Το Deteriorate Sound Festival είναι μια ετήσια συνάντηση Ελλήνων καλλιτεχνών, από ένα ευρύ φάσμα του πειραματικού ήχου, επικεντρωμένη στην σύγχρονη μουσική, όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τις νέες τάσεις, την διαρκή εξερεύνηση και τον αυτοσχεδιασμό. Στην φετινή, τέταρτη εκδοχή του φιλοξενεί την ελληνική avant-garde και free-jazz σκηνή του Βερολίνου, δηλαδή τους σπουδαίους Φλώρο Φλωρίδη, Αντώνη Ανισέγκο και Γιώργο Δημητριάδη, καθώς και τον live animator, Ανδρέα Καραουλάνη. Κατά τη διάρκεια του τριημέρου θα παρουσιάσουν δικά τους projects (GRIX, best before unu), solo δουλειές και παλιές αλλά και καινούριες συνεργασίες με μέλη της εγχώριας σκηνής : Θοδωρής Ρέλλος, Νικος Σιδηροκαστριτης, Σπύρος Πολυχρονόπουλος, Γιάννης Αναστασάκης, James Wylie, Ιλάν Μανουάχ και Στέλλα Ν.Χρήστου. Το τρίο των Φλωρίδη, Αναστασάκη και Δημητριάδη, μιλά μεταξύ άλλων στην Popaganda για όσα θα δούμε στο φεστιβάλ.
Πως θα σκιαγραφούσατε τους ρόλους στα set σας ως trio; Η έννοια της δημιουργίας των αυτοσχεδιαστικών – δημιουργικών adhoc τρίο βασίζεται στο σπάσιμο της ιεραρχίας των ρόλων. Eπομένως μιλάμε για τρεις προσωπικότητες που δημιουργούνε την ίδια στιγμή μουσική βασισμένοι στις εμπειρίες τους.
Στην πορεία του πρόσφατου tour σας τι είδους αλλαγές συνέβησαν εν εξελίξει όσον αφορά τις δυναμικές μουσικές σας σχέσεις; Στις πρώτες τρεις εμφανίσεις του σχήματος η χημεία μεταξύ μας λειτουργεί ικανοποιητικότατα και έχουμε μπροστά μας άλλες εννιά, ούτως ώστε η απάντησή μας στη συγκεκριμένη ερώτηση να είναι περισσότερο ολοκληρωμένη.
Τι πιστεύετε ότι θα έπρεπε να μην περιμένουν οι υποψήφιοι θεατές από τους αυτοσχεδιασμούς σας; Κακή μουσική :).
Αναφέρετε τρία σημαντικά πειραματικά άλμπουμ που πιστεύετε ότι άνοιξαν – κατά το δυνατόν – νέους δρόμους την τελευταία πενταετία. Οι επανεκδόσεις των bitches brew του Μiles Davis, qonqustador από Cecil Taylor, Electric Ladyland από Jimi Hendrix (γέλια).
Με ποιον μουσικό έχετε ταυτιστεί τόσο πολύ (από άποψη ιδιοσυγκρασίας) που τον ονειρεύεστε σαν μέντορα ή θα θέλατε «να γίνετε σαν αυτόν όταν μεγαλώσετε»; Εξ αιτίας του ότι μια από τις διαστάσεις όσον αφορά το concept του σχήματος, είναι και η γοητεία της ηλικιακής διαφοράς των μελών του, το inspiration προέρχεται από ένα μεγάλο εύρος μουσικών και μη προσωπικοτήτων.
Ποιες είναι οι σημαντικότερες διαφορές μεταξύ της free jazz σκηνής σε Αθήνα και Βερολίνο; Λόγω ότι το Βερολίνο τις τελευταίες δεκαετίες είναι ένας από τους σημαντικότερους πόλους έλξης της εναλλακτικής ηχητικής παγκόσμιας σκηνής, και η Αθήνα έχει ξεκινήσει προσφάτως να διαμορφώνει μια προσωπικότητα γύρω από αυτόν τον ήχο, θα ήταν πιστεύουμε λίγο άνιση η σύγκριση αυτή.