rodhad-photo1

Ο Rødhåd έθεσε τις βάσεις για την καριέρα του από τη δεκαετία του ’90 στο Βερολίνο. Ξεκίνησε με μικρά party γι’ αυτόν και τους φίλους του. Το στυλ του, οι μουσικές επιλογές και οι ικανότητές του γρήγορα του έδωσαν ταυτότητα και αναγνώριση. Το 2009 ξεκινάει τη δική του σειρά από parties με την ονομασία Dystopian σε venues του Βερολίνου όπως το Arena, το Tape και το Horst Krzbrg. Ένα χρόνο μετά έρχεται η σειρά του Berghain να αναγνωρίσει τη δυναμική του Rødhåd. Από τότε, η καριέρα του έχει σταθερά ανoδική πορεία. Εμφανίσεις στα πιο εμβληματικά Club του κόσμου όπως το Fabric, Trouw, Concrete αλλά και σε φεστιβάλ όπως το Awakenings, τοWeather και το Melt

Ο DJ από το Βερολίνο, για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη την Παρασκευή 07/10 σε μία καταιγιστική βραδιά ηλεκτρονικής μουσικής, στο Principal Club Theater στο πλαίσιο της γιορτής των τεσσάρων χρόνων δράσης της ομάδας Be Uncensored. Μουσικά θα πλαισιωθεί από τον Endlec, τον Stardice, αλλά και τους residents της ομάδας, KBLS, Rhyleb και Hearthink. 

rodhad-photo2

Τα πρώτα Dystopian πάρτι μοιάζουν να έχουν πολλές ομοιότητες με τον τρόπο που ξεκινήσαμε κι εμείς. Μικρές μαζώξεις με φίλους σε οικογενειακό κλίμα και πολλή μουσική. Πότε άρχισε να μεγαλώνει όλο αυτό; Υπήρχε κάποιου είδους πλάνο; Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν το σχεδιάσαμε να γίνει μεγαλύτερο. Ήταν απλά πάντα μία αφορμή να μαζευόμαστε και την περίοδο εκείνη που ξεκινήσαμε, το 2009. Δεν υπήρχαν και τόσα μέρη στο Βερολίνο όπου θα μπορούσε κανείς να ακούσει το συγκεκριμένο είδος techno.

Τέσσερα χρόνια και 20 κυκλοφορίες με την δισκογραφική Dystopian. Τι να περιμένουμε για τη συνέχεια; Έχουμε ακόμα αρκετή μουσική στα σκαριά η οποία θα κυκλοφορήσει μέσα στους επόμενους μήνες και βγάζουμε το πρώτο μας άλμπουμ, ξεκινώντας με την φανταστική δουλειά “The Untold Way” του Sascha Bochardt (Monoloc).

Προτιμάς τα residencies ή τις guest εμφανίσεις; Γιατί; Βασικά αυτό που με νοιάζει είναι να παίζω σε μέρη όπου το κοινό έχει ανοιχτό μυαλό και διάθεση να ακούσει τη μουσική μου. Αυτό μπορεί να είναι είτε σ΄ένα club που πηγαίνεις συχνά είτε ένα τελείως καινούργιο μέρος.

Κυκλοφορίες με δισκογραφικές όπως η Token και η 50 Weapons. Να περιμένουμε κάποιο album; Χαχα.. Έχω μάθει τους τελευταίους μήνες να μην συζητάω για πράγματα τα οποία δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα. 

Ποιά ήταν η πιο παράξενη εμφάνισή σου έως τώρα και γιατί; Δεν υπάρχουν πραγματικά παράξενες εμφανίσεις για μένα, γιατί κατά κάποιο τρόπο όλα μοιάζουν φυσιολογικά τη νύχτα. Αλλά τα έχω κάνει όλα τα τελευταία 15 χρόνια, από το να παίζω ambient dub για 8 ώρες για 20 άτομα στην πρώτη μου εμφάνιση στο Berghain – σκηνικό που ήταν πολύ αγχωτικό – μέχρι να παίζω σε hard rock καφέ στην Αμερική ή κάτω από το γήπεδο ποδοσφαίρου της Τιφλίδας στην Γεωργία.

Χρησιμοποιείς hardware στο στούντιο; Ποιο είναι το αγαπημένο σου μηχάνημα; Ναι, χρησιμοποιώ πολλά hardware, το αγαπημένο μου αυτόν τον καιρό είναι..

Ποιο είναι το καθημερινό σου πρόγραμμα; (Δευτέρα με Παρασκευή) Συνήθως γυρνάω τις Κυριακές από τα gigs. Κοιμάμαι και ξεκουράζομαι την Δευτέρα, είναι η ελεύθερη μου μέρα, αν και έχουν υπάρξει πολλές Δευτέρες στο στούντιο. Την Τρίτη η ζωή ξεκινάει ξανά, ξαναπιάνω τα e-mail, συνεννοούμαι με την ομάδα μου για να πάρω αποφάσεις. Και μετά προσπαθώ να περνάω χρόνο στο στούντιο, κάθε ελεύθερο δευτερόλεπτο που έχω. Την Παρασκευή είμαι συνήθως ήδη σε κάποιο άλλο μέρος του κόσμου.

 Τι σε εμπνέει; Για να είμαι ειλικρινής, αυτόν τον καιρό είναι πολύ δύσκολο να βρω έμπνευση. Όλα τα media σε υπερφορτώνουν, οπότε προσπαθώ να απομονώνομαι. Πέρα από τις κουβέντες που κάνουμε με συναδέλφους, η απομόνωση είναι η μεγαλύτερή μου έμπνευση.

 Προτιμάς μικρούς cosy χώρους ή μεγάλα club και φεστιβάλ; Είναι το ίδιο όπως με τα residencies ή τις guest εμφανίσεις, και τα δύο έχουν τις θετικές πλευρές τους οπότε δεν κάνω συγκρίσεις πια.

 Πες έναν καλλιτέχνη που να είναι υπερβολικά υποτιμημένος. Νομίζω πως αυτόν τον καιρό είναι ο Distant Echoes, ο οποίος κάνει φοβερές παραγωγές. Επίσης ο Drumcell από το Λος Άντζελες έχει άπειρη εμπειρία στην μουσική και θα έπρεπε να είναι στο προσκήνιο. Αλλά και φίλοι όπως ο Don Williams, ο οποίος κάνει τόσα για την ηλεκτρονική μουσική και είναι πολύ υποτιμημένος.

 Υπάρχουν χιλιάδες DJ και καλλιτέχνες εκεί έξω αυτήν την στιγμή. Τι χρειάζεται για να ξεχωρίσεις; Ταλέντο, ενέργεια και μία καλή ομάδα γύρω σου.

 Τι μουσική ακούς όταν χαλαρώνεις σπίτι σου; Τον ήχο από το πλυντήριο μου.

 Έχεις ζήσει μία ζωή στο Βερολίνο. Θεωρείς ότι η πόλη έχει κορεστεί με ηλεκτρονική μουσική; Κάποιες φορές μοιάζει να είναι έτσι. Αλλά νομίζω πως είναι περισσότερο ένα γενικότερο πρόβλημα του Βερολίνου, έχει υπερβολικό hype αυτόν τον καιρό.

 Ποιο είναι «το νέο Βερολίνο»; Υπάρχει μόνο ένα Βερολίνο. Γιατί όλοι προσπαθούν να φτιάξουν αυτήν την ταμπέλα του «νέου Βερολίνου»;! Κάθε πόλη πρέπει να είναι ο εαυτός της. Έχω δει φέτος καταπληκτικές  πόλεις όπως το Βελιγράδι, η Τιφλίδα, το Τελ Αβίβ, το Σάο Πάολο κτλ, κάθε πόλη είναι μοναδική, έχει το άρωμά της και μπορεί εύκολα να ανήκει στην ίδια κατηγορία με το Βερολίνο.

 Το Fabric στο Λονδίνο έκλεισε. Νιώθεις ότι ο συντηρητισμός εξαπλώνεται στην Ευρώπη; Ναι, μπορείς να το δεις παντού. Οι πολιτικοί ελέγχουν όλο και περισσότερο την προσωπική σου ζωή, είναι  κάπως τρομακτικό.

 Ποιο είναι το μεγαλύτερο DJ set που έχεις παίξει; Τα καλύτερα  DJ set είναι αυτά που δεν μπορείς καν να θυμηθείς. Αλλά ήταν μάλλον γύρω στις 11-12 ώρες;

 Για κάποιον που δεν  έχει ξανακούσει καμία από τις κυκλοφορίες της Dystopian ως τώρα, υπάρχει κάποιος δίσκος που θα πρότεινες από τον κατάλογο για να ξεκινήσει; Ίσως ο Dystopian Nr 10, είναι μία συλλογή όπου κάθε καλλιτέχνης έχει ένα κομμάτι, είναι η τέλεια αρχή.

 Ποιο θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνεις μετά τη συνέντευξη; Ένα καφέ και πάω στούντιο.


poster-horizontal

 

 

 Be Uncensored 4th Anniversary with RødhådΠαρασκευή, 7 Οκτωβρίου, Principal Club Theater (Μύλος), Ανδρέου Γεωργίου 56, Τιμή προπώλησης: 12€ /17€ Τιμή εισόδου: 20€