Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaNEWS
14.12.2024

Πέθανε σε ηλικία 98 ετών, ο δημιουργός του διασημότερου μπέργκερ, του Big Mac

Στις 22 Απριλίου του 1967 ο Jim Delligatti εισήγαγε το νέο μπέργκερ, το οποίο σήμερα εκπροσωπεί το 19% από τα συνολικά κέρδη των καταστημάτων McDonald’s.
Πέθανε σε ηλικία 98 ετών, ο δημιουργός του διασημότερου μπέργκερ, του Big Mac

Τον Απρίλιο του 1967 οι λάτρεις του μπέργγκερ νότια του Πίτσμπουργκ, είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ένα νέο, μεγαλύτερο μπέργκερ. Ξεκίνησε από ένα τοπικό κατάστημα McDonald’s και ονομαζόταν Big Mac. Με 45 μόνο cents μπορούσε κανείς να απολαύσει ένα τεράστιο μπέργκερ που περιείχε διπλό μπιφτέκι, ειδική σάλτσα, μαρούλι, τυρί, πίκλες, κρεμμύδια με σουσάμι. 

Η άμεση αντίδραση του κοινού ήταν κάτι παραπάνω από θετική, πράγμα που οδήγησε το Big Mac σε όλους τους καταλόγους των  McDonald’s σε όλη την Αμερική. Το 1969, κατείχε το 19% από τις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας. Σήμερα, η εταιρεία πουλάει 550 εκατομμύρια Big Mac στις ΗΠΑ και πολλά εκατομμύρια σε άλλα μέρη ανά τον κόσμο. 

Ο Jim Delligatti, ο άνθρωπος που «εφηύρε» το Big Mac πέθανε τη Δευτέρα σε ηλικία 98 ετών. Ο Delligatti άνοιξε το πρώτο McDonald’s στη δυτική Πενσυλβάνια το 1957 και από τότε η επιχείρηση του μεγάλωνε συνεχώς. Πρότεινε πολλές φορές στα κεντρικά της εταιρείας να συμπεριλάβουν στο μενού των McDonald’s ένα μπέργκερ με διπλό μπιφτέκι, για να μπορέσουν μ’ αυτόν τον τρόπο να ανταγωνιστούν και τh συνεχώς ανερχόμενη αλυσίδα Burger King. Οι υπεύθυνοι, όμως, απέρριπταν τις προτάσεις του καθώς θεωρούσαν πως ένα μεγαλύτερο μπέργκερ θα έριχνε την ποιότητα της δουλειάς τουw ενώ παράλληλα θα αύξανε το κόστος κάτι που θα δυσαρεστούσε τους πελάτες τους. Εκείνος, όμως, αποφάσισε να εισάγει την καινοτόμο ιδέα του στους καταλόγους των δικών του μαγαζιών. Έτσι το Big Mac, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στις 22 Απριλίου του 1967

Η επιχείρηση του  Delligatti ήταν από τις χαμηλότερες της αλυσίδας, μετά όμως την εισαγωγή του Big Mac στους καταλόγους του έγινε η πιο κερδοφόρα, τίτλο που διατήρησε για χρόνια. Η εταιρεία έκανε το Big Mac διεθνές, με μεγάλες διαφημιστηκές καμπάνιες, καταφέρνοντας να αποκομίσει τεράστια κέρδη. 

Με την υποστήριξη της κεντρικής εταιρείας των McDonald ‘s, ο Delligatti άνοιξε ένα μουσείο-εστιατόρια το 2007 προς τιμήν του Big Mac στο βόρειο Huntingdon. Στο κεντρικό σημείο του μαγαζιού υπάρχει ένα γλυπτό – που φτάνει τα 14 μέτρα ύψος –  που είναι ο «βωμός» ουσιαστικά του Big Mac. Η ιδέα αυτή άλλαξε τόσο τη ζωή του Delligatti, όσο και την πορεία της εταιρείας κι αυτός είναι ο λόγος που αποτελεί την προσωπική του παρακαταθήκη. 

 Πηγή: New York Times

popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.