Η «οδύσσεια» ενός ανθρώπου που αποφασίζει να κάνει σύνδεση κινητού τηλεφώνου ξεκινά στο άκουσμα ότι πρέπει να πάρει μαζί του διάφορες φωτοτυπίες δικαιολογητικών και να πάει σε ένα κατάστημα κινητής τηλεφωνίας για να εγγραφεί σε ένα πρόγραμμα συμβολαίου ή καρτοκινητής με σκοπό να μπορεί να χρησιμοποιήσει το smartphone του. Αν για ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας η μετακίνηση στο πλησιέστερο κατάστημα είναι δεδομένη, για τη γενιά που αγοράζει τα πάντα online, παίρνει ανησυχητικές ειδοποιήσεις από το έξυπνο κινητό της για τον χρόνο που περνά σε αυτό και δεν της επιτρέπει η οικολογική της συνείδηση να εκτυπώνει περιττές σελίδες, μπορεί αυτή η διαδικασία να γίνει εύκολα και γρήγορα από την άνεση του σπιτιού της.
Αν βάλεις στην εξίσωση το γεγονός ότι η λέξη ελευθερία δεν είναι η πρώτη που έρχεται στο μυαλό κάποιου νέου όταν ακούει σύνδεση κινητού τηλεφώνου, τα πράγματα θυμίζουν μάλλον Συμπληγάδες. Αυτό που τελειώνει πρώτο κάθε μήνα είναι τα δεδομένα και μετά πώς βλέπει κανείς streaming πλατφόρμες όσο περιμένει άδοξα το ραντεβού που τον έχουν στήσει ή υπομένει να τελειώσει άλλο ένα meeting στην αίθουσα συσκέψεων ή στο Zoom; Οι ψηφιακοί νομάδες και εν γένει οι άνθρωποι που απλά ζουν ουσιαστικά στην ψηφιακή εποχή θέλουν να τραγουδάνε το “I’m like a bird” της Nelly Furtado που έμαθαν από τα μεγαλύτερα ξαδέρφιά τους -αν δεν το άκουσαν live ως hit single- και να νιώθουν ελεύθεροι σαν παραδείσιο πτηνό σε τροπικό δάσος, σε ό,τι και αν κάνουν στη ζωή τους, ακόμα και αν αυτό σχετίζεται με το κινητό τους τηλέφωνο.
Ανάμεσα σε αυτή την κοινωνική ομάδα που περιλαμβάνει millennials, όλη τη Gen Z, τους tech savvy boomers και ίσως σε κάποιες περιπτώσεις υπερήλικες -ναι, υπάρχουν-, και σε όσους παρακολουθούν cat videos για αποσυμπίεση και χαλάρωση, είμαι και εγώ. Ως άλλος Οδυσσέας, στην πιο couch potato εκδοχή του βέβαια, έψαξα και έψαξα -έκανα google δηλαδή- και βρήκα το COSMOTE Neo aka την πρώτη αμιγώς digital κινητή στην Ελλάδα.
Το COSMOTE Neo για να είμαι ειλικρινής απαντά σε πολύ συγκεκριμένες ανάγκες που έχω προσωπικά εγώ, αλλά και μια ολόκληρη γενιά ανθρώπων περίπου 25 με 35 χρονών, που θέλει να είναι online 24/7 γιατί το offline είναι μια πολυτέλεια που δεν μπορούμε να έχουμε. Οπότε κάθισα και σκέφτηκα ως άλλη Έλενα Παπαρίζου της ψηφιακής εποχής και είπα:
«Θέλω να τρέχω σε ένα κατάστημα όταν έχω θέμα με το κινητό;». Όχι, είμαι πολύ απασχολημένος να προσπαθώ να ισορροπήσω ανάμεσα σε τόσες συνεργασίες και τον τηλεοπτικό μαραθώνιο του Modern Family ή του Riverdale, οπότε χρειάζομαι έννοιες όπως πληρωμή, διαχείριση και υποστήριξη να είναι 100% digital. Που το βρίσκω αυτό; Στο COSMOTE Neo που όλα γίνονται ψηφιακά, απλά, μέσα από το My COSMOTE app.
«Είναι δυνατόν να ξεπλένω κάθε συσκευασία αναψυκτικού που πίνω και να κάνω composte τα υπολείμματα των φαγητών γιατί έχω οικολογική συνείδηση και μετά να επιβαρύνω το περιβάλλον με το κινητό μου;». Όχι, οπότε χρειάζομαι έναν εντελώς eco friendly τρόπο κατανάλωσης στην κινητή τηλεφωνία και το COSMOTE Neo μου τον παρέχει.
«Είναι τα GB η βασική μου ανάγκη κάθε μήνα και το πρώτο πράγμα από το οποίο ξεμένω, ενώ παράλληλα θέλω να πληρώνω στο κινητό μου για πράγματα που πραγματικά χρειάζομαι και όχι για παροχές που τις έχω ανάγκη όσο η πολική αρκούδα ένα φλις μπουφάν από ανακυκλωμένο πλαστικό;». Ναι, είναι, και το COSMOTE Neo κερδίζει και σε αυτά τα σημεία γιατί έρχεται χωρίς δεσμεύσεις, με απόλυτη ελευθερία και ευελιξία. Όπου τα παραπάνω σημαίνουν ότι μπορεί να διακοπεί οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, ότι δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να αλλάζει κάθε μήνα το πλάνο του, ανάλογα με τις ανάγκες του (περισσότερα data, περισσότερα λεπτά ομιλίας, κ.α), γιατί γιορτές έρχονται και δεν έχουν όλοι οι συγγενείς Facetime και Facebook Messenger και ότι δίνει και δώρο 100 GB για 12 μήνες γιατί ο Άγιος Βασίλης υπάρχει μόνο στη digital επικοινωνία φέτος και όχι στα εργασιακά επιδόματα.
Εγώ, που έχω το attention span ενος σκίουρου που ποζάρει σε κάμερα κινητού σε λονδρέζικο πάρκο, κατέθεσα την προσωπική μου εμπειρία με την κινητή τηλεφωνία και μοιράστηκα μαζί σας μια Ιθάκη που λέγεται COSMOTE Neo και είναι έτοιμη να υποδεχτεί εκατομμύρια Οδυσσέες, γιατί στην εποχή του AI δεν χρειάζεται να είσαι μυθολογικός ήρωας για να φτάσεις στον προορισμό σου, απλά να σκέφτεσαι ακόμα πιο έξυπνα και cyborg τις καταναλωτικές σου συνήθειες.