Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Diesel με τον Nicola Formichetti, διοργανώθηκε μέσω του Tumblr διαγωνισμός με Concept το μότο της καμπάνιας #Dieselreboot. Στην τέταρτη φάση του διαγωνισμού λοιπόν, επιλέχθηκαν πέντε νέοι καλλιτέχνες της “ψηφιακής τέχνης” για να παρουσιάσουν τα έργα τους «ντύνοντας» εξωτερικά και εσωτερικά την Galeries Lafayette, το πολυκατάστημα- ορόσημο της γαλλικής πρωτεύουσας. Μεταξύ αυτών των καλλιτεχνών, ήταν και η ελληνίδα αρχιτέκτων και new media artist Εύα Παπαμαργαρίτη, η οποία είδε το έργο της να δεσπόζει στην είσοδο ενός από τα πιο πολυσύχναστα πολυκαταστήματα στον κόσμο.
Ως επιστέγασμα της συνεργασίας του διάσημου ιταλικού Brand με την Εύα, η Diesel προσκαλεί την Εύα να επιστρατεύσει το ταλέντο και την -καινούρια για τα ελληνικά δεδομένα- καλλιτεχνική της προσέγγιση για να στήσει εξ ολοκλήρου τη βιτρίνα του καταστήματος στο Golden Hall με τα έργα της και να μεταμορφώσει το χώρο σε fashion art gallery. Για την ψηφιακή τέχνη το ελληνικό κοινό ίσως να μην έχει σχηματισμένη κάποια ξεκάθαρη εικόνα. Ακόμη. Αλλά στο event που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 26/2, στις 7 το απόγευμα στο κατάστημα Diesel Golden Hall, η Εύα θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε ότι πρόκειται για μία μορφή τέχνης που καταφέρνει να εγκολπώσει τις νέες τεχνολογίες, το internet και φυσικά το ταλέντο και την έμπνευση.
Παράλληλα το βράδυ της Τετάρτης, το popaganda.gr θα «έχει στήσει» στο κατάστημα της Diesel ένα digital art party με το δικό του dj set και τη συνοδεία special cocktails.
Για πρώτη φορά λοιπόν επί ελληνικού εδάφους, θα μπορέσουμε να πάρουμε μία καλή ιδέα για το τι είναι αυτό το περίφημο digital artwork και πώς μπορεί να συνδυαστεί με τη μόδα αλλά και την καθημερινή ζωή και τις αγαπημένες μας ασχολίες, όπως αυτή του window shopping.