Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaWELLNESS

Πώς να οργανώνουμε σωστά τον χρόνο μας. Χρήσιμα tips από τον Χρήστο Θεοδωρόπουλο, σύμβουλο προσωπικής ανάπτυξης

Συμβουλές για να μπορούμε να διαχειριστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον χρόνο μας.

O σύγχρονος τρόπος ζωής, δημιουργεί στους περισσότερους απ’ εμάς πολύ άγχος και απαιτήσεις. Γρήγοροι ρυθμοί ζωής που πρέπει  να τα προλαβαίνουμε όλα. Συνήθως, αυτό που γίνεται είναι να αγχωνόμαστε για το αν θα προλάβουμε αυτά που έχουμε προγραμματίσει. Η διαχείριση του χρόνου αποτελεί έναν όρο που χρησιμοποιείτε ευρύτατα σε πολλούς τομείς της καθημερινότητάς μας. Πολύ σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η σωστή διαχείριση του χρόνου διότι απελευθερώνει το άτομο και το καθιστά ικανό  να ολοκληρώσει στον απαιτούμε χρόνο τις δραστηριότητες που είχε σχεδιάσει εκ των προτέρων  αλλά και να χειριστεί καλύτερα τον ελεύθερο χρόνο του. Γι΄ αυτό λοιπόν, σας παρουσιάζω κάποια tips τα οποία είναι πολύ χρήσιμα για την οργάνωση του χρόνου.

 
  • 1ο βήμα:  Κατάγραψε αυτά που πρέπει να κάνεις. Αγόρασε ένα σημειωματάριο-ημερολόγιο  και ξεκίνα να γράφεις τα πράγματα τα οποία  πρέπει να γίνουν σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Έτσι δημιουργείς μια λίστα μ΄αυτά που πρέπει να γίνουν και μπορείς να διαγράφεις αυτά τα οποία έχεις ήδη κάνει. Έτσι έχεις μια εικόνα για όλες τις δραστηριότητες και αυτό σε κάνει να είσαι πιο χαλαρός.
  • 2ο βήμα: Βάλε προτεραιότητες.Σίγουρα υπάρχουν χιλιάδες πράγματα το οποία «πρέπει» να κάνεις αλλά και πράγματα τα οποία θα ήθελες να κάνεις. Γράψε αυτά τα οποία πρέπει να γίνουν οπωσδήποτε, μέσα σ ΄ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Πολύ βασικό στην οργάνωση του χρόνου είναι η αποφυγή πραγμάτων τα οποία μπορούν να περιμένουν. Βάλε λοιπόν προτεραιότητα σ΄ αυτά που πρέπει να γίνουν άμεσα. Πολύ σημαντικό  στο σημείο αυτό είναι να δίνεται προτεραιότητα σε δραστηριότητες οι οποίες είχαν δρομολογηθεί να γίνουν προηγούμενες μέρες αλλά τελικά δεν έγιναν, ώστε να μην τις «κουβαλάμε» και στο πρόγραμμα των επόμενων ημερών.
  • 3ο βήμα. Καταμερισμός δραστηριοτήτων. Είναι πολύ λειτουργικό να μάθεις να μοιράζεις δραστηριότητες. Δεν μπορείς να κάνεις τα πάντα και μόνος σου. Υπάρχουν διαδικασίες οι οποίες απαιτούν αρκετό χρόνο και ίσως μπορέσει να σου δώσει λύση κάποιος τρίτος γι αυτό μη διστάσεις να ζητήσεις βοήθεια.

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου στο Jenny.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.