Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
Κλείσιμο σε 10 δευτερόλεπτα..
Κλείσιμο
popaganda
popagandaSPONSORED

Ένα υπερσύγχρονο contact center αναβαθμίζει τον Κεραμεικό

Το μοντέρνο και «πράσινο» κτίριο της COSMOTE E-value ανακατασκευάστηκε και προσφέρει ευχάριστο περιβάλλον σε 1.200 εργαζόμενους.

 

7.700 τ.μ. στην περιοχή του Κεραμεικού ανακατασκευάστηκαν και ανακαινίστηκαν με οικολογικές προδιαγραφές για να στεγάσουν την COSMOTE e-value. Η εταιρεία προσπαθεί έμπρακτα να προσφέρει στους ανθρώπους της το καλύτερο δυνατό εργασιακό περιβάλλον, χωρίς να παραμερίζει το αντίκτυπο στο οικοσύστημα. Εδώ και λίγους μήνες έχουν εγκατασταθεί στο καινούργιο και υπερσύγχρονο κτίριο πάνω από χίλιοι εργαζόμενοι, οι οποίοι προσφέρουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες contact center σε περισσότερες από 50 μεγάλες επιχειρήσεις-πελάτες της COSMOTE e-value.

Το κτίριο

Στην ξενάγηση στο καινούργιο «σπίτι» της εταιρείας ξεχωρίζει το μίνιμαλ design που αφήνει τον χώρο να «αναπνεύσει», καθώς και το λευκό στους τοίχους που επιτρέπει στο φως να διαχυθεί στους χώρους αλλά και στους ανθρώπους που θα το γεμίσουν με ζωή να προσθέσουν τις δικές τους πινελιές. Είναι εμφανές ότι η OTE Estate που ανέλαβε και υλοποίησε την πλήρη ανακαίνιση του κτιρίου έλαβε υπόψη τα διεθνή πρότυπα και τις ειδικές απαιτήσεις που έχει ένα contact center.

Ο σχεδιασμός του κτιρίου της COSMOTE e-value έγινε με περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο, στοχεύοντας στη βελτιωμένη απόδοση σε μια σειρά από δείκτες, όπως η κατανάλωση ενέργειας, η χρήση νερού, οι εκπομπές CO2, η ποιότητα του εσωτερικού περιβάλλοντος και η διαχείριση των πόρων. Σαν αποτέλεσμα, το κτίριο είναι ένα από τα μόλις επτά στην Ελλάδα που διαθέτουν διεθνή πιστοποίηση κατά LEED σε επίπεδο GOLD, από το Αμερικανικό Συμβούλιο Πράσινων Κτιρίων (U.S. Green Building Council – USGBC).

«Το καινούργιο σπίτι της COSMOTE e-value έχει πάρει χρυσό βραβείο LEED, ένα από τα επτά στην Ελλάδα, καθώς είναι περιβαλλοντικά friendly, είναι πρότυπο και οι συνθήκες είναι πολύ ευχάριστες για όποιον δουλεύει εδώ μέσα. Επίσης, νιώθουμε ότι έχουμε συμβάλει και στην αναβάθμιση της περιοχής εδώ, καθώς δίνουμε ένα κτίριο με ζωή 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα», δήλωσε ο Πάνος Καλιαμπέτσος, Γενικός Διευθυντής της OTE Estate.

 

Ενδεικτικά, ενεργειακά και περιβαλλοντικά μέτρα που υλοποιήθηκαν στο ακίνητο περιελάμβαναν την ενεργειακή αναβάθμιση του κελύφους, την εγκατάσταση νέου Η/Μ εξοπλισμού με υψηλή ενεργειακή απόδοση, το σύστημα ελέγχου και αυτοματισμού που καταγράφει και βελτιστοποιεί τη λειτουργία όλων των Η/Μ εγκαταστάσεων του κτιρίου και την εφαρμογή εκτεταμένου προγράμματος commissioning κατά τη διάρκεια κατασκευής.

Η περιοχή του Κεραμεικού είναι γνωστή από την γεωμετρική περίοδο το 1050 π.Χ., για αυτό βλέπουμε διάφορες σημάνσεις σε όλους τους ορόφους με ξεχωριστό γεωμετρικό σχήμα, ενώ στο πάτωμα βλέπουμε γραμμές που, υιοθετώντας τον μύθο του Μίτου της Αριάδνης, δείχνουν την πληροφορία στους ανθρώπους για την κατεύθυνση την οποία θα πρέπει να ακολουθήσουν, αλλά και δηλώνουν την τοποθεσία για όποιον μπορεί να χρειαστεί τεχνική υποστήριξη.

Οι άνθρωποι της COSMOTE e-value

«H COSMOTE e-value διαθέτει 18 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, κατέχοντας ηγετική θέση στον κλάδο. Καθοριστικός παράγοντας για τις δυναμικές επιδόσεις της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια είναι οι άνθρωποί της. Είμαστε υπερήφανοι που δημιουργήσαμε για εκείνους τις κατάλληλες υποδομές, για να συνεχίσουν αυτό που ξέρουν καλύτερα από τον καθένα: να προσφέρουν στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης. Με αυτή τη σημαντική επένδυση, δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης στην Αθήνα και πνοή στην ιστορική συνοικία του Κεραμεικού», δήλωσε σχετικά ο CEO της COSMOTE e-value, κ. Θανάσης Στράτος.

Η COSMOTE e-value, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Contact Center πάνω από 18 χρόνια στην ΝΑ Ευρώπη, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία. Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα και Ξάνθη, άρτια τεχνολογική υποδομή και πάνω από 5.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο.

Ο Αμβρόσιος Κάρδαρης, Γενικός Διευθυντής της COSMOTE e-value, ανέλαβε να μας ξεναγήσει στο καινούργιο κτίριο.

Όλα τα έπιπλα είναι ειδικά σχεδιασμένα, ώστε να είναι πλήρως εργονομικά για τους ανθρώπους που τα χρησιμοποιούν. Τα ακουστικά για παράδειγμα είναι ειδικά φτιαγμένα για να απομονώνουν το θόρυβο.

Ένα μέρος για να εργαστείς

Οι υποψήφιοι που στέλνουν τα βιογραφικά τους για να πιάσουν δουλειά στην εταιρεία περνούν από εκεί. Ενδεικτικά, για το έτος 2016-2017 στάλθηκαν 7.600 βιογραφικά, εν τέλει πέρασαν από την εταιρεία 3.800 υποψήφιοι και προσλήφθηκαν 960 εργαζόμενοι. Περιμένουν στον χώρο αναμονής κι έπειτα περνούν στο βάθος, στο Career Center, όπου μετά από σύντομη παρουσίαση της εταιρείας, κάνουν ένα γρήγορο τεστ αξιολόγησης με ηχητικά και ακουστικά μηνύματα. Στη συνέχεια, γίνονται οι κατ’ ιδίαν συνεντεύξεις.

Τα διαλείμματά τους οι υπάλληλοι τα περνούν είτε στον προαύλιο χώρο που επικοινωνεί και με τα τέσσερα κτίρια, είτε στους ειδικά σχεδιασμένους χώρους χαλάρωσης που είναι πλήρως εξοπλισμένοι όχι μόνο με οικιακές συσκευές, αλλά και με ποδοσφαιράκι για όσους έχουν όρεξη για λίγο παιχνίδι.

Η γνώμη των ειδικών

Διαρρύθμιση, επίπλωση και εσωτερικούς χώρους μαζί με την πρόσοψη ανέλαβε το γραφείο Antonas Office με το Τ66, την Σουζάνα και τον Δημήτρη Αντωνακάκη. «Μετά από πολλές δοκιμές, ευτυχώς έγινε ακριβώς όπως το σχεδιάσαμε» σημείωσε ο Ορέστης Αργυρόπουλος, αρχιτέκτονας που συμμετείχε στο έργο.

Ο Αριστείδης Αντωνακάκης, διευθυντής του Antonas Office είπε στην Popaganda «Είναι ένα συγκρότημα με τέσσερα κτίρια, όχι ένα. Όταν μας το ανέθεσαν, σκεφτήκαμε ότι το πιο σημαντικό ήταν να κρατήσουμε μόνο τον σκελετό του κτιρίου κι έτσι, ενώ φαινόταν ένα αποσπασματικό σύνολο, ξαφνικά εμφανίστηκε ένα κρυμμένο τεράστιο συγκρότημα. Μετά, απλώς ενοποιήσαμε τα δάπεδα και φάνηκε σαν ενιαίος χώρος που μπορεί να χειριστεί κανείς πολύ ελεύθερα. Στην Αθήνα οι χώροι είναι μικροί συνήθως, οπότε μας ενδιαφέρει αυτή η ενοποίηση, γιατί αλλάζει την κλίμακα των διαθέσιμων χώρων. Μετά, η δουλειά ήταν απλή. Ουσιαστικά, θέλαμε να τονίσουμε την ομοιογένεια και να δώσουμε στην πόλη την αίσθηση της κλίμακας αυτής. Εσωτερικά λειτουργεί ως φίλτρο φωτός. Επειδή είναι κάπως παχύ το υλικό της όψης, δημιουργείται μια αντανάκλαση. Όλο αυτό είναι βασισμένο σε μια πολύ γνωστή παράδοση της ανατολής και του νότου.»

Ο Αριστείδης και Δημήτρης Αντωνακάκης.

Μια επένδυση στην απλότητα, την εργονομία και την οικολογία κοσμεί πλέον τον Κεραμεικό και το ιστορικό κέντρο της Αθήνας.

POP TODAY
popaganda
© ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ ΕΠΕ 2024 / All rights reserved
Διαβάζοντας την POPAGANDA αποδέχεστε την χρήση cookies.