Φτάσαμε στη μέση και μπαίνουμε στη τελική δεκάδα. Αυτή τη φορά επιλέξαμε διάφορα είδη, ανάμεσα στους σκοτεινούς Beastmilk, το σαξόφωνο του Colin Stetson και τη γνώριμο ύφος του Γιάννη Αγγελάκα. Εξαιρετικές επιλογές επίσης, το Howlin’ των Jagwar Ma και το Tales Of A Grass Widow των CocoRosie.

CocoRosie_jesushorse(Shawna Enyart)_300_11x7_sRGB

CocoRosie

line-630

poetssound.blogspot.com

Beastmilk – Climax

“Στο φινλανδικό post-punk/ gothabilly συγκρότημα των Beastmilk είχα αναφερθεί με ενθουσιασμό πριν λίγο καιρό. Κάπως έτσι θα ακούγονταν οι Iceage αν διασκεύαζαν The Cramps, δανειζόμενοι στοιχεία από Type O Negative (κυρίως της εποχής του καταπληκτικού “Life Is Killing Me”). Και με φωνητικά κάπου ανάμεσα σε Eldritch και Danzig, το ντεμπούτο τους από την Svart Records προσφέρει κάποια από τα πιο απολαυστικά δισκογραφικά 40άλεπτα της χρονιάς.”

line-630

urban-rhapsodies.blogspot.gr

Bad Religion – True North

” Σύνοψη – Το άλμπουμ σε μία φράση:
Ποιος είπε ότι πρέπει να καινοτομεί κανείς για να δημιουργήσει αριστουργήματα;

Highlight
Η σύνοψη της κοσμοθεωρίας των Bad Religion, και ίσως γενικά του Punk Rock στοVanity”

line-630

hlektronio.tumblr.com

Wavves – Afraid Of Heights

“Καιρός να σοβαρευτούμε. Ή και όχι.”

line-630

muzicon.blogspot.com

Dead Ghosts – Can’t Get No

” Αν κάποιος μου έλεγε πριν 2-3 χρόνια ότι θα ψήφιζα ένα ατόφιο rock’n’roll garage άλμπουμ στο Νο.10, μάλλον θα του απαντούσα και γιατί όχι. Γιατί τι περίμενες δλδ? να αλλάξει ένας άνθρωπος τόσο πολύ τόσο σύντομα? Η αλήθεια είναι βέβαια ότι ελάχιστα το κατέχω το garage είδος. Δεν ξέρω δλδ κάποιος φαν του είδους που ακριβώς θα κατέτασσε το Can’t Get No. Πιθανώς να μου λεγε 40 άλμπουμς στην καθισιά που τα θεωρεί -ή όντως να είναι- πολύ καλύτερα από τούτο εδώ. Όμως, ο αριθμός των ακροάσεων και μόνο που του έκανα, είναι ικανός για να μπει στην 10άδα μου. Γιατί, τι άλλο καλύτερο κριτήριο υπάρχει? Βρωμιά, fuzz στα κόκκινα, low-fi ακόμα περισσότερο από ότι ορίζει το garage…….just perfect. Επίσης, το ‘Summer with Phil’ είναι τόσο ωραίο και τόσο “τραγούδι της χρονιάς” που μακάρι να ήξερα κάποιον Phil στην πραγματικότητα, να τον γνώριζα ένα καλοκαίρι και τώρα να το θυμόμουν.”

line-630

vitmagi.wordpress.com

The Mary Onettes – Hit The Waves

” Dan Lissvik produced the album. That’s enough for me.”

line-630

popoculture.com

Jagwar Ma – Howlin’

” Jagwar MaΨυχεδελικό electro τρίο από την Αυστραλία. Το όνομά τους συνδυάσει μια ανορθόγραφη γραφή της λέξης Jaguar και το επώνυμο του μέλους τους, Jono Ma.”

line-630

gkoultoura.gr

CocoRosie – Tales Of A Grass Widow

” Αν ήταν στιγμή κόμικ, θα ήταν το εξώφυλλο του New X-Men #117.Έτσι, απλά, ο Beast θρηνεί για τον χαμό του γένους του των μεταλλαγμένων αλλά και της ίδιας του της ανθρωπότητας.”

line-630

inhal3rt.tumblr.com

Palma Violets – 180

line-630

monksdreams.wordpress.com

Colin Stetson – New History Warfare Vol 3: To See More Light

” […] Ο Stetson παίζει ένα θηριώδες μπάσο σαξόφωνο το οποίο έχει κλείσει πάνω από 100 χρόνια ζωής, έχει ζήσει δύο πολέμους, έχει ακούσει όλη τη σύγχρονη μουσική ιστορία, έχει δει τα πάντα. Πάνω στο σαξόφωνο, στο λαιμό του και στο σώμα του, έχει κολλήσει μικρόφωνα και κάπως έτσι ξεκινάει το one man show του, με μια μικρή βοήθεια από τον καλό του φίλο Bon Iver. Φωνάζει μέσα στο χαλκό, παλεύει μαζί του, βγάζει κραυγές, και με μια ανάσα (circular breathing) έγραψε μια τριλογία που ολοκληρώνεται με το To See More Light. Με το αυτί του στο αντιπολεμικό free jazz μανιφέστο Machine Gun του μέντορα Peter Brotzmann, στη drone, και στο μινιμαλισμό του Philip Glass, ο Stetson έγραψε ένα post-apocalyptic έργο όπως δηλώνει “για αυτούς που νιώθουν απομονωμένοι από τη φυλή τους, που δεν τους ακούει κανείς”. Και μπορεί να είναι ένα έργο “δύσκολο”, όσο και αυτό το συναίσθημα, αλλά ο Stetson δεν νοιάζεται, γιατί αυτή είναι η φύση του.”

line-630

ela-mesa.gr

Γιάννη Αγγελάκας – Η Γελαστή Ανηφόρα

” Μια επιστροφή που περιμέναμε πως και πως την χρονιά που μας πέρασε. Ένας εκ των ιερών τεράτων της εγχώριας ροκ σκηνής επιστρέφει με ολοκάινουριο υλικό και αυτός δεν είναι άλλος από τον Γιάννη Αγγελάκα. Παρέα με τον Ντίνο Σαδίκη – ο οποίος είναι ο πρώτος που παίζει μπαγλαμά όρθιος – τον Στάθη Αραμπατζή, τον Νίκο Βελιώτη και τον Χρήστο Χαρμπίλα, ο Θεσσαλονικιός τραγουδοποιός παρουσιάζει την «Γελαστή Ανηφόρα» και τραγούδια με πορωτική μουσική και στίχους που σε σκαλώνουν. Δεν μπορούμε να μην θεωρήσουμε τον συγκεκριμένο δίσκο με την απίστευτη έμπνευση του Αγγελάκα έναν από τους ωραιότερους του 2013.”

line-630

#blogovision2013: θέση ν.11

#blogovision2013: θέση ν.12

#blogovision2013: θέση ν.13

#blogovision2013: θέση ν.14

#blogovision2013: θέση ν.15

#blogovision2013: θέση ν.16

#blogovision2013: θέση ν.17

#blogovision2013: θέση ν.18

#blogovision2013: θέση ν.19

#blogovision2013: θέση ν.20