mobile-commerce

Έρευνα που διεξήγαγαν PayPal και Ipsos υπολογίζει πως ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης πολλαπλών χωρών για το mobile commerce (κινητό εμπόριο, δηλαδή) θα είναι 42% έναντι του 13% που αντιστοιχεί στο e-commerce. Με άλλα λόγια, η έρευνα στην οποία συμμετείχαν περί τους 17.500 καταναλωτές από 22 χώρες (δεν συμπεριλαμβάνεται η δικιά μας), δείχνει πως ο κόσμος προτιμά ξεκάθαρα τις λεγόμενες mobile συσκευές (tablets & smartphones) έναντι των PC. Η τάση αυτή μάλιστα επιβεβαιώνεται και από τα δεδομένα της ίδιας της PayPal: ο όγκος πληρωμής μέσω κινητών έχει εκτοξευθεί από το 1% το 2010 στο 20+% πέρυσι.

IPSOS_infographic_GR (1)

Θέλετε να δούμε και ένα-δυο ενδιαφέροντα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα αυτή;

Το 33% των καταναλωτών που έχουν πραγματοποιήσει online αγορές το τελευταίο 12μηνο, έχει προβεί σε τουλάχιστον μία μέσω smartphone.

Το 20% έχει προβεί σε τουλάχιστον μία αγορά μέσω tablet.

Το 59% όσων ψωνίζουν μέσω smartphone ανήκουν στις ηλικίες 18-34 ετών.

Οι αγορές μέσω smartphones υπολογίζεται πως αντιστοιχούν στο 9% του συνόλου των online αγορών. Αυτές μέσω tablets «παίζουν» στο 5%.

Οι χώρες που κυριαρχούν στις αγορές μέσω smartphones είναι η Κίνα, η Τουρκία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Το 64% όσων έχουν πραγματοποιήσει online αγορές μέσω smartphone, χρησιμοποίησε κάποια εφαρμογή (app).

Το 52% έκανε την αγορά του μέσω browser.

Όσοι δεν έχουν χρησιμοποιήσει smartphone για τις αγορές τους, ανέφεραν ως δικαιολογίες το μικρό μέγεθος της οθόνης (34%), την προτίμησή τους σε άλλες συσκευές (27%) και την ανησυχία τους για την ασφάλεια των συναλλαγών τους (21%).