Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaSPONSORED

Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δύο προορισμοί “for all kind of lovers”

Μία ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής, από την AEGEAN και τον ΕΟΤ που, στο πλαίσιο της μακρόχρονης συνεργασίας τους, έρχεται να αναδείξει το τουριστικό προϊόν της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης σε αγορές του εξωτερικού. [Βίντεο]

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις, δύο προορισμοί στους οποίους όσες φορές και να ταξιδέψει κανείς δεν είναι αρκετό. Αν ψάξει κανείς στο διαδίκτυο, κάτι σχετικό με τη λέξη Αθήνα θα πέσει σε περισσότερα από 73 εκατομμύρια αποτελέσματα. Αν προσθέσει και τα αποτελέσματα που φέρνει η αναζήτηση της λέξης Θεσσαλονίκη, που αγγίζει τα 94 εκατομμύρια, τότε το άθροισμα ξεπερνά τα 166 εκατομμύρια.

Είναι πραγματικά ατελείωτος ο αριθμός των πληροφοριών που μπορεί κανείς να αντλήσει από το διαδίκτυο για τις δύο αυτές πόλεις. Πώς όμως οι πληροφορίες για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ως τουριστικό προϊόν μπορούν να ταξιδέψουν διεθνώς ώστε να ακουστεί το όνομά τους σε ακόμα περισσότερες αγορές, αυξάνοντας την επισκεψιμότητά τους;

Πλάκα

Η απάντηση δίνεται από την καμπάνια Athens/Thessaloniki is a city for all kinds of lovers. Whatever you love, love it here, μία ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής, από την AEGEAN και τον ΕΟΤ που, στο πλαίσιο της μακρόχρονης συνεργασίας τους, έρχεται να αναδείξει το τουριστικό προϊόν της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης σε στοχευμένες αγορές του εξωτερικού, δημιουργώντας μακροπρόθεσμη αξία για τη χώρα και τον τουρισμό συνολικά.

Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως city break προορισμοί που μπορούν να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες καθ΄όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η καμπάνια της Αθήνας  εστιάζει στις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου και της Θεσσαλονίκης στη γερμανική αγορά. Καθώς οι συγκεκριμένες τέσσερις αγορές είναι γεωγραφικά τοποθετημένες σε ακτίνα εντός 3-4 ωρών από τη χώρα,  στόχος είναι η αύξηση της εισερχόμενης κίνησης, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η ενίσχυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Η καμπάνια στηρίζεται στις αξίες και στα μοναδικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα των δύο πόλεων όπως η ιστορία και η παράδοση, η φυσική ομορφιά των τοπίων τους, ο πολιτισμός και η γαστρονομία, στοιχεία που συνθέτουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ως ελκυστικοί προορισμοί. 

Κουλουράκι Θεσσαλονίκης κανείς;

Για το σύνολο του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης έχουν σχεδιαστεί δημιουργικές εφαρμογές, στην αγγλική και γερμανική γλώσσα, που εξυπηρετούν την επικοινωνία στις συγκεκριμένες αγορές. Στο πλαίσιο της καμπάνιας θα υλοποιηθούν  δημιουργικές ενέργειες επικοινωνίας με διαφορετική στόχευση ανά κοινό μέσα από διαφορετικά κανάλια με έμφαση στο online περιβάλλον.

Αντιπροσωπευτικές εικόνες των δύο πόλεων αποτυπώνονται στα επικοινωνιακά υλικά της καμπάνιας, που πρόκειται να προβληθεί σε ηλεκτρονικές ιστοσελίδες, πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, δημιουργήθηκαν θεματικά video που αποτυπώνουν δημιουργικά το τουριστικό προϊόν των δύο πόλεων αναδεικνύοντας και εξιστορώντας τον ξεχωριστό χαρακτήρα και την αυθεντικότητά τους. Επιπλέον, θα υλοποιηθεί ένα ολοκληρωμένο πλάνο Δημοσίων Σχέσεων περιλαμβάνοντας ενέργειες δημοσιότητας που θα μεταφέρουν την εμπειρία των δύο ελληνικών προορισμών μέσω αρθρογραφίας και περιεχομένου.

Για τις ανάγκες της επικοινωνίας της καμπάνιας, η AEGEAN υποστηρίζει το πρόγραμμα  με ειδικά σχεδιασμένο περιεχόμενο μέσα από τα κανάλια της (ιστοσελίδα, Newsletter και Μέσα κοινωνικής δικτύωσης).

Λευκός Πύργος, Θεσσαλονίκη.

Athens is for all kind of lovers

Η σύγχρονη αλλά πάντα διαχρονική Αθήνα θα ταξιδέψει και στις 4 αγορές (Γερμανίας, Γαλλίας, Ιταλίας, Ηνωμένου Βασιλείου) μέσα από τις σελίδες της AEGEAN με περιεχόμενο προσαρμοσμένο και στις 4 γλώσσες αλλά και ανάλογα με το κοινό (ευρύ και νεανικό). Το περιεχόμενο αναδεικνύει την ιστορία, την καινοτομία στην τέχνη, την όμορφη φύση και όλους τους λόγους για τους οποίους η Αθήνα είναι ελκυστική επιλογή για κάθε ταξιδιώτη.

Δείτε το παρακάτω video για μια πρώτη γεύση της συνολικής εμπειρίας που προσφέρει η πόλη:

https://www.youtube.com/watch?v=KwRjgYi9zg0&feature=youtu.be

Thessaloniki is for all kind of lovers

Η αυθεντική ομορφιά της Θεσσαλονίκης ταξιδεύει στη γερμανική αγορά μέσα από τις σελίδες της AEGEAN με περιεχόμενο προσαρμοσμένο τόσο για το ευρύ όσο και για το πιο νεανικό κοινό με προτάσεις και ιδέες για το τι μπορεί να ανακαλύψει κανείς στην πόλη αναδεικνύοντας μεταξύ άλλων τις φυσικές ομορφιές, τον πολιτιστικό πλούτο, τις επιλογές διασκέδασης και τη φημισμένη γαστρονομία της περιοχής. Στοιχεία που αναδεικνύουν την αξία της ως τουριστικός προορισμός.

Δείτε το παρακάτω video για μια πρώτη γεύση της συνολικής εμπειρίας που προσφέρει η πόλη:

https://www.youtube.com/watch?v=TjzRo9sswmE&feature=youtu.be

Η καμπάνια βρίσκεται στον αέρα από τις αρχές Νοεμβρίου και πρόκειται να ολοκληρωθεί στις 12 Δεκεμβρίου 2018.
POP TODAY
LIFE
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.