδεώδη πίσω από το άρωμα, το οποίο, σύμφωνα με τη Chanel «είναι για όλους εκείνους που αγκαλιάζουν ολόψυχα την τρέλα τους, το πάθος τους και την υπερβολή τους με ένα ανοιχτό χαμόγελο».

Ο Olivier Polge, αρωματοποιός-δημιουργός για τον οίκο Chanel ανέφερε ότι «ήθελε να παραμείνει κοντά στον αρχικό τύπο του αρώματος δίνοντας μια εντελώς νέα διάσταση».

Όπως υποδηλώνει το όνομα, είναι μια εντονότερη έκδοση του αρχικού, με νότες ινδονησιακού πατσουλί που μπλέκονται με τριαντάφυλλο, γιασεμί, σπόρους τόνκα και βανίλια Μαδαγασκάρης.

«Είναι πιο φρέσκο, με περισσότερες νότες εσπεριδοειδών, πιο ζωηρό από το Coco Mademoiselle» ανέφερε η Νάιτλι.

https://www.youtube.com/watch?v=vkKROkzYdXs

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.