Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
26.04.2024

Πρόεδρος ΙΝΚΑ για ακρίβεια: Αισχροκέρδεια σε προϊόντα έως και 1000%

Επικριτικός είναι ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) Γιώργος Λεχουρίτης στο περιβόητο «καλάθι του νοικοκυριού», που εξήγγειλε η κυβέρνηση, καθώς, όπως λέει, δεν θα φέρει ανακούφιση στην τσέπη του καταναλωτή.
Πρόεδρος ΙΝΚΑ για ακρίβεια: Αισχροκέρδεια σε προϊόντα έως και 1000%

Επικριτικός είναι ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) Γιώργος Λεχουρίτης στο περιβόητο «καλάθι του νοικοκυριού», που εξήγγειλε η κυβέρνηση, καθώς, όπως λέει, δεν θα φέρει ανακούφιση στην τσέπη του καταναλωτή.

Μιλώντας στην ΕΡΤ ο Γιώργος Λεχουρίτης υπογράμμισε ότι πρόκειται για επικοινωνιακό παιχνίδι της κυβέρνησης διότι με με 50 προϊόντα που θα μπουν στο «καλάθι του νοικοκυριού» δεν πρόκειται να χτυπηθεί η ακρίβεια.

Όπως τόνισε υπάρχει αισχροκέρδεια και κερδοσκοπία, οι τιμές των καυσίμων και της ενέργειας είναι στα ύψη, αυτά προκαλούν την ακρίβεια.

Ο Λεχουρίτης εξήγησε με παραδείγματα γιατί ανεβαίνουν οι τιμές:

Ο τόνος πέλετ που πέρυσι τέτοια εποχή έκανε 319 ευρώ, σήμερα κοστίζει 810 ευρώ. Αυτή η αύξηση δεν δικαιολογείται, τόνισε. Δεν είναι θέμα ζήτησης, είναι θέμα κοστολογίου και αισχροκέρδειας, είπε. Ακριβαίνει το πετρέλαιο κίνησης και η βιομηχανία μεταφέρει το επιπλέον κόστος στο προϊόν.

Άλλο παράδειγμα αισχροκέρδειας και κερδοσκοπίας που ανάφερε: Το 2021, χωρίς να υπάρχει πόλεμος, η τιμή των αλεύρων τετραπλασιάστηκε, υποστήριξε. Η βρώσιμη ελιά Αγρινίου, ξεκινάει από το χωράφι στα 50 λεπτά και καταλήγει στο πιάτο του καταναλωτή στα 6 και 7 ευρώ, δηλαδή ποσοστό κέρδους 1000%, κατήγγειλε.

Ο κ. Λεχουρίτης ζήτησε να μπει πλαφόν στο ποσοστό κέρδους των βασικών προϊόντων. Να οριστεί για κάθε προϊόν πόσο θα αυξάνεται η τιμή του από το χωράφι στο ράφι των σουπερμάρκετ. Αυτή είναι η πεμπτουσία στης ακρίβειας.

«Οι οργανώσεις καταναλωτών δεν είναι απέναντι σε καμία κυβέρνηση. Οι οργανώσεις καταναλωτών είμαστε σύμμαχοι με τους καταναλωτές και τις παραγωγικές τάξεις, διεκδικούμε φθηνά προϊόντα για τον καταναλωτή και δεν κάνουμε πόλεμο σε κανέναν. Όσοι δεν το αντιλαμβάνονται αυτό ακολουθούν λάθος στρατηγική», κατέληξε.

Πηγή

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.