google-inbox-hands-on-970x0

Η Google λάνσαρε το Inbox, μια εφαρμογή που έχει να κάνει με τα emails, χωρίς όμως να στοχεύει να αντικαταστήσει το Gmail. Ουσιαστικά, το Inbox έρχεται να μας δώσει τη δυνατότητα να δούμε τα emails μας με… άλλο μάτι αφού χάρη στη φιλοσοφία που εφαρμόζει, ο τρόπος με τον οποίο έχουμε πλέον πρόσβαση στα μηνύματά μας θυμίζει περισσότερο feed από social πλατφόρμα παρά το τετριμμένο περιβάλλον εργασίας ενός email client. Το email παραμένει ως έχει δηλαδή, καθώς η Google εστίασε στο… γύρω-γύρω, αλλάζοντας ωστόσο άρδην την όλη εμπειρία αφού ακόμα και χωρίς «κλικ» ή άγγιγμα, έχουμε τη δυνατότητα να δούμε τα σημαντικότερα στοιχεία από το περιεχόμενο του εκάστοτε email!

Αυτό που κάνει η Google είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Τι κάνει; Στην ουσία βασίζεται σε μια φιλοσοφία που παραπέμπει περισσότερο στα social media της εποχής μας (Twitter, Facebook, LinkedIn κ.α.) και πάνω σ’ αυτή χτίζει απ’ το μηδέν το περιβάλλον ενός email client, αλλάζοντας εκ βάθρων την εμπειρία χρήσης αυτού. Το άκόμα εντυπωσιακότερο είναι ότι η σκέψη και η ιδιαίτερα επιτυχημένη υλοποίηση προέρχονται από μια εταιρεία η οποία κατά γενική ομολογία έχει αποτύχει στο κομμάτι των social media!

Εδώ βέβαια πάει να κάνει κάτι τελείως διαφορετικό, δημιουργώντας παράλληλα «σχολή»: αν το πείραμα της Google πετύχει, τότε γιατί με το ίδιο σκεπτικό η οποιαδήποτε εταιρεία να μην προσεγγίσει οποιοδήποτε πρόγραμμα; Αφού αυτό που θα την ενδιαφέρει θα είναι πρωτίστως η φιλοσοφία και όχι το design ή ο τρόπος που εν τέλει θα περάσει στον χρήστη την πληροφορία, τα πάντα είναι εφικτά. Η εποχή που τα πάντα θα παραπέμπουν στα social media ως προς τον τρόπο που θα δεχόμαστε τα δεδομένα που μας ενδιαφέρουν (άμεσα, ξεκάθαρα, με τρόπο διασκεδαστικό) δεν αργεί. Είναι πλέον δεδομένο.

Σημειώστε ότι το Inbox διατίθεται για την ώρα σε Android, iOS (iPhone) και Google Chrome. Πρόσβαση δόθηκε σε λίγους και εκλεκτούς με το όλο δίκτυο χρηστών να εξαπλώνεται μέσω προσκλησεων.