Ας ευθυμήσουμε λίγο: Ποιο μεγαθήριο της κινηματογραφικής κριτικής ήθελε ο Γιάννης Οικονομίδης στην ταινία του;
«Τα θέματα είναι αυτά που με απασχολούν πάντα: η προδοσία, η φιλοχρηματία, η απιστία, τα ψεύτικα συναισθήματα, ο ανδρικός κόσμος, τα ταμπού που κουβαλάει ο νεοέλληνας, ο συντηρητισμός του, η ξενοφοβία του, η ομοφοβία του, η φαλλοκρατία του, όλα αυτά τα μείον» είπε ο Γιάννης Οικονομίδης μεταξύ πολλών άλλων στη μεγάλη συνέντευξη που παραχώρησε στον Θεοδόση Μίχο και την Popaganda με αφορμή την τελευταία του ταινία με τίτλο «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς», στο πιο αριστοτεχνικά φτιαγμένο παζλ χαρακτήρων της μέχρι τώρα φιλμογραφίας του, όπως έγραψε ο Παναγιώτης Μένεγος.
Μπορεί οι κινηματογράφοι να έχουν κλείσει εξαιτίας του κορονοϊού, όμως οι συζητήσεις για αυτή την απολαυστική μαύρη κωμωδία συνεχίζονται.
«Ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος στη ζωή και στη καριέρα σου;» ρωτήθηκε ο Γιάννης Οικονομίδης από το mixgrill.gr
Ιδού τι απάντησε: «Δεν σκέφτομαι έτσι. Δεν κάνω τέτοιου τύπου ενδοσκόπηση. Είναι πολύ ξένο προς εμένα. Σαφώς και έχω κάνει λάθη, αλλά σχετίζονται με την πορεία της ζωής. Τώρα, όσο αφορά το μεγαλύτερο, δεν υπάρχει κάτι μεγάλο που να φέρω ως βάρος μέσα μου, στην ζωή. Τώρα στην καριέρα μου μπορεί να έχω κάνει ένα μεγάλο λάθος. Όταν έγραφα το σενάριο της «Μπαλάντας» φανταζόμουν τον Δημήτρη Δανίκα για το ρόλο του Ηρακλή Σκυλογιάννη, αλλά … κώλωσα να του ζητήσω να παίξει, να μ’ εμπιστευτεί και να παίξει. Ξέρεις, νιώθω τεράστιο δέος για αυτό το μεγαθήριο της κινηματογραφικής κριτικής, οπότε υπήρχε δίλημμα αν θα πάω. Ήταν κουτί ο ρόλος, του ταίριαζε γάντι. Τελικά το μετάνιωσα. Αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος στην καριέρα μου.»
Σύσσωμη η Popaganda αναρωτιέται τι μπορεί να σκέφτεται διαβάζοντας τα παραπάνω ο κ. Δανίκας…