screen_videos&poptv

Σήμερα στο facebook ξεκίνησε ένα σαρωτικό viral με αφορμή την Διεθνή Εβδομάδα Βιβλίου. Όποιος ήθελε να συμμετάσχει, θα έπρεπε να πιάσει το πιο κοντινό του βιβλίο, να το ανοίξει στη σελίδα 52, να αντιγράψει την πέμπτη πρόταση και να την αναρτήσει ως status update, χωρίς να αναφέρει τον τίτλο ή το συγγραφέα. Ακολουθούν τα καλύτερα αποσπάσματα που ανέβηκαν.

“…τα συναισθήματά μας μας επιτρέπουν να καταλάβουμε τι σκεφτόμαστε….”

“η ακετυλχολίνη είναι ο νευροδιαβιβαστής σε όλες τις αυτόνομες παραγαγγλιακές νευρικές απολήξεις, όλες τις παρασυμπαθητικές και μερικές συμπαθητικές…”

“Both attachment theory and the experiential view of human functioning emphasize the potentially adaptive nature of most needs and desires, and see problems arising from the disowning and constriction of such needs.”

“Αμέσως μόλις επέστρεψε, ο Κάστρο τον βοήθησε με τις προετοιμασίες για την αντάρτικη εκστρατεία στη Βολιβία.”

“Στην τέχνη, όπως και στην πολιτική, les grand pères ont toujours tort.”

“Μονάχα για ένα λεπτό προλαβαίνω να δω την εικόνα, επειδή το τραίνο έχει ξεκινήσει και πάλι, ωστόσο είναι αρκετό.”

“-Όχι βέβαια”

“Οι λέξεις είναι ύπουλα πράγματα, του έχει πει ένας φίλος του, πολύ πιο ύπουλα από τα βιολιά.”

“Είχα αράξει, είχα βάλει το γουόκμαν δυνατά, επειδή η κλασική έχει και σιγανά μέρη, και κοίταζα έξω από το παράθυρο”

“Και, αν έρθεις μαζί μου, είναι αυτονόητο ότι θα διακόψεις κάθε σχέση με τους φίλους σου, που είναι συγκεντρωμένοι εδώ.”

“Έχουμε τον απόλυτο έλεγχο του κάθε βήματός μας.”

“Είναι λοιπόν αστείο, παράλογο, να μην τον πιστεύουμε όταν αναφέρεται στα αδέλφια του Χριστού.”

“…θα ταξινομηθούν σε αριθμό με δεκαδική υποδιαίρεση που όμως απαιτεί πίνακες αναλυτικούς οι οποίοι δεν δίδονται…”

“Καλά, αγόρι μου, θα κάνω αυτό που μου ζητάς.”

“Υπάρχουν πάντοτε, έτσι, πεποιθήσεις που καθορίζονται με την υποβολή, αντί να έχουν γεννηθεί με το συλλογισμό. Καθένας γνωρίζει πόσο οι θρησκευτικές πεποιθήσεις είναι μισαλλόδοξες, και ποια δεσποτική εξουσία ασκούν πάνω στις ψυχές.”

“Αυτή από το σπιτάκι του κήπου μπορούσε να βλέπει μόνο φώτα και σκοτάδι, ένα θέατρο σκιών χωρίς ήχους. Μια παντομίμα τραγική.”

“Είναι ευάλωτο και μειώνεται στις περιοχές που αυξάνεται η ανθρώπινη παρουσία… “

“…να συνορέψουν με τα απέραντα δάση του Βορρά και τους θανατηφόρους βάλτους.”

“Στη Διαγώνιο Αλέα” είπε ο Χάρι.

“Τώρα κοιτούσε τον Κόρσο προσέχοντας το αποτέλεσμα.”

“Είχα αράξει , είχα βάλει το γουόκμαν δυνατά , επειδή η κλασική έχει και σιγανά μέρη, και κοίταζα έξω από το παράθυρο”

“Ο Ομάρ έπιασε με τα στιβαρά του μπράτσα το καλλίγραμο κορμί της Ντέμπορα και με μία κίνηση την πέταξε στο κρεβάτι.”

“Δεν της φάνηκε πως επρόκειτο για διακριτικό σημείο κάποιας ιδιαίτερης κάστας ή εθνότητας, αφού άλλωστε κανένας ενήλικας δεν ντυνόταν με τον τρόπο αυτόν.”

“Αυτό τον έκανε συχνά να μελαγχολεί, αλλά τη νύχτα τα όνειρα έρχονταν να τον παρηγορήσουν.”

“…σαν να έχεις χτυπήσει το πρόσωπό σου σε τοίχο γρανιτένιο στο σκοτάδι…”

«..και αναρωτήθηκα πως καταφέρνουν να ακολουθούν ένα τόσο αυστηρό και δύσκολο πρόγραμμα οι τριάντα περίπου νεαροί, κυρίως, μοναχοί που έγιναν μαθητές του πατρός Μαξίμου.»

“Μπορεί ο φόρος αίματος στη σιταποθήκη να υπήρξε συνολικά βαρύς, όμως, όσο ο ίδιος ήμουν στον πόλεμο,μονάχα αυτή την αιματοχυσία είμαι σε θέση να περιγράψω.”

“Ένα δίχτυ ψάρεψε άλλο δίχτυ: χωρίζουμε αγκαλιασμένοι.” 

“Από τα πολλά χτυπήματα που δέχτηκε το σώμα κατά την πτώση του δεν ήταν εύκολο να βρεθεί το σημείο απ’ όπου έπεσε: σίγουρα από κάποιο από τα παράθυρα, που ανοίγονταν σε σειρές και στα τρία πατώματα των τριών πλευρών του πύργου και έβλεπαν στην άβυσσο.”

“Ο Ιβάν Ίλγιτς βρήκε αυτήν την εμφάνιση εξαιρετικά ύποπτη.”

“Ο Μορν σήκωσε το βλέμμα του από το κύπελλο που καθάριζε.”

“Να τον λογοκρίνουν και να προλάβουν την ταραχή του θεού γιατί με το ελάχιστο ο θεός τρομάζει.”

“Βάζουμε στο νερό τον μπακαλιάρο αφού πρώτα του έχουμε αφαιρέσει την πέτσα.”

“Ή αυτό ή να βρω καμιά δουλίτσα στο Λονδίνο και να πάω να αράξω.”

“Τα νούφαρα του Μονέ καταλαμβάνουν όλη την επιφάνεια του πίνακα και μπορούν να επεκταθούν και πέρα από αυτήν, ενώ με ανάλογο τρόπο τα τοπία του Κλιμτ αποτελούν κομμάτια του σύμπαντος.”

“Η κυρία Σαντό τρελαινόταν, εκνευρισμένη με τις φωνές.”

“Για να είσαι εξωτική, αντιθέτως, έπρεπε να σκέφτεσαι όχι μόνο έξω από το κουτί αλλά έξω από τον κόσμο των κουτιών.”

“Με τον καιρό όμως το κατάλαβε και το αποδέχτηκε, και έμαθε να πηγαίνει σε όποιο δωμάτιο δεν ήμουν εγώ – στην κουζίνα όταν ήμουν στο καθιστικό, στο καθιστικό όταν ήμουν στην κρεβατοκάμαρα — και να περνάει εκεί λίγα λεπτά αδειάζοντας τις τσέπες του ή τακτοποιώντας τα ξένα νομίσματα σε μικρά μαύρα κουτάκια από φιλμ προτού ενσωματωθεί σταδιακά στην ατμόσφαιρα.”

“Εισήγαγε έναν τύπο μουσικής σημαντικής που πολύ αργότερα υιοθετήθηκε από συνθέτες ηλεκτρονικής μουσικής.”

“O Φεδερίκο ήξερε να κουβαλάει πολύ επιδέξια τις ανομολόγητες σκιές του.”

“Έχετε τύχει ποτέ στο ίδιο ασανσέρ μ’ αυτό το μούτρο;”

“Πάρ’ τε τον, παιδιά.”

“Ο Σμιντ είπε ότι έβλεπε στα πρόσωπα τους ότι γνώριζαν πολύ καλά τι σημαίνει Αντιμόδα, τις Σκιώδεις Αγορές, όπως της Πανκ, σε αντίθεση με την Ντίσκο”

“Και συνέβησαν εκείνη την ημέρα επεισόδια τρομερότερα απο το νυχτερινό, επεισόδια που κάθε φορά που τα θυμάμαι κάνει κρακ η καρδιά μου, όπως έλεγε και η κυρα-Εκάβη, αυτή η καρδιά που παρ ‘όλα τα ραγίσματα, δε λέει πιά να σπάσει μιά και καλή, να ησυχάσω.”

“Τα συναισθήματά μας μας επιτρέπουν να καταλάβουμε τι σκεφτόμαστε.”

“Οι δημόσιοι δούλοι,που αποτελούσαν την αστυνομία έκλειναν τους δρόμους που οδηγούσαν στην αγορά και κατεύθυναν τους πολίτες στη σωστή κατεύθυνση με τη βοήθεια ενός σκοινιού που ήταν αλειμμένο με μίνιο που το άπλωναν στους δρόμους.”

“Έτσι κοντά στ’  όνομά σου θα ριγήσει ο θρύλος, και το χέρι μου νικώντας τον κατακλυσμό θα βγει με τα πρώτα περιστέρια.”

“η αλήθεια ήταν πως ήξερα πολύ λίγα πράγματα για την Ανίτα”

“θα ρθω κι εγώ μαζί σου”,  είπε.

“Όλα αυτά τα περιστατικά έγιναν από τότε που ήμουν δεκατριών, μέχρι όταν έφτασα τα εικοσιοκτώ ή εικοσιεννιά”

“Iδού η μοναδική αποστολή στον Kόσμο, η εξής: να υπάρχεις με διαύγεια και χωρίς να χρειάζεται να το σκεφτείς”