Samsung, Disney και Netflix συνασπίστηκαν δημιουργώντας μία συμμαχία γνωστή ως UHD Alliance (συμμαχία Ultra HD), στόχος της οποίας είναι να δουλέψει πάνω στην ανάπτυξη και τη βελτίωση του περιεχομένου βίντεο σε 4K ανάλυση. Μάλιστα στη λίστα, πέραν των προαναφερθεισών εταιρειών θα προστεθούν στούντιο του Hollywood, διανομείς περιεχομένου και εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων. Ο λόγος για αυτή την κίνηση είναι η στασιμότητα που παρατηρείται στην ανάπτυξη του 4K φορμά, το οποίο αν και μπήκε στην αγορά με τυμπανοκρουσίες, δημιουργώντας μεγάλες προσδοκίες, στην πορεία κάπου «το ‘χασε» με αποτέλεσμα και οι πωλήσεις του να σταθεροποιηθούν, θορυβώντας έτσι τις εταιρείες που έχουν επενδύσει σε αυτό.
Το 4Κ είναι, αν θέλετε, η φυσική συνέχεια των LCD/LED τηλεοράσεων, εν αντιθέσει με το 3D το οποίο ουδέποτε έπεισε κανέναν, όσο κι αν προσπάθησαν για το αντίθετο οι εταιρείες της βιομηχανίας. Το 4Κ βελτιώνει αισθητά την ποιότητα της εικόνας και άρα την εμπειρία θέασης, ταιριάζει παντού και δεν πρόκειται για gimmick (όπως το 3D), με την προϋπόθεση όμως πως το περιεχόμενο έχει παραχθεί με γνώμονα τα 4K στάνταρ. Εκεί λοιπόν εντοπίζεται και το πρόβλημα: όλους αυτούς τους μήνες που οι 4K τηλεοράσεις προσπαθούν να πουλήσουν κομμάτια, το σχετικό περιεχόμενο λάμπει διά της απουσίας του.
Τι χρειάζεται για να… πάρει μπρος το 4K; Ένας συνδυασμός τροφοδοσίας της αγοράς με σχετικό (4Κ) περιεχόμενο και δραστικής μείωσης των τιμών πώλησης των 4K τηλεοράσεων οι οποίες ακόμα κυμαίνονται στο φάσμα του απλησίαστου για τους περισσότερους καταναλωτές. Και αν είναι να γίνει κάτι, πρέπει να γίνει γρήγορα γιατί και το 4K μια μόδα είναι και οι μόδες περνάνε…