Κορίτσια και μπουκαλάκια, σαν να λέμε Σούπερ Γκούφη και φιστίκια, Winnie the Poo και βάζο με μέλι – καταλαβαίνετε τι θέλω να πω: υπερδύναμη και απόλαυση, τα καλλυντικά είναι πολύ SOS δίπολο για τη γυναίκα, και τα Shiseido δεν είναι οποιαδήποτε καλλυντικά, γιατί η Ιαπωνία έχει τεχνογνωσία στα πάντα. Οι ανέκαθεν καλόγουστες καμπάνιες ήταν εγγύηση για ένα εξίσου καλόγουστο απόγευμα γνωριμίας της μάρκας με τα κορίτσια που ξέρουν πώς απλώνουν το κραγιόν και πώς γίνεται σωστά η γραμμή του eyeliner. O Guillaume Cappon, international PR Director της εταιρείας, είπε όσα ξέρει για τις νέες εξελίξεις στο δίπτυχο περιποίηση/καλλωπισμό της επιδερμίδας – και είναι πολλά – και ο Μάνος Βυνιχάκης κακόμαθε λίγο τα κορίτσια που βρέθηκαν στο Hondos Center του Κολωνακίου. Με ένα τέτοιο την εβδομάδα δεν θα λύνονταν μεν τα προβλήματά μας, θα ήμασταν άλλοι άνθρωποι δε. Έστω για λίγο.