Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 και στις αρχές της δεκαετίας του 1980, η Meryl Meisler, νεαρή φωτογράφος τότε που αυτοχαρακτηριζόταν ως παιδί των club, ξεκίνησε να κρατάει ντοκουμέντα από τη «βακχική» νυxτερινή ζωή των πιο διαβόητων club της Νέας Υόρκης. Αργότερα, δασκάλα πια σε δημόσιο σχολείο, άρχισε να φωτογραφίζει την ολική σχεδόν καταστροφή της Bushwick, μιας εργατικής γειτονιάς του Brooklyn, που λεηλατήθηκε. Το αποτέλεσμα της τότε εργασίας του αποτελεί σήμερα ένα εκπληκτικό βιβλίο και μία έκθεση που φιλοξενείται από τις 30 Μαΐου στο Bizarre Black Box στο Bushwick.

“Wild Wild West Cowgirl at Rest” (Hurrah, Manhattan, Μάρτιος 1978)

Η αντιπαράθεση εικόνων των δύο κόσμων της Meisler είναι μαγευτική. Στο «Three Amigos» (Bushwick, Brooklyn, 1983), τρεις νεαροί άνδρες ποζάρουν θριαμβευτικά μπροστά από ένα κτίριο καλυμμένο με γκράφιτι. Στην άλλη σελίδα τρία μέλη των Village People βγαίνουν με τον απόλυτα εμβληματικό τρόπο από ένα club. Σε άλλα σημεία, drag gueens ποζάρουν γοητευτικά ανάμεσα σε νεαρές κοπέλες του Bushwick και με ένα μοναδικό τρόπο δύο κόσμοι τόσο κοντά και τόσο μακριά ο ένας από τον άλλο παντρεύονται ιδανικά μέσω ενός και μόνο φακού.

“The Village People Stepping Out” (The Grand Ballroom, Manhattan, Ιούνιος 1978), και λεπτομέρεια από το “Three Amigos” (Bushwick, Brooklyn, 1983)

Prom Queen Contender (Les Mouches, Manhattan, Ιούνιος 1978)

Η Meisler φωτογραφίζει τον κόσμο club σε φωτεινό μαύρο και άσπρο. Οι προκύπτουσες εκτυπώσεις υψηλής αντίθεσης απεικονίζουν έναν κόσμο που κατευθύνεται περιχαρής στην κόλαση. Οι φωτογραφίες «ωμές» και ακατέργαστες συλλαμβάνουν έναν άψυχο ηδονισμό. Σε καθεμία από αυτές τα αντικείμενα φαίνεται να διασκεδάζουν, μία πιο προσεκτική ματιά όμως αποκαλύπτει ότι δεν υπάρχει κανενός είδους χαρά ή ευτυχία σε αυτό που κάνουν.

“Turquoise Ring” (Studio 54, Manhattan, Αύγουστος 1977)


“Elbows at Angles” (Infinity, Manhattan, Αύγουστος 1977) και “Two Girls Strike a Pose” (Bushwick, Brooklyn, Ιούνιος 1986)

Η πλούσια θερμή λάμψη που αποδίδουν οι φωτογραφίες της που τραβήχτηκαν με μία φθηνή φωτογραφική μηχανή διαψεύδουν κατά κάποιο τρόπο τον απελπισμένο και σκληροτράχηλο φτωχό κόσμο του Bushwick. Κατά ειρωνικό τρόπο σήμερα το Bushwick έχει μετατραπεί σε καταφύγιο των καλλιτεχνών και των γκαλερί που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τη Νέα Υόρκη εξαιτίας των υπερτιμημένων ακινήτων.

12_high_hat-1-640

“High Hat Hands Raised” (Bushwick, Brooklyn, Απρίλιος 1982)

“Roller Skates” (Bushwick, Brooklyn, 1984)