Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaDIGITAL STORIES

Γιατί η Google «το γύρισε» σε Alphabet;

Φαντάζεστε τον λόγο; Ελάτε, δεν είναι δύσκολο…
Screenshot_1

Η Google έπιασε τον τεχνολογικό κόσμο κοιμώμενο και στις 10 Αυγούστου (11 δικές μας) έκανε την ανακοίνωση του καλοκαιριού, αφού μας ξανασυστήθηκε ως Alphabet. Δεν πρόκειται βέβαια για αντικατάσταση ή μετονομασία αλλά για μία νέα διοικητική δομή με τη Google πλέον να αποτελεί κομμάτι της Alphabet. Αν αναρωτιέστε τον λόγο για τον οποίο συνέβη αυτό, η απάντηση είναι κρυμμένη στους ισολογισμούς και τις ενημερώσεις των επενδυτών της Google κάθε τρίμηνο και όπως ενδεχομένως μαντέψατε, ναι, έχει να κάνει με τα οικονομικά της εταιρείας.

H Google, λοιπόν, εστιάζει στη διαφήμιση: εκεί είναι τα έσοδα και οι πελάτες της. Δεν ασχολείται όμως μόνο μ’ αυτή καθώς χρηματοδοτεί μια σειρά από πολλά άλλα πρότζεκτ: το Android ξεκίνησε ως τέτοιο, το Google Glass και τα “driverless” αυτοκίνητα είναι δύο άλλα. Τα χρήματα που δαπανούνται στο λεγόμενο R&D (research & development, that is) είναι πολλά και όπως είναι φυσιολογικό, σε αρκετές περιπτώσεις έχουν ανησυχήσει τους μετόχους της Google. Για ελάτε στη θέση τους και αναρωτηθείτε πόσο λογικό θα σας φαινόταν, μια διαφημιστική εταιρεία στην οποία είστε μέτοχος, να πετάει λεφτά σε πράγματα άσχετα χωρίς καν να ξέρει αν θα τα πάρει πίσω.

Έτσι λοιπόν προέκυψε η Alphabet. H Google θα συνεχίσει να είναι αυτό που είναι, έχοντας πλέον στο τιμόνι τον Σουντάρ Πιτσάι, έναν άνθρωπο που βρίσκεται στις τάξεις της εταιρείας για πάνω από μία δεκαετία και έχει εργαστεί μεταξύ άλλων στην ανάπτυξη των Chrome, Chrome OS, Gmail και Google Maps. Παράλληλα, οι ιδρυτές της, Λάρι Πέητζ και Σεργκέι Μπριν, θα συνεχίσουν να πειραματίζονται άφοβα σε οτιδήποτε θεωρήσουν πως μπορεί να τους αποφέρει έσοδα στο μέλλον. Τα οικονομικά αποτελέσματα της Google θα αντιστοιχούν σε αυτά ενός τμήματος μιας ευρύτερης εταιρείας ενώ οι ενημερώσεις θα γίνονται εις διπλούν: μία για τη Google και μία για την Alphabet.

sundar-pichai

Σουντάρ Πιτσάι, ο άνθρωπος που βρίσκεται πλέον στο τιμόνι της Google

Όσο για τους μετόχους, θα μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι, γνωρίζοντας πως τα πρότζεκτ με τα οποία ασχολείται η Alphabet, πλέον, δεν επηρεάζουν ιδιαίτερα τη «ναυαρχίδα» του ομίλου, Google. Αν αναρωτιέστε για το πώς πήραν τα νέα, η μετοχή της Google εκτοξεύτηκε μέσα σε μιάμιση ώρα (!) από τα $633 στα $680 παρουσιάζοντας άνοδο της τάξης του 7%, οπότε ως εκ τούτου το κοινό εξέλαβε μάλλον θετικά τις ανακοινώσεις. Εδώ που τα λέμε, δεν είχε και λόγο να μην το κάνει: Μπριν και Πέητζ δεν θα προχωρούσαν ποτέ σε μία τέτοια κίνηση αν είχαν και την παραμικρή υποψία πως θα μπορούσε να βλάψει τη βασική δραστηριότητα της Google ή τα διάφορα, παράπλευρα πρότζεκτ τους.

Ίσα-ίσα που διαχωρίζοντας τη μεν από τα δε, ευνοούν σημαντικά τα δεύτερα καθώς ουδείς θα απαιτεί από αυτά πια να συνεισφέρουν με κάποιο τρόπο στα διαφημιστικά έσοδα της Google: θυμηθείτε, θα υπάγονται στην Alphabet πλέον. Θα ευνοούνται από το οικοσύστημα στο οποίο θα ανήκουν αλ λά αφ’ ενός δεν θα έχουν να αποδείξουν τίποτα και σε κανέναν και αφ’ ετέρου θα μπορούν εύκολα να αυτονομηθούν εφ’ όσον οι περιστάσεις το απαιτήσουν.

Το μοναδικό πρόβλημα σε όλη την ιστορία, είναι πως το Alphabet.com (το site «έπεσε» από τον εξωφρενικό αριθμό των επισκέψεων – η Google εξ άλλου «έκλεισε» το abc.xyz) όπως και τα σχετικά trademarks, ανήκουν στη BMW που ήδη ξεκαθάρισε πως δεν έχει καμία διάθεση να πουλήσει –τουλάχιστον το domain. Ο νόμος βέβαια επιτρέπει σε δύο εταιρείες να έχουν το ίδιο όνομα, εφ’ όσον όμως δεν υπάρχει περίπτωση οι δραστηριότητες της μίας να παραπλανήσουν το κοινό σε σχέση με αυτές της άλλης. Και η Google σαν να κοιτάει έντονα προς την αυτοκινητοβιομηχανία τώρα τελευταία…

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.